تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

پوشاندن آکنه با آرایش و سایه پوشاندن آکنه با آرایش و سایه
جوش صورت یکی از سخت ترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. این مهمانان ناخوانده مزاحم نه تنها یک ویژگی منفی در ظاهر افراد هستند، بلکه بر اعتماد به نفس آنها نیز تأثیر می گذارند.
اما خب، دنیا به پایان نرسیده است! من فاطمه حبشی هستم و در این مقاله قصد دارم به شما یاد بدهم چگونه با استفاده از آرایش اولیه آکنه را پنهان کنید و اعتماد به نفسی که از دست داده اید را در چند دقیقه برگردانید.
موضوعات اصلی در این صفحه
پوشاندن آکنه با آرایش، درست یا غلط
یکی از باورهای غلط در زمینه آرایش این است که پوشاندن آکنه با آرایش می تواند التهاب و مشکلات پوستی را افزایش دهد. راستش را بخواهید، هنوز دلیل موجهی برای این مشکل پیدا نکرده ام. آرایش اصولی و صحیح با رعایت نکات بهداشتی نه تنها می تواند به صورت شما آسیب برساند، بلکه می تواند ماسکی عالی برای رفع عیوب پوست باشد.
نکات مهم آرایشی
البته درمان ریشه آکنه و مشکلات پوستی بسیار مهم است اما برای یک آرایش اصولی توصیه می کنم نکات زیر را فراموش نکنید.
از لوازم آرایشی اصلی، باکیفیت، بدون روغن و ترجیحاً ضد آکنه استفاده کنید.
هر شب قبل از رفتن به رختخواب و قبل از آرایش در طول روز صورت خود را با پاک کننده مخصوص بشویید.
برس‌ها، اسفنج‌های آرایشی و سایر ابزارهای مورد استفاده در هنگام آرایش را حداقل هر ۲ هفته یک‌بار تمیز کنید.
همچنین بخوانید : بهترین آرایشگاه زنانه چه ویژگی هایی دارد و بهترین سالن زیبایی ستارخان کجاست؟
برای جلوگیری از التهاب و گسترش عفونت، جوش ها را دستکاری نکنید. زیرا پس از ترکیدن جوش، مواد التهابی آن در تمام صورت پخش می شود و زمینه ساز پیدایش جوش در جاهای دیگر می شود.
کرم ها و لوسیون های آبرسان و مرطوب کننده برای جوان سازی پوست؛ از کرم های ترمیم کننده و سایر لوسیون ها و کرم ها استفاده کنید.
لوازم آرایشی برای پوشاندن آکنه صورت با استایل مورد نیاز است
قبل از اینکه در مورد لوازم آرایشی آکنه و نحوه پوشاندن آکنه و جای زخم صحبت کنیم، باید مواد لازم برای این ناحیه را بشناسید:
پرایمر و فونداسیون: این مواد به صورت مایع، پودر یا فوم موجود هستند و برای برجسته کردن پوست قبل از آرایش مناسب هستند.
نمک یا خامه: از این ماده برای صاف کردن و رنگ کردن پوست نیز استفاده می شود.
کانسیلر: این ماده در اصل همان پودر فشرده و رنگی است که بعد یا قبل از فونداسیون استفاده می شود.
هر پوست قرمز، کبود، تیره و تغییر رنگی نیاز به یک اصلاح کننده رنگ دارد. چنین جوش هایی معمولا قرمز و ملتهب هستند. فونداسیون به تنهایی نمی تواند پوشش کامل این نقاط را فراهم کند. سپس از کانسیلر سبز رنگ استفاده کنید.
اگر کانسیلر رنگی ندارید، می توانید با مخلوط کردن سایه چشم سبز با کرم پودر کانسیلر متوسط، یک کانسیلر سبز درست کنید.
برای پخش پودر از انواع برس، پد و اسفنج آرایشی استفاده می شود
بیکینگ یا پودر کرپ:
بعد از زدن کرم پودر و پوشاندن کامل پوست، از پودر سفتی (اگر پوست چرب دارید) یا آبکشی کنید (اگر پوست خشکی دارید) تا کرم پودر کاملا روی صورت شما خشک شود.
اسپری تثبیت کننده:
برای فیکس کردن کامل آرایش و در پایان آرایش کامل صورت استفاده می شود.
از کرم های موضعی آکنه برای بهبود کیفیت آرایش استفاده کنید
حتما چند ساعت قبل از آرایش از کرم موضعی آکنه استفاده کنید. کرم های حاوی اسید سالیسیلیک، عصاره درخت چای و سایر گیاهان طبیعی راه خوبی برای درمان موضعی این آکنه ها هستند.
همچنین بخوانید : راه های از بین بردن چین و چروک پوست (از دست دادن پوست)
آماده سازی صورت برای آرایش
برای پوشاندن آکنه با آرایش، باید پوست خود را آماده کنید. این کار دوام آرایش شما را بهبود می بخشد و سلامت پوست را تضمین می کند.
