تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

این نژاد ترکیب ژرمن شپرد و هاسکی سیبرین است. از نژاد شپسکی به عنوان سگ نگهبان، سگ پلیس و کارهای نظامی استفاده می‌شود. این سگ‌ها فوق العاده مهربان و سگی وفادار برای خانواده هستند. آموزش، نگهداری و غذای ژرمن هاسکی تشابه زیادی به نژادهای مادر خود دارد اما برای اطلاعات بیشتر ما در این مقاله نکات مهم در این باره را برای شما خواهیم گفت، پس با ما همراه باشید.

ویژگی‌های خاص ژربرین شپسکی

اگر به دنبال یک سگ آرام و بی سر و صدا هستید که دائما روی کاناپه لم بدهد، این مطلب را ببندید و شپسکی را بیخیال شوید. شپسکی‌ها حتی در لحظه‌های سراسر آرامش خود  دوست دارند بچرخند و بچرخند. شپسکی ژربری این انرژی رعد و برقی خود را از هر دو طرف شجره خانوادگی خود (به ویژه نژاد هاسکی سیبرین) به ارث برده است و دقیقا همین انرژی بالای او است که می‌تواند نگهداری از آن را برای خیلی از ما پر از چالش کرده است.

به گفته سایت hepper.com این نژاد نیاز به فعالیت بالایی دارند و در واقع از میزان فعالیت آن‌ها به راحتی می‌توان سلامتی آن را فهمید.  این نژاد به راحتی می‌توانند ساعت‌های متوالی بدوند و همچنان هوس بیشتری برای این کار داشته باشند. در اصل، این نژاد از بدترین سگ‌هایی هستند که می‌توان در آپارتمان نگهداری کرد. شپسکی‌ها همچنین می‌توانند اضطراب جدایی شدید داشته باشند و اگر برای مدت طولانی به حال خود رهایشان کنید، می‌توانند باعث تخریب شدید محیط اطرافشان شوند.

بنابراین، اگر با میزان انرژی و فعالیت او مشکل دارید یا فضای مناسبی برای نگهداری از این نژاد ندارید، بهتر است بیخیال این نژاد شوید.

قیمت توله سگ ژربرین شپسکی چقدر است؟

هزینه متوسط برای ​خرید ​یک توله سگ شپسکی بین 400 تا 1200 دلار است. این قیمت به طور کلی به دلیل تقاضای معین یک منطقه خاص و در دسترس بودن پرورش دهندگان با کیفیت است. ممکن است بخواهید که سگ مسن‌تر را نگهداری کنید و یا سگ‌های بازنشسته در سازمان‌های نظامی را نگهداری کنید، در این موارد احتمالا هزینه زیادی لازم نیست و فقط باید برای غذا، اسباب بازی و مراقبت‌های پزشکی او هزینه لازم را مدنظر قرار داده باشید.

ژربرین شپسکی می‌تواند چشم‌های هتروکروماتیک داشته باشد. شپسکی‌ها مانند والدین هاسکی سیبری خود می‌توانند دو رنگ چشم متفاوت داشته باشند. در اغلب موارد چشم‌های آن‌ها قهوه‌ای است اما برخی از آن‌ها چشم آبی هستند و داشتن یک چشم آبی و یک چشم قهوه‌ای هم در این نژاد چندان عجیب نیست.

آیا این سگ‌ها برای خانواده‌ها خوب هستند؟

مناسب بودن این نژاد برای خانواده بیشتر به خانواده شما بستگی دارد. ژربرین شپسکی دوست داشتنی، وفادار و بسیار بامحبت با هر کسی در اطرافش است. این باعث می‌شود آن‌ها سگ‌های خانوادگی عالی باشند. آن‌ها حتی با کودکان بسیار صبور و دلسوز رفتار می‌کنند. اما با این حال اگر به اندازه کافی برای آن‌ها وقت نگذارید و با آن‌ها بازی نکنید، کم کم رفتارهای پرخاشگرایانه او شروع می‌شود.

البته رفتار پرخاشگرایانه منظور گاز گرفتن نیست، منظور آسیب دیدن به وسایل خانه و پریدن‌های بی امان است.

نکته آخر در مورد میزان وفاداری بیش از حد آن‌هاست که در صورتی که کسی بخواهد خانواده و صاحبانش را اذیت کند، بدون هیچ تعللی از آن‌ها دفاع خواهد کرد.

