تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

 

دقیقا به همین دلیل است که اگر در بین فالوور های خود، افرادی غیرفعال یا فیک دارید و میخواهید که در فضای اینستاگرام بیشتر دیده شوید و افراد بیشتری را با خود همراه کنید، باید حذف فالوورهای فیک و کم تعامل را در اولویت قرار دهید زیرا این کار نرخ تعامل صفحه شما را به طرز قابل توجهی بالا میبرد و جانی دوباره به اکانت تان خواهد بخشید، حساسیت اینستاگرام را نسبت به اکانت شما کم کرده و بدین ترتیب شانس ظاهر شدن آن در اکسپلور اینستاگرام را افزایش میدهد و در نتیجه افراد بیشتری از پیج شما بازدید یا آن را فالو میکنند. در این صفحه آمده اســت: “به حسابهای مورد نظر خود اجازه دهید و هرکسی را که پیام می دهید اجازه دهد که آخرین بار در برنامه های اینستاگرام فعال شدید. بسته به کسب و کارتان، می توانید چندین بار در روز یا چندین بار در هفته پست منتشر کنید. این روند را تا زمانی که به روز مناسب در هفته و زمان مناسب در روز دست پیدا کنید، ادامه دهید. ابتدا باید به قسمت فید اینستاگرام وارد شوید تا پستها بارگزاری شود، سپس حالت اســتفاده در هواپیمای گوشی را فعال کرده و به مرور پستها ادامه دهید.

٠سجد جا٠ع اصفهان‎ (Freitagsmoschee von Isfahan) اما از وقتی که اینستاگرام سیستم تشخیص و بلاک روباتها رو فعال کرد، عملا بیفایده شد. البته این معنی اش این نیست که بقیه ملاحظات رو باید نادیده بگیریم. برنامه های مختلفی برای افزایش فالوور وجود دارد که البته بسیاری از آن ها فالوور فیک و غیر واقعی ارائه می دهند که برای پیج ها هیچ نتیجه ای به دنبال ندارند. وارد پروفایل خود شوید و بر روی آیکون بوکمارک که در سمت راســت قرار دارد ضرب انگشت کــنید. سپس برای مخفی کردن پستهایی که در آنها از جانب سایر کاربران تگ شدهاید بر روی سهنقطهای که در بالا و سمت راســت صفحه قرار دارد ضرب انگشت کرده و گزینه Hide Photos را انتخاب کــنید. برای انجام این کار، هشتگ اصلی خود را در بخش جستجوی تگ در اینستاگرام وارد کنید تا نمایش دهد که چه هشتگهایی مشابه یا مرتبط با آن وجود دارد و روی آنها کلیک کنید. در نهایت نیز قسمت Hide From Profile را انتخاب کــنید. در این مرحله دکمه Edit Profile را انتخاب کــنید و با فراغت خاطر حساب کاربری خود را ویرایش کــنید. برای سادهتر کردن فرآیند ویرایش عکسها میتوانید چیدمان فیلترها را تغییر داده و فیلترهای غیرضروری را مخفی کــنید. برای مشاهده پستهایی که در آنها تگ شدهاید میتوانید به پروفایل خود وارد شده و آیکون Person را که در پایین قسمت توضیحات پروفایل وجود دارد را انتخاب کــنید. البته به این نکته نیز توجه کنید که بالا آمدن پیجتان به محتوایی که تولید می کنید نیز بستگی دارد. زیرنویس ها به جلب توجه بینندگان کمک می کنند ، و اگر می توانید آنها را با عنوان خود بخندانید یا لبخند بزنید ، افراد بیشتری را به عنوان دنبال کننده حفظ خواهید کرد.

