تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

 

بعضی از روغنها خواصی دارند که با بوی بد بدن مبارزه میکنند. بنابراین محصولاتی با پی.اچ (pH) ۵٫۵ تا ۶٫۵ انتخاب مناسبیاند. دمای سرد می تواند به کفش ها آسیب برساند، بنابراین بسیار مهم است که کفش های خود را قبل از انتقال به فریزر در کیسه ای قرار دهید. خبرگزاری میزان- یافتههای جدید نشان میدهد که باکتری خاص به تکامل آنزیمی منجر میشود که برخی از مولکولهای کلیدی در بوی بد بدن را تولید میکند. ازجمله روشهایی که در سالهای اخیر برای درمان قطعی بوی بد زیر بغل شایع شده است، میتوان به تزریق بوتاکس در این ناحیه اشاره کرد. در هر کفش یک ورق خشک کن قرار دهید و بگذارید یک شب بماند. حتی میتوانید برگ مورد را دم نموده و با دمکرده غلیظ آن زیر بغل خود را شستشو دهید. اعتقاد بر این است که دانه شنبلیله برای مبارزه با بوی بد عرق زیر بغل میتواند بسیار مؤثر باشد. بوی بد بدن چیست؟ به طور کلی، همانطورکه بعضی از افراد به طور طبیعی بیشتر یا کمتر از دیگران عرق میکنند، بوی بدن نیز ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد.

با این محلول میتوانید زیر بغل خود را شستشو داده تا علاوه بر رفع بدبویی آن به کم کردن ترشح غدد عرق نیز کمک کند. این عمل به طور شبانه روزی و با متابولیسم و کاتابولیسم در بدن اتفاق می افتد و اصولاً بیماری به شمار نمی آید. منتها ممکن است وجود هورمونهای جنسی استروژن و پروژسترون در خانمها موجب این اتفاق شود. منتها ممکن است انزوای اجتماعی، افسردگی، اضطراب یا مشکلات روانی دیگری به همراه داشته باشد. قانون دیگری که خصوصاً در نواحی گرم مفید است پوشیدن لباسهای نخی و نازک است. نبود رطوبت در بدن و به طور اختصاصی ناحیه زیربغل باعث می شود که محیط رشد باکتری ها فراهم نشده و بوی بد نداشته باشیم. این باکتریها شروع به تجریه پروتئین کراتین پوست میکنند و حاصل اینکار، تولید بوی بدی است که ما به عنوان بوی بد عرق میشناسیم. در واقع بوی بدی که افراد احساس میکنند بوی ناشی از کراتینی است که روی سطح پوست توسط باکتریها تجزیه میشود. تجویز داروهای ضد تعریق توسط پزشک نیز در درمان بوی بد عرق زیر بغل بغل مؤثر هستند.

بله غذاهای بدبو کننده بدن واقعیت دارند چون بعضی از غذاها حاوی موادی هستند که به درون بدن رفته و بوی بد تولید میکنند بعضی نیز ترکیباتی دارند که در بدن تجزیه شده و ایجاد بوی بد میکنند. زمانی که بدن عرق میکند ممکن است باکتری­هایی در سطح پوست رشد کرده و با اسیدی کردن عرق بدن بوی بدی را زیر بغل ایجاد کنند بعضیها گمان میکنند که بوی بد زیر بغل ناشی از رشد باکتریها در بدن است. این صابونها قدرت مقابله بیشتری با باکتریها نسبت به صابونهای عادی دارند و در نتیجه تا حد زیادی سبب از بین بردن بوی بد عرق میشوند. تری متیل آمینوری:نوعی بیماری کمیاب ژنتیکی است که منجر به بوی بد عرق و دهان می شود. دوش واژینال یا تغییرات هورمونی نظیر بارداری و یائسگی نیز می تواند منجر به واژینوز شود. پودر برگ حنا را نیز میتوان همراه با پودر برگ سدر یا جوش شیرین مخلوط کرده و سپس از آن استفاده کنید. بهترین روش برای مبارزه با بوی بد عرق پیشگیری است زیرا اگر عرق روی بدن نماند، بو نیز نمی گیرد. در صورتی که به آنها حساسیت نداشته باشید، میتوانند خارش ناشی از تعریق زیاد را نیز کمتر کنند. ممکن است ترکیباتی در تهیه این دئودورانت به کار رفته باشد که شما به آن حساسیت دارید یا حتی ممکن است برای شما کار نکند.