آیا این نژاد با حیوانات خانگی دیگر سازگار است؟

این نژاد اگر همراه با سگ دیگری بزرگ شود، اجتماعی شدن را یاد خواهد گرفت و هیچ مشکلی برای سازگاری با نژادهای دیگر ندارد. سگ دیگری می‌تواند یک همبازی خوب برای او باشد و کمک کند تا نیازهای شدید آن‌ها برای همراه داشتن را برآورده کند. اما برای احتیاط هم شده در اطراف آن‌ها گربه‌ها یا سایر حیوانات کوچک‌تر نگهداری نکنید.

شپسکی‌ها خوی شکارچی هم دارد. آن‌ها عاشق دنبال کردن حیوانات کوچک‌تر مانند گربه، سنجاب، خرگوش و غیره هستند.

نکاتی که هنگام داشتن یک ژربری شپسکی باید بدانید

جدای از نیاز شدید آن‌ها به تحرک فیزیکی و ذهنی، نکات کلیدی دیگری هم وجود دارد که باید در مورد Shepskie ها بدانید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از آن‌ها نگهداری کنید.

غذا و رژیم غذایی مورد نیازی سگ ژرمن هاسکی

شپسکی‌ها سگ‌های بزرگ و فعالی هستند و بنابراین روزانه به مقدار زیادی غذا نیاز دارند. صاحبان آن‌ها باید روزانه به طور متوسط ​​سه فنجان غذا به توله سگ ژرمن هاسکی بدهند. البته رژیم هر Shepsky متفاوت است، بنابراین باید با دامپزشک خود در مورد مقدار و بهترین نوع غذا برای آن‌ها مشورت کنید.

به طور معمول، شما باید یک رژیم غذایی با پروتئین بالا با مقدار زیادی چربی‌های سالم و کربوهیدرات‌های پیچیده را انتخاب کنید. چنین برنامه غذایی به شما کمک می‌کند که Shepsky خود را شاد، سالم و فعال نگه دارید.

رژیم غذایی شپسکی با نژادهای مادرش یعنی ژرمن و هاسکی بسیار شبیه است. هر چند نحوه تغذیه نژاد ژرمن و هاسکی بسیار مشابه هستند اما تفاوت‌های اساسی نیز با هم دارند. با خواندن این مطلب که در مورد قیاس شباهت‌ها و تفاوت‌های برنامه غذایی این دو نژاد هست می‌تواند به شما کمک کند تا حدودا بفهمید برای شپسکی خود چه میزان غذایی و چه نوع غذایی در نظر بگیرید.   

ورزش

صاحبان این نژاد باید بتوانند حداقل دو ساعت در روز را به برنامه ورزشی توله سگ خود اختصاص دهند. این نژاد یکی از بهترین نژادهایی است که می‌تواند برای دویدن یا دوچرخه سواری همراه خود ببرید. به نظر می‌رسد که آن‌ها می‌توانند برای همیشه این کارها را ادامه دهند، پس زیاد سعی نکنید با آن‌ها دوی استقامت تمرین کنید.

آموزش

همانطور که گفته شد شپسکی یک نژاد باهوش است. اما هوش بالا به معنای سهولت در تربیت و آموزش این نژاد نیست، شپسکی‌ها سگ‌های به شدت سرسختی هستند. معنای این حرف آن است که برای آموزش آن‌ها باید شخصیتی محکم داشته باشید تا او از شما حرف شنوی داشته باشد.

اگر از این چالش بربیاید خبر خوب آن است که آموزش پذیری این نژاد جایی است که ژن ژرمن شپرد از Shepsky بیشتر مشخص است. آموزش ژرمن شپرد نسبت به بسیاری از سگ‌ها بسیار آسان‌تر است. و آن‌ها معمولاً این ویژگی را به فرزندان Shepsky خود منتقل می‌کنند.

نگهداری و نظافت

اگر قصد دارید یک Gerberian Shepsky داشته باشید، باید قبول کنید که موهای سگ بخشی از زندگی شما باشد و نسبت به این موها حساسیت ندارید. بنابراین اگر شما یا خانواده‌تان به موی سگ حساسیت دارید، کمی در خرید این نژاد تامل بیشتری کنید. اما اگر با موهای سگ مشکلی ندارید، باید حداقل دو بار در هفته آن‌ها را با یک شانه زیبا برس بزنید. یک برس موی لاستیکی ممکن است گزینه خوبی به نظر برسد. همچنین این نژاد نیازی به حمام کردن بیش از حد ندارد چون روغن محافظ طبیعی پوشش آن‌ها را از بین می‌برد. صرفا یک بار در ماه باید شپسکی‌ها را حمام کنید.

