تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

۹ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

مسعود نصیری‌زرندی رئیس دانشگاه سمنان اظهار کرد: حتی اگر واکسیناسیون نیز انجام شود، با توجه به شرایط کرونایی جامعه نمی‌توانیم میزبان حضور همه دانشجویان در دانشگاه باشیم؛ چرا که نمی‌توان از خوابگاه‌های دانشجویی با همه ظرفیت استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه حفظ سلامت دانشجویان باید با احتیاط بیشتری عمل کرد، افزود: در صورت انجام واکسیناسیون دانشجویان، تنها آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی که درس‌های عملی دارند برای گذراندن آنها در دانشگاه حاضر می‌شوند، آن هم با توجه به شرایط کرونایی روز جامعه و رنگ‌بندی‌هایی که وجود دارد.

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه دوره‌های مجازی دانشگاه‌ها در دوره کرونا تجربه خوبی است؛ اما از کیفیت آموزشی مطلوب برخوردار نیست، گفت: می‌توان از این دوره‌های مجازی به عنوان تکمیل کننده دوره‌های حضوری در دوران پساکرونا بهره برد.

نصیری ابراز امیدواری کرد: با انجام واکسیناسیون، هر چه زودتر شاهد حضور دانشجویان در محیط دانشگاه‌ها باشیم؛ چراکه محیط دانشگاه با حضور دانشجویان به عنوان یکی از رکن‌های اصلی دانشگاه پویایی می‌یابد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۰ ، ۱۰:۴۳
شبکه تبلیغاتی

طراحی داخلی منزل چیست؟ اغلب مردم از تفاوت‌های مهم و جزئی دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی منزل آگاهی ندارند و این دو شغل را یکسان در نظر می‌گیرند. در ابتدا به بررسی تفاوت‌های دکوراسیون و طراحی داخلی می‌پردازیم تا با شناخت کافی و نسبت به نیاز خود به سراغ دکوراتورها و یا طراحان داخلی بروید و سپس جدیدترین و لوکس ترین طراحی‌های داخلی منازل را به شما معرفی می‌کنیم.

دکوراسیون داخلی (interior decoration)  چیست؟

دکوراسیون داخلی به معنای هماهنگ سازی از پیش طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، مبلمان، اثاثیه و... در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه است. در واقع دکوراسیون داخلی به علم و هنر مربوط است و به ایجاد یک فضا که از نظر زیبایی خوشایند و به لحاظ کاربری مفید باشد کمک می‌کند.

دکوراتورها در ساخت و ساز ساختمان‌ها دخیل نیستند؛ رابطه‌ای با معماران و پیمانکاران ندارند و فعالیت آن‌ها زمانی آغاز می‌شود که فعالیت‌های ساختمانی به پایان رسیده باشد و بیشتر با سازندگان مبلمان، مجسمه سازان و متخصصین صنایع دیگر در ارتباط هستند. طراحی داخلی منزل در مواردی که در ادامه گفته می‌شود توسط دکوراتورها انجام می‌گیرد.

دکوراتورها با دوره‌ها و آموزش‌هایی که در زمینه‌ی سبک ساختمان‌ها، سبک مبلمان، طراحی اتاق و... می‌بینند می‌توانند مراجعین را در انتخاب تم مناسب برای فضای مورد نظر و همچنین در انتخاب و خرید وسایلی همچون مبلمان، پرده، کاغذدیواری، اکسسوری و... راهنمایی کنند که این کار به دور از قواعد مهندسی و طراحی معماری است.

طراحی داخلی (interior design) چیست؟

طراحی داخلی یکی از شاخه‌های طراحی معماری است و اصولا طراح داخلی سر پروژه‌ی ساخت یا بازسازی ساختمان حاضر می‌شود و تسلط کامل بر پروسه‌ی طراحی معماری دارد. طراحی داخلی به تحصیلات آکادمیک و فعالیت‌های عملی نیاز دارد و دروسی را درباره‌ی رنگ و پارچه، طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)، نقاشی، برنامه ریزی فضا، طراحی مبلمان، معماری و... می‌گذرانند. طراحی داخلی منزل در این زمینه بخشی از کار می‌باشد.

در شکل استاندارد یک پروسه‌ی مهندسی، از ابتدای پروژه، طراح داخلی و معمار تا پایان پروژه با یکدیگر در ارتباط‌اند. از دیگر وظایف یک طراح داخلی می‌توان به تایید متریال مورد استفاده اشاره کرد که آیا متریال مورد نظر برای عایق بندی صدا، گرما و... مناسب است یا خیر.

با توجه به نکات گفته شده، هنگامی که به تغییرات ساختاری مانند برداشتن یا گذاشتن، نصب پارتیشن، افزودن در و پنجره و ... در خانه یا محل کار خود نیاز دارید بهتر است به سراغ طراحان داخلی بروید و هنگامی که فقط قصد تغییر در چیدمان خانه یا انتخاب وسایل سازگار و مناسب با محیط مورد نظرتان را دارید به سراغ یک دکوراتور حرفه‌ای بروید.

همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که یک طراح داخلی منزل می‌تواند کار دکوراتور نیز انجام دهد اما عکس آن صادق نیست؛ زیرا همانطور که گفته شد طراحی داخلی نیازمند آموزش‌های تخصصی است.

طراحی داخلی مدرن (modern interior design)

طراحی مدرن تجسم‌ها و تعریف‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد؛ به همین دلیل تعریف قطعی ندارد؛ اما میتوان گفت طراحی داخلی مدرن به انعکاس حرکت هنر مدرن در فضای داخلی خانه اشاره دارد و چندین ویژگی اصلی طراحی به طور همزمان در طول طراحی مدرن دیده می‌شود. می‌توان گفت مدرنیسم طرد شکوفایی سبک‌هایی از طراحی مانند گوتیک، رنسانس و ویکتوریا بود.

طراحی داخلی منزل در سبک مدرن تضادی از طراحی‌هایی بود که در آن‌ها از بافت‌های سنگین، کنده‌کاری‌ها و رنگ‌های چوبی در خانه استفاده میشد؛ زیرا بیشتر اجزای طراحی مدرن، از مبلمان و وسایل گرفته تا شکل و شمایل اتاق‌ها، شامل خطوط تمیز و مستقیم، کاشی‌های بزرگ با لبه‌های اصلاح شده، قفسه‌های تعبیه شده درون دیوار، عدم قالب گیری برای اصلاح پنجره‌ها، دیوارها، درها، استفاده از رنگ‌های خنثی به جای رنگ‌های جیغ، استفاده از اشکال هندسی با زوایایی منحنی شکل، نقاشی‌های ساده و آینه‌های اغلب بدون فریم و... می‌باشد.

همچنین مینیمالیسم نقشی جدایی ناپذیر در طراحی مدرن و معاصر دارد. اصول مینیمالیسم به این معناست که هیچ جزئیات اضافه‌ای مانند ستون، تزیینات کابینت، استفاده‌ی‌‌ بیش از حد از رنگ یا استفاده‌ی بیش از حد از منسوجات قابل توجیه نیست.

و در نهایت می‌توان گفت امروزه محبوبیت طراحی داخلی مدرن، به دلیل سادگی، زیبایی، راحتی و چشم‌نواز بودنش است و طرفداران زیادی دارد.

طراحی داخلی کلاسیک (classic interior design)

می‌توان گفت سبک کلاسیک در طراحی داخلی منزل از مد خارج نشده و هیچگاه قدیمی نمی‌شود. بلکه همواره لوکس به نظر می‌رسد و اغلب فضای مجلل و سلطنتی را ایجاد می‌کند. به همین دلیل کسانی که معماری و طراحی کلاسیک را انتخاب می‌کنند اغلب ثروتمندان و افرادی هستند که به سنت و فرهنگ گذشته بیشتر از مدرنیسم اهمیت می‌دهند و به اصالت خود پایبند هستند.

از ویژگی‌های سبک کلاسیک می‌توان به نظم، تعادل، ظرافت، تقارن، تجمل گرایی، استفاده از رنگ و متریال طبیعی، ارتفاع زیاد سقف، ستون‌های بلند، پرده‌های سرتاسری و مجلل، مجسمه‌های برنزی، پتینه کاری و گچ‌بری سقف یا دیوارها و... اشاره کرد. همچنین در این سبک از رنگ‌های ملایم و گرم مثل طلایی، بژ، خاکستری، کرم، قرمز، زرد، صورتی مات و... استفاده می‌شود.

در دکوراسیون و طراحی داخلی منزل به سبک کلاسیک، از مبلمان چوبی و طرحدار، مصالح طبیعی مانند سنگ، مرمر، چوب و همچنین پارچه‌هایی از جنس پنبه، کتان، مخمل و ابریشم استفاده می‌شود.

طراحی داخلی منزل کوچک

امروزه خانه‌های بزرگ و ویلایی جای خود را به آپارتمان‌های کوچک داده‌اند و چگونگی استفاده از این فضا به بهترین نحو برای چیدمان وسایل به دغدغه‌های اغلب مردم اضافه شده است. این تفکر نادرست وجود دارد که اگر منزل ما فضای کوچکی داشته باشد نمیتوان چیدمان خوبی انجام داد و دلگیر و شلوغ به نظر می‌رسد، اما اینطور نیست. میتوان با یک طراحی مناسب و نهایت استفاده از فضا، خانه‌ای لوکس و دلباز داشت و چیدمان دکوراسیون را به بهترین شکل انجام داد.

پیش از این به بررسی دکوراسیون و طراحی داخلی منزل در دو سبک مدرن و کلاسیک پرداختیم. اگر مایلید دکوراسیون منزل خود را به کلی تغییر دهید و نمی‌دانید کدام سبک را انتخاب کنید باید گفت برای منازل کوچک و آپارتمانی و متراژهای زیر ۱۰۰ متر، سبک مدرن بهترین انتخاب برای شماست. زیرا وسایل مورد استفاده در سبک کلاسیک معمولا بزرگ، سنگین و جاگیر هستند  و با قرارگیری در خانه‌های کوچک سبب بی نظمی و شلوغی می‌شوند.