ضمن اینکه امکان استفاده از این اسپریها برای برخی افراد به دلیل داشتن حساسیت پوستی وجود ندارد. برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید، از این روش خانگی هر روز استفاده کنید. یکی از راههای درمان بوی بد زیر بغل با طب سنتی استفاده از محلول دمکرده نعناع است. برای این کار باید ۱ فنجان سرکه سیب را با نصف فنجان آب ترکیب کنید. برای استفاده بهتر است ابتدا محدوده زیر بغل را تمیز کرده و بعد پنبه ای آغشته به سرکه سیب را به محل بمالید و اجازه دهید خود به خود جذب شده و خشک شود .سرکه سیب سبب از بین بردن باکتری های آن محدوده شده و همینطور نوعی خاصیت خشکی می بخشد که نه تنها عرق کردن به مراتب کمتر می شود بلکه بوی بد آن تا حد چشمگیری از بین می رود . در ادامه چند نمونه از بهترین روغنها را برای رفع بوی بد عرق به شما معرفی میکنیم. این گیاه که به اکلیل کوهی نیز شهرت دارد، در کاهش تعریق بدن اثر بسزایی دارد.

برای اثر بخشی بهتر میتوانید پودر مریمگلی را بهصورت مستقیم برای درمان بوی بد زیر بغل با طب سنتی نیز به کار برید. این محلول برای از بین بردن بوی بد دهان نیز راهگشاست. این تریمتیلآمین اضافی از طریق عرق، ادرار، نفس و مایعات تولیدمثلی خارج میشود و بوی بد ماهی را ایجاد میکند. این بیماری مشکلات دیگری در سلامتی ایجاد نمیکند. استفاده از ترکیبی از این روغنها میتواند در این زمینه مفید باشد. برخی از اشخاص بر این باورند که بوی بدن آنها در زمان بارداری یا قاعدگی تغییر می کند. ما فکر می کنیم بعد از اتمام دوران بلوغ دیگر جوش نمی زنیم، در حالی که بواسطه تغییرات هورمونی حتی در دوران بزرگسالی هم جوش خواهیم زد.عرق کردن شر این جوش ها را از سر شما کم می کند.تعریق با باز کردن منافذ پوست، باعث می شود چرک و کثیفی های این منافذ که باکتری ها را به طرف آنها می کشاند و باعث جوش می شوند، آزاد شوند.با این همه نباید تنبلی کنید. این بیماری با بررسی علائم بیماری، بررسیهای بالینی، ارزیابی میزان تریمتیلآمین ادرار و بررسی جهش ژن اف.ام.اُ۳ با آزمایشهای ژنتیکی تشخیص داده میشود. علائم رایج که در اثر این بیماری رخ میدهد، شامل: احساس سوزش به هنگام ادرار کردن، درد یا سوزش در نوک آلت تناسلی است.

در صورت عدم درمان اسمگما، آلت تناسلی ملتهب یا عفونی میشود. برای زگیل تناسلی به چه دکتری مراجعه کنم؟ پوست سخت پا هنگام تعریق بسیار مرطوب و به محل ایدئالی برای رشد باکتریها تبدیل میشود. پودر برگ حنا باعث خنک شدن پوست شده و فعالیت غدد عرق را به حداقل میرساند. اما بوی بد زیر بغل نتیجه شکسته شدن پروتئین بدن به اسیدهای خاص است که توسط باکتریها انجام میشود. نشاستهی ذرت و جوش شیرین هم پوست را خشک نگه میدارند و از جمع شدن باکتریها جلوگیری میکنند. برای آنکه جمعیت باکتریهای موجود روی پوست ملموستر شود، خودکار و خطکشی بردارید و مربعی به ضلع یک سانتیمتر روی ساعد دست خود بکشید. روغن اسانسی اسطوخودوس از رشد باکتریهای ایجادکنندهی بو جلوگیری میکند. میتوانید از خوردن غذاهایی که بو را تشدید میکند خودداری کنید. بسیاری از افراد مبتلا به تریمتیلآمینوریا، بهخصوص افراد مبتلا به نوع خفیف آن میتوانند با رژیم غذایی مناسب و تغییر سبک زندگی میزان این بو را کاهش دهند. پس هر چه زودتر دست به کار شوید و با مراجعه به دکتر خودتان در شفا کلینیک جلوی درد و خونریزی های زیاد را بگیرید.