شرایط سلامتی و بیماری‌های این نژاد

وقتی صحبت از سلامتی و بیماری نژادهای سگ به میان می‌آید، باید بدانید که ژربرین شپسکی‌ها عموماً سگ‌هایی قوی هستند که به دلیل ماهیت کاری آن‌ها است.

ژربرین شپسکی نر یا ماده؟

تفاوت‌های زیادی بین ژربرین شپسکی نر و ماده وجود ندارد. با این حال، یک شپسکی نر بزرگ می‌تواند به طور قابل توجهی بزرگ‌تر از یک سگ ماده باشد. یک ژربرین شپسکی نر با جثه بزرگتر می‌تواند 88 پوند وزن داشته باشد در صورتی که وزن ماده آن حدود 45 پوند است، یعنی چیزی حدود 2 برابر.

جمع بندی

ژربرین شپسکییا نژاد ژرمن هاسکی یک نژاد بسیار خاص و دوست داشتنی است. مهم‌ترین ویژگی‌ آن‌ها انرژی و میزان فعالیت بالای آن‌هاست و دقیقا به دلیل همین ویژگی خاص است که می‌بینید بسیاری از مردم این نژاد را رها می‌کنند. آن‌ها می‌توانند سرسخت و غیر قابل کنترل باشند و آموزش پذیری آن‌ها برای شما کمی چالش برانگیز باشد هر چند اگر تجربه کافی در این کار داشته باشید، آسان‌تر از چیزی خواهد بود که فکرش را کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۰۱ ، ۱۸:۴۷
شبکه تبلیغاتی

همین لحظه که در حال کار کردن با گوشی تان هستید شاید گوشی تان نفس های آخرش را می کشد، کابل شارژ و شارژر شما مثل یک غذا است برای گوشی موبایل تان، اگر غذای بد بخورید حتما مشکل گوارشی پیدا خواهید کرد! گوشی موبایل تان باید از شارژر اورجینال استفاده کند اگرنه که باید آماده خرج کردن برای قسمت های مختلف گوشی تان باشید!

 

چطور بفهمیم زمان تعویض شارژر گوشی مان رسیده است؟

هر زمانی شارژر شما خراب شد زمان تعویض آن فرا رسیده است. ممکن است شما بعد از خرید شارژر و کابل شارژ متوجه اصلی نبودن آن شوید، پس باید برای خرید نسخه اورجینال آن سریعا اقدام کنید.

۱. علائم خرابی شارژر موبایل !

 

1 – گوشی علامت شارژ شدن را نمایش می دهد، اما اصلا شارژ نمی شود:


یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید حالتی است که شما گوشی تان را به شارژر متصل کرده اید، اما اصلا شارژ نمی شود و یا به کندی پی می رود و شما پس از گذشت 1 ساعت متوجه می شوید حدودا 10 درصد شارژ شده است!

2- گوشی هنگ می کند:
شاید براش شما هم پیش آمده باشد، گوشی را به شارژر موبایل متصل کرده اید، اما در حین کار متوحه خواهید شد گوشی هنگ می کند و شما قادر نیستید به درستی با گوشی موبایل تان کار کنید و گوشی دچار تیک شدید می شود.

3- گوشی داغ می کند:

مهم ترین موردی که میتوان به آن استناد کرد و از کپی بودن شارژر و کابل شارژ گوشی  پی برد، همین مسئله است، برای مثال شما گوشی را به شارژر متصل کرده اید متوجه داغ شدن شدید گوشی می شوید، البته باید به این موضوع توجه نمود که داغ شدن تا حد کم عادی است، اما زمانی که از حالت عادی خارج شود قطعا شما از شارژر اورجینال موبایل استفاده نکرده اید.

 

3- عدم انتقال دیتا:

در کابل های شارژ فیک و تقلبی قابلیت انتقال اطلاعات وجود ندارد، و شما در صورت متصل کردن گوشی خود باکابل شارژ به لپ تاپ و یا کیس کامپیوتر قادر نخواهید بود که اطلاعات را از گوشی موبایلتان به سیستم خود انتقال دهید و همینکار را بلعکس انجام دهید.