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های منزل شماست. پس اگر قصد بازسازی و طراحی داخلی منزل خود را دارید باید توجه کنید که هنگام بازسازی آشپزخانه، تعداد کابینت‌ها را به گونه‌ای کاربردی افزایش دهید و بهتر است از رنگ‌های روشن، سرد در نورپردازی و رنگ کابینت‌‌ها استفاده کنید. زیرا رنگ‌های تیره بیشتر باعث می‌شود فضای شما کوچک به نظر برسد و برای خانه‌هایی که متراژ پایینی دارند مناسب نخواهد بود.

 هنگام طراحی اتاق پذیرایی و نشیمن و یا حتی آشپزخانه و اتاق خواب می‌توانید روی دیوارها قفسه، شلف و باکس نصب کنید و وسایل ضروری خود را در آنها قرار دهید. همچنین در طراحی این فضا بهتر است از ترکیب دو یا سه رنگ استفاده کنید و رنگ‌های روشن مثل سفید، کرم و... را انتخاب کنید تا فضای شما بزرگتر به نظر برسد.

 

بهترین شرکت طراحی و بازسازی ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک شرکت طراحی و بازسازی ساختمان برای اینکه یک طراحی داخلی منزل عالی و دکوراسیونی بی نقص داشته باشد نکاتی که در ادامه آورده‌ایم را رعایت می‌کند:  

برنامه ریزی در طراحی و دکوراسیون داخلی

برنامه ریزی مهم‌ترین بخش برای شروع هر کاریست. برنامه ریزی در طراحی و دکوراسیون داخلی یعنی نیاز مشتری را بسنجید، برای آن هدف‌گذاری کنید و پس از بررسی شرایط مالی شروع به کار کنید. همچنین بدست آوردن اطلاعات در خصوص فهمیدن سلیقه‌ی مشتری در زمینه‌ی انتخاب متریال، اثاثیه و ... را می‌توان در این برنامه‌ریزی جای داد.

در نظر گرفتن خواسته‌ی مشتری

طراحان داخلی و دکوراتورها باید در وهله‌ی اول به شرایط مالی مشتری، فضای مورد نظر، سبک زندگی و زمان بندی مد نظر مشتری توجه کنند تا خروجی کار، مطلوب هر دو طرف باشد. طراحی داخلی منزل بایستی تماما طبق نظر مشتری در سایه نظریات کارشناسی مهندسین و شرکت پیمانکار انجام شود.

تعیین سبک دکوراسیون

سبک، تعیین کننده‌ی ماهیت اصلی دکوراسیون است و تنوع زیادی دارد. مدرن، مینیمال، صنعتی، اسکاندیناوی، فرانسوی، هالیوودی، شرقی، همپتون و ... از جمله سبک‌های دکوراسیون است که باید همان ابتدا، متناسب با فضا و سلیقه‌ی مشتری تعیین گردد.

نورپردازی در دکوراسیون داخلی

نورپردازی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر فضا و روحیه‌ و نشاط افراد است. نورپردازی باعث کوچک به نظر رسیدن فضا یا بزرگ به نظر رسیدن آن می‌شود. پس باید توجه کرد که در فضاهای بزرگ از نورهای متمرکز استفاده کنید و در فضاهای کوچک با توزیع یکنواخت نور از دلگیر شدن و کوچک به نظر رسیدن فضا جلوگیری کنید.

کیفیت مواد اولیه

طراح داخلی باید به متریال و مصالح ساختمانی هنگام ساخت یا بازسازی منازل و یا حتی هنگام انتخاب وسایل مورد نظر، توجه کند تا از کیفیت مقبولی برخوردار باشند. طراحی داخلی منزل با استفاده از متریال مناسب منجر به رضایت مشتری می‌شود؛ چرا که بودجه مشتری همیشه اولویت بر همه چیز دارد.

تاثیر رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی

انتخاب رنگ‌ها نباید تنها بر اساس سلیقه و علاقه دکوراتور و طراح انتخاب شوند. بلکه باید با روانشناسی رنگ‌ها آشنا باشند و متناسب با روحیه‌ی افراد رنگ اتاق‌ها را تعیین کند.

توجه به اصول دکوراسیون

اصول طراحی دکوراسیون شامل تناسب بین اجزا، تعادل، الگو، تاکید و هارمونی می‌باشد. برای اینکه در پایان، خروجی کار رضایت‌بخش باشد؛ باید به این اصول توجه کرد. در نظر داشته باشید که به کارگیری این اصول برای هر سبک متفاوت است اما ماهیت کلی آن یکسان می‌باشد.

در این مطلب سعی بر این بود شما را با اصول طراحی داخلی منزل و دکوراسیون داخلی و تفاوت‌های آن‌ها آشنا کنیم تا برای دیزاین و دکوراسیون منازل خود از آن بهره کافی را ببرید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۰ ، ۱۰:۴۳
شبکه تبلیغاتی

معاون درمان ستاد کرونای تهران در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به وضعیت کرونا در تهران، بیان کرد: فوتی‌های مثبت روز قبل ۷۴ نفر در تهران بوده است، اما امروز متاسفانه تعداد فوتی‌ها بیشتر است، که آنهم به این دلیل است که تعداد ابتلا‌ها بیشتر شده است.