اگر در بخش Website آدرس سایت کسب و کار خود را وارد کنید به بهینهسازی حساب کاربری خود کمک کردهاید. حداقل هفته ای یکبار لینک آدرس سایت در بیو را تازه سازی کنید. پس به راحتی و با وارد کردن آدرس کانال در این ابزارها میتونین متوجه بشین که کسی که خودش رو جای یک اینفلوئنسر جا زده و به شما وعده داده که کلی فالور واقعی داره و شما رو ترغیب به تبلیغ در کانالش میکنه، یه کلاهبرداره و شما نباید گول تعداد زیاد فالوورش رو بخورین و از سرویس اش استفاده کنین، یا اینکه واقعا اینهمه آدم که میگه دارن صفحه اینستاش رو فالو میکنن! جزوه های و جواب جای مهمی در آموزش های دبیرستانی پیدا می کند. نکته بسیار مهم این روش استفاده از استراتژی های تولید محتوا است که باید صاحبان پیجها و کسب و کار ها به آن توجه ویژه داشته باشند. قیمت خرید فالوور اینستاگرام سایت ما بسیار مناسب و ارزان تر از سایت های دیگر است. اگر به درستی از استیکرهای تعاملی استفاده کنید، استوری شما به دلیل افزایش تعامل به فالوئرهای بیشتری نمایش داده می شود و فالوورهای غیر فعال را نیز به فعالیت وا داشته و حضور آنها را پر رنگ تر می کند. اما اگر مخاطب عام مورد نیاز شماست و خدماتی که ارائه میکنید تخصصی نیست (یا اصلا خدماتی ارائه نمیکنید) احتمالا این کمپین ها میتوانید برای شما مفید تر باشد زیرا درصورتی که بتوانید با تولید محتوای درست همین مخاطب عام را برای خود نگه دارید به هدف خود رسیده اید. همانطور که فالوور های خود را افزایش میدهید، فالوورهای خود را نگه دارید. افزایش فالوور اینستاگرام بدون ریزش می تواند گاهی مطابق میل ما آسان نباشد و راه پر دردسری را برای ما ایجاد کند، ولی کاش بلد باشیم تا بدانیم چگونه فالوورهای پیج اینستاگرام خود را بدون صرف هزینه زیاد افزایش بدیم.

برای تغییر چیدمان فیلترها، انگشت خود را بر روی سه خط خاکستری که در سمت چپ فیلترها وجود دارد نگه داشته و فیلتر مورد نظر را به بالا یا پایین حرکت دهید تا ترتیب قرار گرفتن چیدمانها مطابق میل شما صورت گیرد. آیا می خواهید برند شخصی خودتان را تقویت کنید و مشهور شوید یا می خواهید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید و درآمد خود را افزایش دهید؟ برای اینکار باید وارد پروفایل خود شوید و گزینه Options را انتخاب کــنید، این گزینه در آیفون و آیپد با نماد چرخ دنده مشخص اســت و در اندروید آن را با نماد سه نقطه خواهید یافت. در کنار دکمه ای که “Edit Profile” اســت ، جعبه کوچکی با تصویر یک چرخ دنده در داخل مشاهده خواهید کرد. وقتی دوستانتان در اینستاگرام فعال هستند، یک نقطه سبز در کنار عکس نمایه آنها در صندوق ورودی DM و در لیست دوستان شما ظاهر می شود. گزینه Private Account را فعال نمایید. اگر نام تجاری شما قبلاً گرفته شده است ، سعی کنید نام تجاری خود را به عنوان اولین قسمت نام کاربری خود نگه دارید تا افراد هنگام جستجوی کسب و کار شما بتوانند به شما نزدیک شوند. از اینجا میتوانید به گزینههای زیر دسترسی پیدا کنید: Hide Story From: این گزینه اجازه میدهد برخی کاربران در لیست فالوئرها را انتخاب کرده و استوریهای خود را از چشم آنها پنهان نگه دارید. برای قرار دادن دستگاههای اندرویدی در حالت اســتفاده در هواپیما کافیست تا کرکره اعلانهای اندروید را از قسمت بالا به پایین بکشید. برای این کار کافیست تا پست مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی نماد قلب که به رنگ قرمز اســت ضرب انگشت کــنید تا به رنگ سفید تغییر رنگ دهد. کاربران امروزی بسیار هوشمند شده اند و به خوبی این چیزها را درک می کنند.