نحوه تشخیص شارژر و کابل شارژ اورجینال :

 

  • شارژر اورجینال موبایل دارای کیفیت بسیار بالای ساخت است و از بهترین متریال روز دنیا استفاده شده است، شما حتی با لمس شارژر اورجینال خواهید فهمید که کیفیت ساخت شارژر به چه شکل است، آیا کیفیت ساخت حرفی برای گفتن دارد یا خیر.
    نکته: یکی از نکاتی که هنگام خرید کابل شارژ گوشی باید در نظر داشته باشید، بررسی نوع کابل به شمار می‌رود. به هیچ عنوان شما نمی توانید روی گوشی اندروید که قابلیت شارژ شدن با کابل میکرو را دارد، از یک کابل تایپ C یا لایتنینگ شارژ استفاده نمایید. دقت داشته باشید برای خرید کابل شارژ مناسب برای گوشی‌ گزینه مد نظر، از لحاظ سازگاری با گوشی، متناسب با نیاز شما باشد.
  • شارژر اورجینال گوشی توانایی شارژ سریع و نرمال را دارد، یعنی در حالت عادی با توجه به خروجی ولتاژ مورد نیاز گوشی شما باید شارژ شود، در صورتی که از حد نرمال بیشتر طول بکشد باید به اصل بودن آن شارژر شک کرد. شارژر اورجینال موبایل سرعت شارژ دهی قابل قبولی دارد.

 

  • با هنگ خداحافظی کنید! زمانی که شما از شارژر و کابل شارژ اورجینال استفاده میکنید، اصلا هنگی در دستگاه خود مشاهده نخواهید کرد، و با خیالت راحت و به آسانی میتوانید با گوشی موبایل خودتان کار کنید و از کار با آن لذت ببرید.

 

  • سری شارژر اصلی: برای مثال در شارژر اورجینال اپل شما با توجه به سری کابل شارژ اپل متوجه خواهید شد که کابل شارژ اورجینال است یا خیر، در نسخه تقلبی سری کابل شارژ به رنگ نقره ای و یا خاکستری روشن است در صورتی که در کابل شارژ اورجینال اپل سری شارژ به رنگ طلایی است.
    در کابل شارژر سامسونگ هم اگر توجه کنید در نسخه تقلبی و فیک سری شارژر از فلز بی کیفیت ساخته شده که به رنگ خاکسری تیره هستند در صورتی که باید به رنگ نقره ای روش باشد.

 

توجه در هنگام خرید شارژر و کابل شارژر موبایل :

در هنگام خرید شارژر و کابل شارژ اورجینال موبایل باید به تمامی مسائل بالا دقت کنید و توجه فرمایید که تمامی موارد بالا در شارژر به وضوح مشخص باشد. البته برای خرید باید حتما از فروشگاه های معتبر و قابل اعتمادی در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل مثل فروشگاه اینترنتی ایمن خرید ، دیجی کالا، تکنولایف، جانبی اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۰۱ ، ۰۸:۵۴
شبکه تبلیغاتی

اگر زمان توقف برنامه­ ریزی نشده در سال گذشته ۱۷ روز باشد - میانگین مدت زمان توقف در همه صنایع - هدف شما برای امسال چیست؟ شرکت آبید سیستم در سال ۱۳۷۱ با شماره ثبت ۹۱۷۴۱ با هدف مرتفع نمودن نیاز های نرم افزاری و سخت افزاری واحدهای صنعتی در تهران به ثبت رسید.این شرکت همواره سعی نموده با بهره گیری از تکنولوژی روز و یاری نیروهای مجرب، نیازهای مشتریان را تشخیص داده و با شعار همگانی سازی نرم ­افزارهای مالی و اداری، خودکارسازی صنایع متفاوت را در دستور کار خود قرار دهد. به گفته رییس این مرکز علم و فناوری، قابلیت کار در شبکه با سرعت بالا به دلیل معماری بکار رفته در طراحی آن از خصوصیات مهم این برنامه است. برخی از تجهیزات ساده هستند و شاید بیش از ۲ سطح مورد نیاز نباشد. اما برخی تجهیزات بزرگ یا پیچیده، نیاز دارند تا ۷ سطح یا بیشتر هم طبقه بندی شوند. مفهوم فوق این امکان را برای ما فراهم میکند تا تجهیزاتی که مشابه هم هستند و تعداد زیادی از آن ها در سازمان وجود دارند را بر اساس یک طبقه بندی درست در نرم افزار تعریف کنیم. در حالی که در روش خانواده تجهیز که نرم افزار CMMS PMWorks از آن استفاده می کند.