وی ادامه داد: همچنین تعداد بستری‌های ما به ۶۵۰۰ نفر در کل بیمارستان‌ها رسیده است که پیش‌بینی ما این است که این میزان بیشتر شود.

توکلی گفت: سیر کرونا رو به افزایش است و موضوعی که تا الان خیلی کمک کرده تا فشار بستری را کم کنیم کلینیک‌های سرپایی رمدسیور است که کمک کرده تا بتوانیم فشار بستری را کمتر کنیم.

معاون درمان ستاد کرونای تهران در مورد زمان تزریق واکسن به خبرنگاران افزود: احتمالا تا اواخر تیر ماه، طبق برنامه‌ی موجود، واکسیناسیون این گروه شروع می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حق انتخابی برای افراد وجود دارد که بخواهند فقط واکسن خاصی، تزریق کنند؟ ادامه داد: خیر، خیلی امکان این موضوع وجود ندارد، واکسنی که در مراکز واکسیناسیون تزریق می‌شود، عمدتا سینوفارم و مقداری هم برکت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۰۰ ، ۱۱:۲۱
شبکه تبلیغاتی

طرح توجیهی به شما کمک می کند تا بتوانید کسب و کار خودتان را به زبان ساده برای هر شخص یا سازمانی به راحتی توضیح دهید. مطالعات امکان سنجی از جمله مهمترین بخش های هر کسب و کار است ، قبل از شروع هر کسب و کار شما باید از چگونگی کار و وروش انجام آن و بازاریابی و بسیاری از نکات دیگر که برای شروع هر کسب و کار ضروری است لیستی تهیه نمایید برای مثال زمانی که شخصی درباره کسب و کارتان از شما سوال می پرسد حرفه ای ترین راه این است که شما به صورت خلاصه و مفید بتوانید کسب و کار خود را در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن معرفی کنید. بیزینس پلن یا همان طرح کسب و کار از یک طرف برای کارآفرینی که می خواهد کسب و کاری راه اندازی کند یک کتابچه راهنماست که او را از ابتدا تا توسعه کامل کسب و کار خود راهنمایی می کند؛ از طرف دیگر طرح کسب و کار برای کسانی که در حال حاضر صاحب کسب و کار خود میباشند وسیله ای جهت پیشبینی و مدیریت بهتر کسب و کارشان است. مجموعه 21 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی که به اشتراک خواهم گذاشت برای راه اندازی کسب وکاری موفق و پول ساز به شما کمک خواهد کرد. 

واقع گرا : دارای ذائقه فرهیخته بوده و برای کالای سطح بالا پول می پردازند. در مورد فناوری مورد نیاز طرح/ ایده کسب و کارتان و همچنین سطح آن (ساده/ متوسط/ پیچیده) توضیح دهید. اگر به رایانه و چند نرمافزار ساده دسترسی دارید، ساخت فایلهای آموزشی در هر حیطهای که به آن مسلط هستید میتواند شمارا در این مسیر یاری دهید. ساخت ویدئوهای آموزشی خیلی نیاز به سرمایه اولیه زیادی ندارد. این ایده برای شروع کسب و کار با سرمایه کم بسیار مناسب است. یکی از مشاغلی که در میان افراد علاقهمند به امور فنی، جذاب و نسبتاً پر درآمد است، تعمیرات موبایل و کامپیوتر است. میزان درآمد شما رابطه مستقیمی با بذر استفادهشده دارد یعنی اینکه این شما هستید با انتخاب بذر مناسب میتوانید بر میزان سود و درآمد خود تأثیر بگذارید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با میزان سود و درآمد و برآورد هزینههای جاری و… آیا تغییر نوبتهای کاری و ازدحام جمعیت در کار شما تأثیر میگذارد؟ شما می توانید دیگر اقلام بینایی را نیز در فروشگاه خود به فروش برسانید. با به خاطر داشتن این مطالب می توانید تهیه طرح تجاری خود را آغاز کنید. هزینه مشاوره کسب و کار در تهران بستگی به عوامل مختلفی از جمله تجربه شخص مشاور دارد و از ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر ساعت آغاز میشود و در بیشترین مقدار به یک میلیون تومان به ازای یک ساعت میرسد.