سرکه سیب علاوه بر خاصیت لاغر کنندگی به عنوان مایعی در از بین بردن بوی عرق هم موثر است. درست حمام نکردن: یکی از دلایل عمده در پیدایش بوی بد عرق این است که به میزان کافی حمام نمیکنیم. برگ مورد به علت خاصیت قابض کردن غدد عرق، تعریق پوست را کنترل و بوی آن باعث درمان بوی بد زیر بغل میشود. تعفن فراوان این گیاه، آن را جزو قابضهای قوی قرار داده که استفاده از پودر یا دمکرده غلیظش به کسانی که از زیادی ترشح غدد عرق پوست شاکیاند، توصیه میشود. من به مدت 6 ماه از پودر سنگ مرداب استفاده میکردم زیربغلم بعد از حمام و واقعا تاثیر خوبی برای جلوگیری از بوی بد عرق داشت. غدد عرق چگونه شروع به تولید بوی بد در بدن میکنند؟ برگ مورد تازه خشک شده را میتوانید به پودر تبدیل کرده و آن را در ناحیه زیر بغل استفاده کنید. محلول بهدست آمده را داخل یک بطری اسپری بریزید و از آن به عنوان بو زُدا استفاده کنید. الکل موجود در اسپری باعث حس خنکی و خوشایندی است که بعد از استفاده روی پوست بدن احساس میکنید. در حال حاضر درمانی برای بیماری تریمتیلآمینوریا وجود ندارد و درمان بر اساس مدیریت و کاهش علائم بیماری صورت میگیرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت بهترین فوق تخصص غدد.

۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۰۵
شبکه تبلیغاتی

 

• بیماری و عفونت: بیماریهای شایع مانند سرماخوردگی، آنفولانزا و عفونتهای گوش و سینوس از شایعترین انواع علت سردرد در کودکان شش ساله هستند. در حالی که سردرد و خون دماغ هر دو در کودکان بالای دو سال شایع است، زمانی که با هم اتفاق میافتند، مهم است که کمی عمیقتر نگاه کنید. می توانید کمی عسل هم به آن اضافه کنید. شما می توانید با مراجعه به انستیتو کانسر پردیس شیراز، از دانش به روز پزشکان حاذق این مرکز بهره مند شده و در راستای درمان کودکان خود اقدام نمایید. اگر هر دو گیاه در دسترس تان نیست می توانید این چای را تنها با یک گیاه هم تهیه نمایید. وی بیان کرد: سردرد دیگری هم وجود دارد که درپی کم خونی و فقر آهن رخ می دهد و با یک آزمایش نشان داده می شود. در صورتی که مشاهده کردید درد کودک به تدریج بیشتر میشود، با پزشک مشورت کنید. سردردهای اولیه زمانی اتفاق میافتند که درد در سر شما باشد.

البته، ممکن است تصادفی باشد که فرزند شما هر دو علامت را به طور همزمان داشته باشد. مهم است که در مورد هر علامتی که به شما مربوط می شود با متخصص اطفال تماس بگیرید، حتی اگر آن علامت فقط “احساس روده” شما باشد. سالهاست که از شیمی درمانی برای درمان انواع سرطان در کودکان و بزرگسالان استفاده می شود و یکی از رایج ترین روش های درمان سرطان است. • ژنتیک: سردرد، مخصوصا میگرن در خانواده موروثی است و می تواند علت سردرد در کودکان ۹ ساله باشد. سردرد تنشی: این نوعِ رایج سردرد، با یک درد خفیف و نه شدید در یک یا هر دو طرف سر شناخته میشود. تجزیه و تحلیل نتایج پس از ۱۰۵ روز از شروع مطالعه نشان دهنده کاهش حمله و کیفیت درد در ۸۲/۹٪ از افراد تحت درمان با کپسول تاناستوم بودهاست و تفاوت معنی داری بین گروه تاناستوم و پلاسبو مشاهده گردید. هنگامی که این دارو در عرض 10 روز پس از قرار گرفتن درمعرض ویروس VZV به شما تزریق شود، گلوبولین ایمنی میتواند خطر ابتلابه آبله مرغان را در شما کاهش داده یا شدت آن را کاهش دهد. این ویروس به راحتی از افراد مبتلابه آبله مرغان به افرادی که هرگز به این بیماری مبتلا نشده یا هرگز واکسینه نشدهاند، سرایت میکند.