در مرحله اول می توان از لایه بردار برای پاک کردن پوست مرده از سطح پوست استفاده کرد.
سپس از یک تونر و مرطوب کننده برای مرطوب کردن پوست خود استفاده کنید.
قدم بعدی این است که مطمئن شوید از ضد آفتاب مناسب برای نوع پوست خود استفاده می کنید.
سپس لوازم خود را آماده کنید و از بقیه دستورالعمل های این مقاله برای پوشاندن آکنه خود استفاده کنید.
جوش های سر سیاه را با آرایش بپوشانید
برای پوشاندن جوش های سر سیاه باید از پرایمر پوست استفاده کنید. پرایمرها مواد آرایشی تقویت کننده پوست هستند که به صاف شدن پوست و ماندگاری آرایش شما کمک می کنند. بهتر است پرایمرهایی را انتخاب کنید که حاوی موادی مانند ستیل اتیل هگزانوات باشند. این ماده نرم کننده ای است که پوست را لایه برداری می کند.
از یک پودر غلیظ برای پوشاندن جوش ها استفاده کنید که باعث می شود لکه های تیره زیر از بین بروند. برای این کار باید مقدار کمی کرم پودر روی بینی یا نواحی دیگر استفاده کنید و آن را پخش کنید.
لایه های نازکی از کرم را با یک برس ضخیم با حرکات دایره ای بمالید و سپس روی سکته مغزی یا پوست بمالید.
پوشاندن لکه های سفید با آرایش
برای پوشاندن جوش های سرسفید به دنبال پودر یا پودر با پوشش بالا باشید. پایه های آرایشی حاوی 2% اسید سالیسیلیک برای این منظور مناسب است. برخی پودرها در فرمول خود به جای آب از آلوئه ورا استفاده می کنند که پوست را از میکروب ها پاک می کند.
از کانسیلرهای با کیفیت با رنگ های روشن استفاده کنید. ساخت این ابزارها باید به گونه ای مورد توجه قرار گیرد که پوست زیر آنها بتواند تنفس کند و این امر باعث بهبود وضعیت پوست و از بین بردن جوش های سرسفید می شود.
با آرایش جوش های زیر پوست را پنهان کنید
حتما شنیده اید که پوشاندن جوش ها با آرایش می تواند آنها را بدتر کند. راستش را بخواهید اگر به طور طبیعی و منظم و با زیرسازی مناسب شروع به پوشاندن جوش های خود کنید، نه تنها پوست شما در خطر نیست، بلکه می توانید زیبایی چهره خود را دو چندان کنید. اما همانطور که گفتم، باید اولین راه ایجاد و پوشاندن آکنه را بدانید. به خصوص اگر آکنه شما ظاهری برجسته داشته باشد یا پوست شما قرمز و خشک باشد.
همچنین بخوانید : قبل از آرایش برای پوست های چرب چه نکاتی را در نظر بگیریم؟
در این صورت لازم است ابتدا پوست را با لایه برداری آماده کنید. لایه برداری سلول های مرده پوست را از بین می برد. استفاده از مرطوب کننده مناسب پوست می تواند بافت پوست را نرم کرده و پایه ای برای آرایش ایجاد کند. برای پوشاندن لک ها با فونداسیون، این مواد را به صورت یک لایه نازک روی پوست بمالید. دقت کنید رنگی که استفاده می کنید سبز ملایم باشد.
اگر رگه های بنفش روی آکنه خود دارید، از کانسیلر زرد رنگ برای پوشاندن آن استفاده کنید. اگر می خواهید پوشش آرایشی بیشتری مانند کانسیلر و پودر روی صورت مستعد آکنه خود داشته باشید، از پد و اسفنج های آرایشی استفاده کنید.
پوشاندن نقاط التهابی کوچک با آرایش
برای پوشاندن قرمزی، جوش های ریز و خال های برجسته، باید از یک برس آرایشی کوچک و صاف استفاده کنید. طیف رنگ لوسیون و کانسیلری که استفاده می کنید باید با رنگ پوست و جوش های شما مطابقت داشته باشد. از کرم پودر مناسب استفاده کنید و با اسفنج یا پاک کننده آرایش روی پوست بمالید. توصیه می شود ابتدا از کانسیلر سبز رنگ برای پوشاندن قرمزی جوش ها استفاده کنید.
برای استفاده از کانسیلر باید دست‌هایتان را خوب بشویید، سپس مقداری کانسیلر را روی لکه‌های قرمز صورتتان بگذارید و با انگشتان حلقه هر دو دست، این ماده را روی جوش پخش کنید تا قرمزی آن کاهش یابد. سپس در صورت لزوم روی هر قسمت مقدار بیشتری کانسیلر بزنید و سپس برای لایه آخر از کرم پودر استفاده کنید.

پوشاندن آکنه صورت با آرایش و سایه (روش های جالب)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۰۱ ، ۱۳:۱۳
شبکه تبلیغاتی