عده ای می خواهند بدانند چگونه می توانند یک مشاور کسب و کار شوند و حرفه ی خود را در این زمینه آغاز کنند. وجود بهترین مشاور کسب و کار در تهران در جذب سرمایه گذار خطرپذیر هم اهمیت زیادی دارد و معمولا کسب و کارهایی که از مشاور کسب و کار کمک میگیرند شانس بهتری برای جذب سرمایه گذار خطرپذیر دارند. البته برای خرید لپتاپهای مناسب برای چنین کاری نیاز به سرمایه حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیونی دارید. باید ببینید چقدر سرمایه برای کار لازم دارید، رقیبان شما دقیقا چه کارهایی را کرده و میکنند، چقدر کسب و کار را گسترده کرده اند، قیمت های رقیب را بررسی کنید، خدماتی، محصولات، وب سایت رقیب تان را بررسی کنید، نوع تبلیغ نویسی، نوع تخفیف دادن همه چیز را بررسی کنید و یادداشت کنید. نقشه ای که برای شروع کسب و کار نیاز دارید همواره باید راهنمای شما در طی مسیر باشد به عنوان مثال شما باید دقیقا بدانید که چه کاری را میخواهید انجام دهید ، طی چه مدت این کار انجام خواهد شد و سود و زیان طرح برای شما چقدر است. دوم آنکه اگر بدنبال دریافت وام هستید یا قصد استقراض دارید طرح تجاری موردنیاز است .

محصولات و خدماتی که با داشتن طرح و پروژه ای خاص ایجاد می شوند ضروری است . کامیاب : کالایی را خریداری می کنند که خاص باشد ، تا کالای خود را به رخ دیگران بکشند. به نظر شما برتری و مزیت کسب و کار شما نسبت به دیگران چه بوده است/ میتواند باشد؟ شما باید بدانید که چه تعداد نیروی انسانی و با چه نوع تخصصی نیاز دارید. اهداف کاری شما در بازارهای مختلف چه فرم های حقوقی نیاز دارد. اهداف طرح توجیهی باید دارای 5 ویژگی زیر باشد. برای گرفتن مجوزهای لازم باید طرح خود را در کمیسیونها و کارگروههای مربوطه مطرح و از آن دفاع کنند. و باید با آن ها رقابت کرد. و در ادامه صحبت هایتان باید همین روش را برای سوالات دیگری از جمله توصیف شغلی ، محصولات یا خدمات شرکت ،موقعیت محل کار ،روش های تولید ، ایده های بازاریابی و بسیاری از سوالات دیگر که در ادامه به تفصیل آمده است به کار ببرید.

https://planetofbusiness.com/امکان-سنجی-طرح-توجیهی/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۰۰ ، ۱۱:۲۰
شبکه تبلیغاتی

دانلود سوالات ادواری آرایشگر و پیرایش زنانه(فنی و حرفه ای). در این مجموعه شما تمام نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl شامل : نمونه سوالات مبانی کامپیوتر icdl با جواب، نمونه سوالات تستی ویندوز 7 با جواب، نمونه سوالات ورد و پاورپوینت، نمونه سوالات تستی اینترنت با جواب، نمونه سوالات اکسس فنی حرفه ای، نمونه سوالات اکسل همراه با جواب را دریافت خواهید کرد. شما با دانلود و خرید کتاب تست ICDL علاوه بر دانلود نمونه سوالات icdl درجه 2 pdf و نمونه سوال تستی icdl درجه 1 در واقع به تعداد بسیار زیادی از سوالات استخدامی کامپیوتر با پاسخ دست پیدا خواهید کرد. قسمتی از سوالات را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید. ️ دفترچه سوالات کنکور ارشد HSE بهداشت ایمنی و محیط زیست 99 چه زمانی منتشر می شود ؟ دوره آموزش استاندارد کاربر ماساژ فنی و حرفه ای اولین کلاس با قاعده و اصولی است که در حیطه یادگیری ماساژ تسط سازمان فنی و حرفه ای تدوین شده است.این دوره مناسب افرادی است که می خواهند ماساژ را به صورت علمی و با تمام جزئیات یاد بگیرند.از دیگر نکات بارز این کلاس اعطای مجوز کار می باشد. کسی که تجربه داره، با بچه ها سر و کله زده، سابقه معلمی داره، در جمع معلمان بوده و با اولیا دانش آموزان برخورد و آشنایی داشته آنقدر تجربه و اطلاعات به دست آورده که اینها را نمی توان در هیچ دانشگاهی به کسی یاد داد.

این در حالی است که بر پایه آمار آموزش و پرورش، از کل مدیرانی که در مدارس کشور فعالیت می کنند، فقط حدود 4% آنها دانش آموخته رشته مدیریت آموزشی هستند و 96% آنها بدون گذراندن دوره های آموزشی این وظیفه را به عهده دارند (جدول3). تدریس خود گزارشی نوعی از تدریس است که طی آن معلم در ارتباط با نحوه تدریس و یادگیری دانش آموزان خود در کلاس درس گزارش میدهد. دلیل اینکه آشپزی را یک علم می نامیم، این است که با سلامت انسان رابطه ای مستقیم دارد یک سرآشپز یا یک آشپز می توانند غذایی طبخ کند که شخص با میل نمودن آن غذا، نه تنها بتواند احساس سیری کند بلکه تاثیر بسزایی در سلامت فیزیکی و روانی شخص نیز داشته باشد، کما اینکه بسیاری از بزرگان و دانشمندان ما نیزهمچون ابوعلی سینا و افلاطون در بسیاری از کتب خود در مورد این موضوع مطالب بسیاری ذکر نموده اند. در این مقاله دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد HSE بهداشت ایمنی و محیط زیست 99 به همراه پاسخنامه مربوط به آن ارائه شده است . دانلود نمونه سوالات دوره ادواری در فنی و حرفه ای -کامل و جامع22 سپتامبر 2016 . دانلود رایگان کتاب · ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - دانلود کتاب آرایش دائم دانلود رایگان نمونه سوالات آرایش دائم صورت زنانه. 

