تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

مراسم رونمایی از نخستین محصول تولید انبوه واکسن ایرانی کرونا به نام "کوو ایران برکت" در شرکت دارویی برکت با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، وزیر بهداشت و سایر دست اندرکاران این حوزه برگزار شد.

مدیر اجرایی طرح واکسن «کوو ایران برکت» در این مراسم اظهار داشت: بعد از عبور از مرحله نیمه صنعتی، وارد مرحله تولید انبوه واکسن کوو ایران برکت شدیم و قرار شد دو خط صنعتی آماده شود که خط اول تولید آماده شده و خط دوم هم در حال آماده شدن است.

سیدرضا مظهری اظهار داشت: با راه اندازی این دو خط تولید تا پایان شهریور ماه امسال (با احتساب ظرفیت سه میلیون دوز خط اول) توان عرضه ۲۰ میلیون دوز واکسن ایران برکت در ماه ایجاد می‌شود.

تزریق انسانی مرحله اول مطالعات بالینی نخستین واکسن کرونا ساخت محققان ایرانی با نام «کُوو ایران برکت» روز سه شنبه (نهم دی ماه) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری روی سه داوطلب آغاز شد.

تزریق نخستین مرحله واکسن ایران کوو برکت بین داوطلبان در قالب فاز اول تست انسانی واکسن ایرانی انجام شد و ۵۶ داوطلب این مرحله دو دوز واکسن خود را دریافت کردند و تزریق آخر واکسن هم ۳۰ بهمن ماه به آخرین داوطلب این مرحله انجام شد.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده فاز دوم این واکسن از اواخر اسفند ماه سال آغاز شده است و در این مرحله ۲۸۰ داوطلب وارد این طرح مطالعاتی شدند.

مطالعات بالینی مرحله سوم واکسن «کوو ایران برکت» پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ آغاز و در مراسم آغاز این مرحله، واکسن به سه داوطلب شامل عضو ستاد ملی مقابله با کرونا، نماینده مردم سیستان و بلوچستان و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و یک استاد بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی تهران تزریق شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام مدتی قبل در مراسم آغاز مرحله سوم تست انسانی "واکسن ایرانی کوو ایران برکت" از تولید ۳۰ میلیون دوز واکسن کرونای کوو ایران برکت تا پایان مرداد سال جاری خبر داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۱۴
شبکه تبلیغاتی

یک بخش بسیار مهم دیگر که از این دستگاه ها در آن استفاده می شود آبرسانی اتوماتیک فضاهای سبز شهری، مجتمع های مسکونی، تجاری، اداری و آپارتمانی و به تبع آن چمن ها و گل کاری های بولوارها و خیابان ها است. زمانی که سیستم روشن می شود، آبپاش مخفی شونده از سطح زمین بلند شده و زمانی که سیستم خاموش شود با استفاده از تایمر های آبیاری اتوماتیک معمولاً به جای اولیه باز می گردد. برای دریافت فشار و سطح پوشش دهی بالاتر، به جای هزینه اضافی برای خرید و نصب پمپ های قوی گران قیمت، شرکت هانتر آمریکا آبپاش مناسبی با حداقل قیمت در اختیار شما قرار می دهد. باعث استهلاک و آسیب رساندن به ابزارها و سیستم می گردد و در نتیجه کیفیت آبپاش ها دچار تغییر می شود و توزیع آب به مرور کاهش می یابد. یکی از ویژگی های جالب در این دستگاه ، قابلیت مکش آب از یک منبع می باشد که به عنوان مثال می توانید شلنگ ورودی آب را در یک مخزن ۴ لیتری قرار دهید و برای مدتی از آن استفاده کنید. قیمت این محصول در مقابل مزایا و کاربرد بسیار وسیعی که دارد، بسیار مناسب و معقول می باشد و شما می توانید با توجه به بودجه در اختیار خود، یکی از بهترین و بی نظیرترین این محصول را تهیه نموده و آن را در صنعت مورد نظر خود مورد استفاده قرار دهید.