خلاصه یک اصل بسیار مهم در اینستاگرام است. برای این کار شما تبلیغاتی از پیج خود در پیج دیگران قرار می دهید و هزینه ای را پرداخت می کنید که این هزینه به عوامل زیادی مانند تعداد فالوور پیج، میزان تعامل پیج و… آنچه شما می گویید اینجا را شروع کنید تا به آنها اطمینان دهید که نام کاربری شما قابل شناسایی و جستجو است. این عکس به صورت خودکار به پروفایل شما در قسمت photos of you اضافه خواهد شد.برای مشاهده پست هایی که در آنها تگ شده اید می توانید به پروفایل خود وارد شده و آیکون Person را که در پایین قسمت توضیحات پروفایل وجود دارد را انتخاب کــنید. اما اینستاگرام این ویژگی را دارد که شما اقدام به ساخت اکانت خصوصی یا Private کــنید. ربات های اینستاگرامی کاملا هوشمند هستند و دقیقا فعالیت هایی که شما مدنظرتان است را انجام می دهند. بسیاری به دنبال روش هایی برای افزایش فالوور هستند تا بتوانند تعداد دنبال کنندگان خود را به بالاترین حد ممکن برسانند. نقش فزاینده بازاریابی اینفلوئنسرها در بازاریابی دیجیتال تا حد زیادی به توانایی اونها در ارائه تعامل با یک کمپین خاص بستگی داره. شما ظاهرا تعداد خیلی زیادی دنبال کننده دارین، ولی هیچ کسی با پست های شما تعامل نمیکنه. شاید بگویید این تعداد پست دیگر زیادهروی است؛ ولی آنها با تجزیهوتحلیل اکانت و مخاطبان خود، به این نتیجه رسیدهاند که باید به این شکل عمل کنند. درنهایت نیز با بازگشت مراحلی که انجام دادهاید میتوانید وارد قسمت عکسهای ذخیره شده شوید و تمامی عکسهایی که ذخیره کردهاید را مشاهده کــنید، برای اضافه کردن عکسها به گلچینهایی که ایجاد کردهاید نیز باید گلچین مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه Add to Collection را انتخاب کــنید. در این مرحله به راحتی میتوانید پستهایی را که لایک کردهاید آنلایک کــنید. این کار به خودی خود مشکلی ندارد، ولی ممکن اســت مقداری زمانبر و دستوپاگیر به نظر برسد، اما همانگونه که اشاره کردیم باعث میشود اگر به صورت اتفاقی یک پست را لایک کردید، بتوانید قبل از ارسال لایکی که انجام شده اســت، این فرآیند را اصلاح کــنید.

مشکلی که خرید فالوور فیک اینستا داره اینه که به حساب کانال شما یک حالت ناموزون میده. یک سوال خوب اینه که با داشتن یک کانال، چطور بفهمیم که آیا فالوور فیک داره یا فالوور واقعی؟ مهم اینه که شما چقدر میتونین روی مخاطبان خودتون تاثیر بذارین. برای فعال کردن دریافت اعلانهای اینستاگرام در آیپد و آیفون به قسمت Settings وارد شده و سپس بر روی گزینه Notifications ضرب انگشت کــنید، در نهایت نیز قسمت Instagram را انتخاب کرده و سپس گزینه Allow Notifications را فعال نمایید. خوبشختانه انجام این کار از آنچه فکر کــنید هم در اینستاگرام راحتتر اســت و باید تنظیمات مربوط به دریافت اعلان برای پستهای جدیدِ افراد مورد نظر خود را فعال کــنید. لازم به ذکر اســت که این کار باعث حذف پستها از اینستاگرام نمیشود، اما پستهای مورد نظر را از پروفایل اینستاگرام شما حذف میکند و در نتیجه شما و سایر کابران قادر به مشاهده آنها نخواهند بود. اگر اکانت اینستاگرام خود را خصوصی یا Private کــنید دیگر افراد ناشناس حتی پس از جستجوی هشتگ های مرتبط با پست های شما هم قادر به مشاهده پست هایتان نمی شوند. حتی اگر به صورت تصادفی بر روی تصاویر دوبار ضرب انگشت کــنید. این رویه اینستاگرام اثر خوبی روی کیفیت داشت. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر اساس عکس و تصویر اســت و در نتیجه ابزار و فیلترهای خوبی را برای ویرایش عکسها در اختیار کاربران قرار میدهد. این ویژگی در اینستاگرام همان طور که گفتیم برای رعایت حریم خصوصی کاربران از سوی تولید کــننده اپلیکشین گذاشته شده اســت و اینطور که مشخص اســت، از اســتقبال خوبی هم برخوردار شده اســت.