سامانه نگهداری و تعمیرات PMWorks به عنوان یک نرم افزار استاندارد در حوزه نت، علاوه بر اینکه تمام ماژولهای مهم و اساسی نگهداری و تعمیرات را ارائه میدهد، میتواند با توجه به نیاز سازمانهای مختلف تغییر کرده و بهبود یابد. با توجه به نیازهای اهداف و استراتژی دوباره طرح ریزی و تلاش برای رسیدن به تضمین بیشتر بیان ارزش ها و عملکرد ، سنجش درست فعالیت ها ، تعیین رابطه ها و مواد مورد نیاز و اولیه لازم است. از همین رو تلاش سازمان ها بر کاهش هزینه ها با استفاده از نرم افزار تعمیرات و نگهداری و پایداری خدمات متمرکز است. برای درخواست دمو نرم افزار PMWorks و آشنایی بیشتر با ماژول استانداردسازی میتوانید به صفحه دمو نرم افزار نگهداری و تعمیرات مراجعه کنید. همچنین به وسیلهٔ نرمافزار نگهداری و تعمیرات قادر هستید حداقل میزان موجودی هر قطعه را مشخص کنید تا هیچگاه برای قطعات حیاتی خود با پیغام عدم موجودی مواجه نشوید. پاسخ ساده است: یک برنامه نرم افزاری تعمیر و نگهداری تجهیزات با کیفیت. شما تجهیزات مشابه (مثلا تمام پمپها) را به عنوان یک خانواده تعریف کرده و تمام تجهیزاتی که در این دسته جای میگیرند، اطلاعات آن را به ارث خواهند برد. در برخی سازمان ها تعداد تجهیزات مشابه بسیار بالاست.

نرم افزار برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات

استفاده از این روش در سازمان هایی که تجهیزات مشابه یکسانی دارند باعث تولید حجم زیادی از داده هایی می شود که کاربردی ندارند. از مزایای دیگر نت با برنامه میتوان به کاهش تدریجی خرابیها و به تبع آن افزایش آپتایم و کاهش سرمایهگذاری ثابت تجهیزات اشاره کرد؛ چرا که در این صورت از حداکثر پتانسیل تجهیزات استفاده میشود. مجموعه کلینیک همراه از سال ۸۹ با راه اندازی دپارتمان تخصصی سرفیس جزء مراکز انگشت شمار تعمیرسرفیس در ایران بشمار می آید. برای شناخت بیشتر از نرم فزار PMworks فرم درخواست دمو نرم افزار نگهداری و تعمیرات را پر کنید. از آن جایی که سیستم نگهداری و تعمیرات قابلیت تشخیص علت توقف کار یا مشکلات و خرابی ماشین آلات را دارد ، می توانید به طور منظم با پیگیری عملکرد ، بر عملیات نگهداری نظارت کنید. می توان با اطلاعات دریافتی از نرم افزار در هر زمان از پیشرفت کاری باخبر شد.

نرم افزار نگهداری و تعمیرات رایگان

عکاسی از بهبود تجهیزات و محیط اطراف و چسباندن عکسها به تابلوی پروژه. اما بزرگترین مشکل در این رابطه این است که اگر بخواهید اطلاعاتی را برای این تجهیزات تغییر بدهید، باید هر کدام را به صورت جداگانه اعمال کنید. این مسئله به خصوص در طولانی مدت میتواند در عملکرد نرم افزار نگهداری و تعمیرات مشکل ایجاد کند. ۱٫۲٫ مشکل در نرم افزارهای غیر استاندارد نگهداری و تعمیرات چیست؟ با توجه به نمودار علت و معلولی که ارائه میشود، میتوان چندین نوع فعالیت نگهداری و تعمیرات پیشگویانه و پیشگیرانه را برای جلوگیری از وقوع خرابیها، انتخاب کرد. سیستم ERP سبز به گونهای است که هر جزئی از نرمافزار را بتوان با تاثیر کنترلشده و بدون اثرات جنبی در رویههای دیگر در هر زمانی تغییر داده، اضافه یا حذف نمود. این نرم افزار در درجه اول بر مدیریت نگهداری و تعمیرات در زمانی که دارایی عملیاتی است- زمانی که راه اندازی و کار میکند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۰۱ ، ۱۵:۱۷
شبکه تبلیغاتی