پمپ کارواش صنعتی آنوی ریوربری MOD-7870 از نوع پمپ سه فاز، با خروجی آب داغ مناسب برای انواع شستشو، از جمله شستشوی ماشین و کلیه تاسیسات ساختمانی و صنعتی، شستشوی کف استخرها و جرم گیری پمپاژ قوی آب، چربی برداری، شستشوی سریع کف سالن ها، پشت بام، پیاده رو ها و شستشوی سریع نمای ساختمان ها می باشد. حداقل میزان فشار کاری در این دستگاه ها 110 بار بوده و مناسب انواع مصارف نیمه صنعتی و صنعت است. اگر تجربه کار با کارواشهای آلمانی یا ایتالیایی با توان بیش از 150 بار را داشته باشید آنوقت شاید قدرت این کارواش توی ذوقتان بزند. اما با قیمتهای نجومی این روزها شاید کمتر کسی بتواند سراغ برندهای پرقدرت معروف برود. اما در مواقعى که کارواش بزرگ و تعداد ماشین هاى متعدد جهت نظافت وجود داشته باشد دیگر مکنده هاى تجارى و نیمه صنعتى به دلیل اینکه نیاز به خاموش شدن در فواصل کوتاه دارند پاسخگوى فرآیند نظافت کارواش هاى بزرگ و پر تردد نمى باشند و نیاز به یک دستگاه صنعتى چند موتوره پر قدرت مى باشد.در طی چند سال اخیر کسب و کارهای مرتبط با نظافت خودرو رشد چشمگیری داشته اند.

در فشار ثابت هر چقدر که میزان قطر خروجی نازل کمتر شود، دبی خروجی آب کاهش می یابد اما میزان نسبت تبخیر آب افزایش می یابد. عدم تناسب بین میزان فشار و دبی آب خروجی از دستگاه و نوع عملیات و ناکافی بودن آنها موجب می شود عملیات به درستی انجام نشده یا سرعت انجام آن بسیار کند باشد. آنووی در این کارواش از این ویژگی استفاده کرده است ودر صورت افزایش فشار آب یا کاهش و افت آن، سیستم قطعکن خودکار دستگاه روشن خواهد شد. علت آن هم این است که در صورت خرابی این سیستم تلفات بالایی در مرغداری بوجود می آید. سیم ها را در داخل شیار های موجود در بالای لوله ی گریس قرار دهید و سپس سر آن را محکم ببندید. این پمپ ها ابعاد بزگ و سر و صدای بسیار زیادی داشتند. اتصال نازل در زاویه های 0، 15 و 40 درجه بسیار با سرعت می باشد. اطلاعاتی در مورد پمپ کارواش.

استفاده از این دستگاه، بسیار اقتصادی بوده و به افزایش بهرهوری کمک میکند. همچنین تنها برخی از دستگاه های واتر جت صنعتی مجهز به مخزن آب می باشند. یک ورودی دارد که به ورودی آب وصل میشود و یک خروجی هم دارد که مستقیما به سمت گلدانها میرود. امکان تنظیم مکش مایع شوینده، نازل جتی، نشانگر اخطار، گیج نشانگر فشار و شیر تنظیم فشار از دیگر خصوصیاتی است که کارواش 200 بار سه فاز صنعتی Cold آنووی دارد. پمپ کارواش صنعتی مدل LW3016S با فشار 110 بار با دبی خروجی 11/2 لیتر در دقیقه و قدرت 3 اسب بخار و دور موتور 1400 دور در دقیقه بهمراه شیر فشارشکن یا بای پس و کوپله شده با الکتروموتور موتوژن تبریز (یا الکتروژن) با توان 2.2 کیلو وات یا 3 اسب بخار و تک فاز می باشد. پمپ کارواش آبسرد صنعتی کوپله شده با الکتروموتور موتوژن تبریز بهمراه گان و نازل پاشش و صافی آب و اتصالات بعلاوه 10 متر شیلنگ فشار قوی ارایه می گردد. تنها کافی است به یک منبع آب خروجی متصل شود. رنگ در دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد در کوره روی این سیستم قرار می گیرد و از این رو امکان زنگ زدگی و یا تخریب قطعات آن به حداقل ممکن خواهد رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۱۳
شبکه تبلیغاتی