• مشکل مغزی: به ندرت پیش میآید که تومور مغزی، آبسه یا خونریزی مناطقی از مغز را تحت فشار قرار داده و باعث سردرد مزمن و شدید شود. پزشکان برای سردردها و میگرنهایی که بیش از ۱۵ روز در ماه رخ میدهد، از عبارت سردرد مزمن روزانه (CDH) استفاده میکنند. رفتارهایی که باعث سلامت عمومی میشوند، میتوانند از بروز سردرد در کودکان جلوگیری کند. علت سردرد در کودکان چیست؟ متخصص اطفال ابتدا از کودک میخواهد تا علائم را شرح دهد، سپس نوع سردرد و علت بروز آن را بر مبنای شرح حال بیمار تشخیص میدهد. بیش از ۱۵۰ نوع سردرد در جهان پزشکی وجود دارد. درمان خون دماغ و سردرد به علت اصلی آن بستگی دارد. شمارش کامل خون (CBC): یک CBC می تواند تعیین کند که آیا کودک شما کم خونی (گلبول های قرمز کم) یا ترومبوسیتوپنی (پلاکت کم) دارد یا خیر. منیزیوم یک ماده معدنی بسیار مهم است که برای بسیاری از عملکردهای بدن ضرورت دارد، از جمله کنترل قند خون و انتقال عصبی. آزمایشهای انعقادی: آزمایشهای خونریزی میتوانند تعیین کنند که آیا خون کودک شما به طور طبیعی لخته میشود یا خیر. آزمایشهای تصویربرداری ممکن است شامل توموگرافی کامپیوتری (CT) یا تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI) برای ارزیابی حفرههای بینی و سینوسها یا سر باشد.

• دردهای منقطع و شدیدی که در یک طرف سر ایجاد میشود و کمتر از سه ساعت طول میکشد. یکی از معمول ترین نوع سردرد ، سردرد های عصبی هستند که معمولا در قسمت پیشانی ، اطراف چشم و شقیقه ها ایجاد می شود. تفاوت در علائم ممکن است تشخیص نوع سردرد کودک را دشوار سازد، مخصوصا در کودکان کوچکتر که توضیح علائم برایشان دشوار است. سردردهای خوشهای در کودکان زیر ۱۰ سال شایع نیست. این خمیر را روی پیشانی خود بمالید و بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند. در صورتی که تجربه ای در زمینه سردرد در دوران بارداری و نحوه درمان موفق آن دارید در بخش کامنت ها با ما و سایر مخاطبین عزیز این وبسایت به اشتراک بگذارید. بنابراین، لازم و ضروری است که پیش از شروع درمان، با پزشک خود در رابطه با عوارض جانبی های احتمالی هر یک از داروهای شیمی درمانی که ممکن است کودکانتان را درگیر کند، مشورت نمایید. سوپرفود NBS با تامین ریزمغذیهای لازم برای سلولهای عصبی، علاوه بر تنظیم عملکرد، موجب تقویت آنها نیز میشود. اگر سردرد بسیار شدید باشد یا برای مدت طولانی ادامه یابد، ممکن است مراجعه به اورژانس لازم باشد. • کودکانی که در خانواده سابقه سردرد یا میگرن دارند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چشم پزشک تهران لطفا از سایت ما دیدن کنید.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۰۲ ، ۱۹:۰۲
شبکه تبلیغاتی

متن آهنگ سینا شعبانخانی به جون تو

من کجای زندگیتم مگه اصلا منو میبینی
من پر پروازتم تو همش بال منو میچینی
مگه چند دفعه میشه از هم بپاشی و دوباره پاشی
مگه دل از آهنه هر دفعه هر جوری دلت خواست باشی
کاشکای یه شب جام باشی
به جون تو به جون تو به جون تو تو یه عاشق کشی منم دیوونت
به جون تو بدون تو بدون تو دلم حق داره میگیره بهونت
به جون تو به جون تو به جون تو تو یه عاشق کشی منم دیوونت
به جون تو بدون تو بدون تو دلم حق داره میگیره بهونت
یه تار موت ازت کم بشه من میمیرما زود
نکن دنیامو اینجوری تو نابود فدای اون دوتا چشمای جادوت
بیا زود
به جون تو به جون تو به جون تو تو یه عاشق کشی منم دیوونت
به جون تو بدون تو بدون تو دلم حق داره میگیره بهونت
به جون تو به جون تو به جون تو تو یه عاشق کشی منم دیوونت
به جون تو بدون تو بدون تو دلم حق داره میگیره بهونت

آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام «به جون تو»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۰۲ ، ۰۸:۲۰
شبکه تبلیغاتی