آرایش دائم ، تست و نمونه سوالات آرایش دائم ، فاطمه باستانی ، آرایش دائم فاطمه باستانی ، کتاب فنی و حرفه ای. کتاب تست آرایشگر دائم صورت زنانه اثر فاطمه باستانی از انتشارات کتاب اطهر سفارش آنلاین سریع و مطمئن کتاب از سایت فدک بوک. مرکز تخصصی آرایش دائم, میکروپیگمنتیشن, میکروبلیدینگ, هاشور ابرو و فیبروز ابرو با استفاده از بهترین دستگاه ها، رنگ ها و صدها نمونه کار در تهران. در حال حاضر، دوره های آموزشی تخصصی آرایشگری در ۲۲ لاین برگزار میشود و برای هرکدام نیز مدرک جداگانه ای صادر میشود. در مدرک مورد تایید فنی حرفه ای نام و آرم آموزشگاه و مدیر موسسه همراه با آرم سازمان فنی حرفه ای قرار می گیرد. مدیر مدرسه، اطلاعات مورد نیاز را به بیرون مدرسه انتقال می دهد. وجود مدیران شایسته، شرط کافی برای نظام آموزشی اثربخش است» که راهکاری در جهت توسعه تمرکز زدایی در مدرسه است (Adli, 2016). لذا، بر اساس یافته های این پژوهش برای تغییر وضعیت موجود مدیریت مدرسه پیشنهاد می شود.

رتبه 3 بیشترین فروش در سامانه 20 بگیر دانلود رایگان نمونه ای از سوالات. بعد از پرداخت هزینه دریافت گواهینامه فنی و حرفه ای کد شناسایی برای شما پیامک میشه. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی، هفته ای سه بار برگزار می شود. 1 رو هم میشه از طریق ازمون ادواری گرفت یا فقط باید به اموزشگاه های ازاد مراجعه کنیم ؟ نمونه سوالات آزمون ادواری آرایش دائم صورت زنانه - میکروپیگمنتیشن(فنی و حرفه ای). ۱۳ دی ۱۳۹۸ - جزوه و نمونه سوالات ایمنی HSE با پاسخ. نمونه سوال با پاسخ - بانک سوال https://www.fan-app.ir نمونه سوال با پاسخ. نمونه سوال آرایشگر دائم صورت زنانه سری 4 - 40 سوال با پاسخ. این کتاب تست آرایشگر دائم صورت زنانه می باشد.این کتاب شامل نمونه سوالات آرایشگر دائم با جواب است. ️ دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد HSE بهداشت ایمنی و محیط زیست را از کدام سایت می توان دانلود کرد ؟ در صورتی که هنوز موفق به گذروندن آزمون خودتون نشدین و یا توی مرحله ای از اون رد شدین، می تونین برای پیدا کردن اطلاعات آزمون جدید و پیگیری زمان برگزاری آزمون توی سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور جستجو کنین. عصرنخبگان به عنوان واحد برتر سازمان فنی حرفه ای به خوبی می داند در حال حاضر شما چه نیازی دارید و چه نیازی در آینده خواهید داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۰۰ ، ۱۱:۱۸
شبکه تبلیغاتی

واکسیناسیون سالمندان جدا از دغدغه‌هایی همچون نگرانی از عوارض واکسن‌ها، شلوغی مراکز واکسیناسیون، بی نظمی در اطلاع رسانی به مراجعین، معضلات تاخیر در تزریق دوز دوم مسائلی دیگر را پیش روی خانواده‌های آنان قرار داده است.

اما آنچه به گفته وراث برخی از فوت شدگان سالیان گذشته عجیب است، پیامک وزارت بهداشت مبنی بر دعوت به واکسیناسیون سراسری این متوفیان است این درحالی است که بسیاری از افرادی که در قید حیات هستند بدون دریافت پیامک بر اساس اولویت بندی سنی خود به مراکز مراجعه کرده اند. اما برخی متوفیان به شکلی رسمی و با دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون دعوت شده اند.

در همین این راستا خانم کمالی ادعا می‌کند که تا به حال وزارت بهداشت ۵ بار مادر فوت شده من رو دعوت به واکسیناسیون کرده است، این در حالی است که مادر من در سال ۹۴ فوت شده اند، مگر ثبت احوال اطلاعات هویتی افراد را در اختیار ندارد. شناسنامه ایشان همان ابتدا باطل شده است چگونه ممکن است اطلاعات افراد متوفی ثبت نشده باشد.

آقای حسنی در این مورد گفت: با توجه به اینکه پدر همسر بنده سال گذشته فوت شده اند، اما همچنان از طریق پیامک از سوی وزارت بهداشت برای انجام واکسیناسیون به مراکز بهداشت دعوت می‌شوند.آیا وزارت بهداشت اطلاعاتی از متوفیان در اختیار ندارد؟

در این راستا سیف اله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در مورد این موضوع که چرا افراد متوفی همچنان از سوی وزارت بهداشت برای انجام واکسیناسیون به مراکز بهداشت دعوت می‌شوند، گفت:وزارت بهداشت بانک اطلاعاتی خودش را دارد. اگر چه از طریق ثبت احوال بانک اطلاعاتی هویتی افراد را در اختیار دارد، اما به نظر می‌رسد با توجه به مشکل به وجود آمده از آن استفاده نمی‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۰۰ ، ۱۰:۵۲
شبکه تبلیغاتی

پایداری و عملکرد بهینه در سیستم عامل لینوکس مطلبی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. پایداری و عملکرد بهینه در سیستم عامل لینوکس برای کاربران این سیستم عامل نکته ای با اهمیت است.برای درک بهتر موضوع مطرح شده ابتدا باید اطلاعاتی درباره سیستم عامل لینوکس بدانیم و سپس به ادامه بحث بپردازیم.

سیستم عامل لینوکس:

سیستم عامل لینوکس در اصل به خانواده ‌ای از سیستم‌های عامل متن باز و رایگان مبتنی بر کرنل لینوکس گفته می ‌شود.متن باز بودن سیستم عامل لینوکس باعث شده تا عده ‌ی فراوانی از سرتاسر جهان توسط اینترنت گرد هم آمده و بر روی این سیستم عامل کار کنند ، نتیجه ‌ی این گردهم و استفاده های گسترده به وجود آمدن سیستم عاملی قدرتمند و قوی با ویژگی‌ هایی و قابلیت های منحصر به فرد شده است که در کنار رایگان بودن و باز متن بودن ویژگی‌ های بسیار زیادی دارد که همین امر باعث شده تا سیستم عامل لینوکس که در ابتدا فقط در محیط های دانشگاهی و آکادمیک مورد استفاده قرار میگرفت حالا دیگر پا به عرصه‌ ی تجارت و دولت بگذارد.

لینوکس به علت وجود ساختار هسته ‌ی مناسب و زیاد بودن تعداد توزیع ها می‌تواند با حداقل امکانات سخت افزاری به خوبی کار کند تا جایی که حتی در مواردی توزیع هایی وجود دارد که میتوانند بدون وجود هارد دیسک برروی سیستم و یا با حافظه رم معادل 16 مگابایت سیستم شما را راه اندازی کند.

پایداری و عملکرد لینوکس

پایداری و عملکرد لینوکس در مقایسه با سیستم عامل ویندوز قابل بررسی و بحث است. کاربران سیستم عامل لینوکس و سیستم عامل ویندوز هر کدام نظرات متفاوتی داریند بعضی متن باز بودن لینوکس را نکته قوت و مثبتی برای این سیستم عامل میدانند.لینوکس ععلاوه بر متن باز بودن هزینه بسیار پایین تری نسبت به ویندوز دارد. لینوکس به صورت رایگان و مجانی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

امنیت و پایداری سیستم عامل لینوکس:

با توجه به ساختاری که دارد سیستم عاملی امن و پایدار است ، پایداری لینوکس میتواند به علت روش صحیح استفاده‌ی آن از سخت افزاری باشد که این خصلت را از UNIX به ارث برده است.و امنیت آن را در کنار مورد گفته شده به علت وجود ساختار صحیح متن باز بودن آن هستیم. این ویژگی باعث شده تا در صورت مشاهده‌ی کوچکترین مشکل در هسته‌ لینوکس و یا در هر یک از نرم افزار های جانبی در چند ساعت یا حداکثر چند روز توسعه دهندگان و برنامه نویسان ضعف و مشکل را حل کنند و راه حل را در اختیار عموم کاربران قرار دهند. این گونه است که لینوکس در پایداری و امنیت به‌ یک رویا تبدیل شده است و یکی از امن ترین و پایدارترین سیستم عامل های جهان حساب میشود.

جمع بندی:

پایداری و عملکرد بهینه در سیستم عامل لینوکس بود که در این مقاله به آن پرداخته شد، در کنار پایداری و عملکرد بهینه در سیستم عامل لینوکس که بحث اصلی این مقاله بود مطالبی نیز مانند:امنیت لینوکس و... گفته شد تا کاربرانی که از این مقالات استفاده میکنند بتوانند آگاهی بیشتری درباره پایداری و عملکرد بهینه در سیستم عامل لینوکس داشته باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۰۰ ، ۱۰:۵۱
شبکه تبلیغاتی

بسیاری از حشرات و عنکبوت ها توانایی عجیبی برای بالا رفتن از دیوارها و راه رفتن وارونه در سقف ها دارند. پای چسبناک به آنها کمک می کند تا بر روی سطوحی که مردم جرات رفتن روی آنها را ندارند راه بروند.

مهندسان دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی (UC) از این اصل موسوم به "چسبندگی الکترواستاتیک" برای ایجاد رباتی به اندازه حشره استفاده کرده اند که می تواند با چابکی یوزپلنگ تغییر جهت دهد. این ویژگی به ربات امکان می دهد تا از زمین های پیچیده عبور کند و از موانع غیر منتظره جلوگیری کند.

این ربات از ماده ای نازک و چند لایه ساخته شده است که با استفاده از ولتاژ برق خم می شود و منقبض می شود. در مقاله سال 2019 خود ، تیم نشان داد که می توان از این طرح ساده برای ایجاد رباتی به اندازه سوسک استفاده کرد که می تواند روی یک سطح صاف با سرعت 1.5 مایل در ساعت حرکت کند. این سرعت شبیه سرعت سوسک های زنده است و از سایر ربات های ساخته شده در مقیاس حشرات نیز بیشتر است.

اختراع ربات های زیردریایی با الهام از گربه ماهی

در این پروژه جدید ، محققان دو پد الکترواستاتیک را به ربات اضافه کردند. اعمال ولتاژ به هر یک از لنت ها باعث افزایش نیروی الکترواستاتیک بین لنت و سطح شده و باعث می شود لنت محکمتر به سطح بچسبد و بقیه ربات را مجبور به چرخش در اطراف خود کند.

این دو پد به اپراتورها امکان کنترل کامل مسیر ربات را می دهد و به چرخش ربات سرعت بیشتری نسبت به حشره می دهد.

لوی لین ، یکی از محققان این پروژه گفت: "ربات اصلی ما قادر بود خیلی سریع حرکت کند ، اما ما نمی توانستیم حرکت آن را به سمت راست یا چپ کنترل کنیم." به همین دلیل است که ربات گاهی به طور تصادفی حرکت می کند.

وی افزود: چنین ربات های کوچک و قدرتمند می توانند گزینه های ایده آل برای عملیات جستجو و نجات یا سایر موقعیت های خطرناک مانند نشت احتمالی گاز باشند.

اگرچه محققان ربات هایی را در این پروژه به نمایش گذاشتند که توسط یک سیم برق کنترل می شدند ، آنها همچنین نسخه قطع شده ای را تولید کردند که می توانست سنسور گاز را با کمک باتری تا 19 دقیقه در فاصله 31 متری حمل کند. آهسته

لین گفت: "در حال حاضر یکی از بزرگترین چالش ها ساخت روباتهایی در مقیاس کوچکتر است که قدرت و کنترل روباتهای بزرگتر را داشته باشند." با داشتن یک ربات بزرگتر ، امکان داشتن باتری بزرگ و سیستم کنترل وجود دارد ، اما اگر بخواهیم همه چیز را در مقیاس کوچکتر ارائه دهیم ، وزن این تجهیزات برای ربات سخت خواهد شد و ربات به آرامی حرکت می کند. ربات ما بسیار سریع و کاملاً قدرتمند است و به نیروی کمی نیاز دارد. به همین دلیل حمل سنسورها و تجهیزات الکترونیکی و همچنین باتری ها امکان پذیر خواهد بود.

این مطالعه در مجله Science Robotics منتشر شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۰۰ ، ۲۰:۰۷
شبکه تبلیغاتی

قبل از این کار باید ناحیه مورد نظر را با ژیلت مرتب کنید.
 برای تسکین درد می توانید از ژل قابل حمل استفاده کنید.
باید از لیوان محافظ استفاده کنید.
از شما خواسته می شود نگرانی خود را در مورد لیزر موهای زائد بیان کنید (ذکر درد خود را فراموش نکنید) تا لیزر موهای زائد را برای شما آسان تر و موثرتر کند.
 سه روز اول پس از لیزر موهای زائد به سونا یا استخرهای شنا نروید.
 قبل از مسافرت از فیلتر UV (حداقل 30 اینچ) استفاده کنید.
 حداقل یک هفته پس از لیزر خود را در معرض نور آفتاب قرار ندهید.
لازم به ذکر است که برخی از بیماران با سابقه مشکل در لیزر موهای زائد بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری هستند. قبل از شروع ، وی از روش غربالگری لیزر استفاده می کند و ناحیه ای را وصله می زند و هفته بعد توسط پزشک معاینه می شود و در صورت عدم مشکلی ، لیزر به صورت و بدن اعمال می شود.

بعضی اوقات قرمزی که توسط لیزر ترمیم می شود پس از چند ساعت از بین می رود و همچنین برای چنین مواردی ، پس از لیزر ، استفاده از روغن اکسیداتیو یا روغن ترمیم کننده کافی است. منطقه تحت درمان باید از نور خورشید محافظت شود. به همین دلیل از محصولات SPF با کیفیت بالا استفاده شد.

لیزر الکساندرایت برای انواع پوست و مو بسیار مناسب است (موهای ضخیم و نازک - پوستی روشن و سیاه) و به همین دلیل دستگاه برای انواع ایرانیان توصیه می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد لیزر موهای زائد:

https://irsocial.net/laser-hair-removal/

۱۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۰۰ ، ۲۰:۰۵
شبکه تبلیغاتی