اینجاست که نقش فالوور واقعی اینستاگرام مشخص میشه. باید توجه داشته باشید که هویت اکانت شما مشخص می کند که چگونه در اینستاگرام می خواهید فعالیت کــنید. البته توجه داشته باشید که خرید فالوور حتما باید از سایت معتبر انجام شود. سومین مرحله انجام تبلیغات مناسب در صفحات اینستاگرامی معتبر و بزرگ، بلاگرها و یا اینفلوئنسرها است. افراد میتونن به این وب سایت ها یا صفحات مراجعه کرده و فالوور فیک اینستاگرام ، بازدید یا لایک رو برای حساب های شبکه های اجتماعی خود با پرداخت آنلاین و با توجه به نرخ اعلام شده ، خریداری کنن. از طرف دیگر احتمالا میدانید که اگر گوشی شما به اینترنت دسترسی نداشته باشد قادر به لایک تصاویر نیز نخواهید بود. در واقع وقتی گوشی در حالت اســتفاده در هواپیما اســت یا اینکه دسترسی به اینترنت ندارد، عملاً عکسی بارگذاری نمیشود تا شما آن را لایک کــنید. چه کسانی می توانند پست های اینستاگرام شما را لایک کرده یا زیر آنها کامنت ثبت کــنند؟ برای شما هم گاهی پیش می آید که گاهی به لیست فالورهای یک شخص یا یک فن پیج سری بزنید و بخواهید در مورد لیست افرادی که آن پیج را دنبال می کــنند اطلاعاتی کسب کــنید. پس اگر به دنبال اهداف بیزنس و تجارت هستید ، بدون شک به یک صفحه اینستاگرام به صورت عمومی نیاز دارید و البته هشتگ گذاری درست که کاربران دیگر بتوانند در سرچ خود شما را پیدا کــنند. به این معنا که اگر بخواهید در فعالیت های تجاری و بیزنس یا بازاریابی در اینستاگرام باشید، باید حتما از اکانت عمومی اســتفاده کــنید و در غیر این صورت باید اکانت خصوصی داشته باشید.

اگرچه این تاکتیک ممکن است منجر به رنبال کننده ی جدید شود ، آگاه باشید که آنها فقط می توانند شما را دنبال کنند تا در عکس های خود بیشتر دوست داشته باشند و نه اینکه از علاقه واقعی برخوردار شوید. سوالی که پیش میآید این است که آیا این ربات ها خوب است یا نه؟ اگه هدف شما، تاثیرگذاری روی مخاطب واقعی باشه، این موارد نه تنها روی اون هدف تاثیر مثبت نمیذاره، بلکه سبب میشه تا همون فالوورهای واقعی هم به برند و نام تجاری شما بی اعتماد بشن. در پایان، باید به یاد داشته باشید که افزایش تعداد فالوورهای پیج در شبکه های اجتماعی نیاز به استراتژی، تعهد، و صبر دارد. در زمان اســتفاده از روش های پنهان کردن فالوور های اینستاگرام اکانت اهمیت فراوانی دارد. اما با اســتفاده از روشی که اشاره شد، به راحتی میتوانید در قسمت توضیحات پروفایل، بین سطرهای نوشته شده فاصله ایجاد کــنید. به این ترتیب میتوانید گوشی را در حالت اســتفاده در هواپیما قرار داده و تصویر مورد نظر را به شیوه دلخواه ویرایش کــنید. از این طریق میتوانید تمامی عکسهای ذخیره شده را اضافه کــنید. برای اینکه پروفایلتان در لیست پیشنهادی سایر کاربران اینستاگرام قرار نگیرد کافیست در انتهای صفحه تیک گزینه ی Similar Account Suggestions را بردارید. بر روی سه نقطهای که در بالا و سمت راســت صفحه قرار دارد کلیک کــنید. در این قسمت پستهایی را که تمایل دارید از پروفایل خود حذف کــنید انتخاب کرده و در نهایت بر روی گزینه Hide Photos که در پایین صفحه قرار دارد ضرب انگشت کــنید. این صفحه ای که الان براتون لینک میدم توی یه ویس توضیح میده که اینستاگرام بر اساس چه الگوریتمی ربات ها رو شناسایی میکنه. اما برویم سراغ گام سوم و ببینیم که نیاز است چه کاری را انجام دهید. اگر احساس کردید تبلیغاتی که اینستاگرام در معرض دید شما قرار می دهد را نمی پسندید می توانید آرام آرام به الگوریتم اینستاگرام سلیقه های خود را برای نمایش تبلیغات آموزش دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۰۷
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی