تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

تمیزکردن نمای آجری از دغدغه های مردم است. نمای آجری بعد از مدت طولانی کثیف خواهد شد و زیبایی که دارد را از دست میدهد و دیگر نمای جالبی ندارد. آجرها اجسام بسیار سختی هستند، ولی با این حال بعضی مواقع ممکن است جرم بگیرند یا بر اثر بارندگی، رشد جلبک یا کپک، یا حتی رنگ کاری و برخی عوامل دیگر، کثیف شوند و احتیاج به تمیز کاری داشته باشند. در ادامه روش های تمیز کردن نمای آجری را بررسی خواهیم کرد.

 

1 . روش سند بلاست

برای این که جرم ها از روی نمای آجری تمیز شود، از روش سند بلاست بهره بگیرید. سند بلاست روشی است برای صیقل دادن سطح مورد نظر، که در این فرایند دانه های شن و یا سیلیس با سرعت و با فشار زیاد هوا بر روی سطح مورد نظر پاشیده شده و باعث پاک سازی لایه های آلوده سطوح می شود.

 

2. روش وت بلاست
 

ویژگی ها کلیدی و منحصر به فرد روش وت بلاست شامل استفاده از ذرات ساینده با دانه بندی متفاوت، به کارگیری آب و صابون برای فعال کردن چربی های سطح و از بین بردن گرد و غبار ناشی از عملیات سندبلا­ست است. در این فرایند آب با فشار زیاد همراه با دانه های شن یا سیلیس بر روی سطح مورد نظر پاشیده میشود و باعث تمیزی سطوح میشود. وت بلاست دو مزیت بزرگ دارد، اول کاهش اثرات شکست سطح در اثر برخورد مواد ساینده پرفشار و دوم، جلوگیری از چسبیدن ذرات خارجی به سطح صیقلی شده.

 

3. شستشو نمای آجری با آب
 

از نظر ما بهترین روش پاک سازی نمای آجر با آب خالی است. البته میتوانید از پودر لباس شویی دستی، محلول سرکه هم بهره بگیرید. آب خالی بدون هیچ کدام از آن مواد، بهترین راه برای تمیز کردن نمای آجری است.

 

4. تمیز کردن نمای آجری با سمباده

زمانی که جرم نمای آجری را گرفته، میتوانیم روی آن آب بپاشیم و هنگامی که آب از بالا به پایین حرکت میکند، با سنباده غیر سیمی، یا مویی، و در مواردی سنگساب دستی، جرم ها را با این وسیله ها کنده و روی آن دوباره آب بگیرید.

 

5. محلول کلر

اگر روی نمای آجری ساختمان شما کپک و جلبک دیده میشود، باید از محلول کلر استفاده کنید، مقدار مساوی کلر و آب را کاملا باهم مخلوط میکنید، این محلول به دست آمده را درون یک سمپاش باغ بریزید و آن را روی نمای آجری اسپری کنید. قبل از خشک شدن محلول روی نمای آجری باید سریع آن را آب کشی کنید.

 

6 . اسید رقیق فلوئوریدریک

استفاده از اسید رقیق فلوئوریدریک، یکی دیگر از روش های تمیز کردن آجرنما است. برای تمیز کردن آجر با این محلول حدود ده درصد این اسید را با آب ترکیب کنید و بعد نمای آجری را با آب کاملا خیس نمایید. سپس این محلول را با قلمو یا فرچه بر سطحی که خیس شده بکشید و بعد با برسی که جنس آن چرم باشد، سایش بدهید و بلافاصله با آب شست و شو کنید.

7. رزین یا نانو

برای این که نمای آجری ساختمان شما تمیز شده و هم دوام آن بیشتر شود، به شما پیشنهاد میکنیم از رزین یا نانو استفاده کنید. نانو و رزین بهترین راه حل برای محفوظ بودن آجر در برابر جرم و رطوبت است. لازم به ذکر است که بدانید پوشش نانو هیچ موقع باعث نمیشود رنگ آجر تغییر کند.

 

8. میز کردن نمای آجری با بخار آب

در این روش با دستگاه مخصوص، آب گرم و بخار را روی نمای آجری می پاشیم. میتوانید درون این محلول به مقدار کمی مایع صابون، یا حتی مواد کف کننده بریزید و نمای آجری ساختمان با این روش تمیز کنید ولی توجه داشته باشید اگر نمای آجری ساختمان شما چرب شده باشد، باید ترکیب بخارآب و آب گرم را سه بار روی ساختمان بریزید تا کاملا پاک سازی شده و مثل روز اولش تمیز گردد.

 

9. از مواد خنثی کننده استفاده شود

آجر به دلیل پفکی بودن و جذب آب بالا به سرعت کثیف میشود و بعد از گذشت زمان شروع به شوره زدن میکند، (شوره همان سفیدک هایی است که روی آجر مشاهده میکنید). برای تمیز کردن این شوره ها، نیاز است از مواد خنثی کننده شور و یا نانو استفاده کنید.

 

10. محلول شست و شو

یک روش دیگر برای تمیز کردن نمای آجری ساختمان این است که از یک سطل آب، محلول سفید کننده، فرچه بزرگ، شلنگ و سری که فشار آب را چند برابر کند استفاده کنید. مقدار مساوی محلول سفید کننده را با آب درون سطل  ترکیب کنید، سپس آجرها را با فرچه بزرگ بشویید. قبل از این که محلول روی آجر خشک شود، آب را با فشار زیاد روی نمای آجری بگیرید. این امر علاوه بر این که خود آجر را تمیز میکند، سبب میشود گرد و خاک بین شیار آجر ها هم از بین برود.

 

11.  ماسه سنگ

در شستن نماهای آجری که خیلی کثیف هستند باید از ماسه سنگ برای تمیز کردن آن ها استفاده کنید. این نوع ماده برای لایه برداری آجرهای خیلی کثیف مورد استفاده قرار میگیرد.

 

12. محلول استون کلینز

این محلول برای شستن انواع آجرنما، سنگ، سرامیک و ...  مناسب می باشد.اسید استون کلینز، کنسانتره است به همین دلیل اگرنمای ساختمان شما ترکیبی از آجر و سنگ است این محصول بهترین گذینه برای استفاده است، زیرا اسید ساب سنگ را از بین میبرد و گاهی نیز بافت آجر را تخریب میکند. برای استفاده ابتدا شوینده را به نسبت دلخواه به جرم سطح از 1 به 20 تا 1 به 200 مخلوط کرده و روی سطح می پاشیم. پس از 5 الی 20 دقیقه با کارواش یا برس سطح را شستشو میدهیم.

 

آجر نما مشکی: https://alborznama.ir/i-16340/%D8%A2%D8%AC%D8%B1-%D9%86%D9%85%D8%A7-%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B2B12

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۰۵
شبکه تبلیغاتی


خوردگی سرجک باعث میشود که بالابر نشتی روغن پیدا کند و به موتور فشار بیاید. بالابر بدون اتاقک (MRL) باعث صرفه جویی در فضا می شود و مقرون به صرفه تر است. آنها کند حرکت می کنند، اما مقرون به صرفه هستند و در فضا صرفه جویی می کنند، زیرا نیازی به استفاده از اتاق ماشین ندارند. در زیر نحوه استفاده از این محصول به صورت کاملا عملی به نمایش گذاشته شده است. قرعهکشی مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا ازبکستان ۲۰۲۳ برگزار شد. این موضوع بر جریان مسابقات اثر نامطلوب گذاشت.

مفهوم جدید ارائه شده در این اثر ، نشان از بهبود نسبت به نسخه های قبلی دارد. این بالابرهای پیستونی، سواری نرم و فرود ملایمی را ارائه می دهند. همچنین این ویلچر را می توان در راه پله های باریک با پاگردهای کوچک مورد مورد استفاده قرار داد. اکثر این مدل ها در صورت عدم استفاده جمع می شوند. به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال امارات روز گذشته به صورت رسمی فان مارویک هلندی را از سمت مربیگری تیم ملی این کشور برکنار کرد. به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال عراق بعد از پس گرفتن میزبانی اش از سوی فیفا و AFC به دلیل شرایط امنیتی در هفته گذشته بلافاصله به دادگاه حکمیت ورزش(CAS) شکایت کرد.

فیفا بازی عراق و امارات را به خارج انتقال داد؛ عراقی ها: نهاد ورزشی یا سیاسی؟ عراق که در سالهای گذشته از میزبانی در مسابقات بین المللی محروم بود، سرانجام موفق شد فیفا را مجاب به برگزاری بازیهای ملی کند. با اعلام فدراسیون جهانی کاراته شیوه جدید برگزاری مسابقات کاراته برای اولین بار در لیگ برتر کاراته وان فجیره اعمال خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان- این تیم با ۹ پوش در دو بخش کامپوند و ریکرو خود را برای حضور در مسابقات جهانی امارات آماده میکند.

سالانه هزاران نفر برای دسترسی آسان به همه بخش های خانه خود و برگرداندن آسایش خیال به زندگیشان از صندلی های پله پیما که به نام بالا برهای پله ای هم شناخته می شوند،استفاده می نمایند. برای برخی از افراد ویلچر برقی پله رو یا قیمت بالایی دارد و یا سنگین محسوب می شود به همین علت عده ای با توجه به تماس هایی که با بخش فروش بِرسو داشته اند این سوال را می پرسند که آیا ویلچر پله رو دستی هم دارید؟ این ویلچر دارای موتور الکتریکی قدرتمند بوده و با استفاده از غلتک هایی که در زیر آن تعبیه شده است میتواند بیماران یا معلولین سنگین را هم از تعداد پله های زیاد بالا ببرد.

بازیکن پیشین فوتبال ایران معتقد است که دیدار مقابل کرهجنوبی میتواند یک فرصت خوب برای جام جهانی باشد و تیم ملی میتواند در این دیدار هم پیروز شود. بازیکن ملی پوش تیم گلگهر سیرجان بلافاصله پس از بازگشت از اردوی قطر راهی امارات میشود. هافبک ملی پوش پرویی اتحاد کلباء راهی لیگ آمریکا شد. به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال در این فصل راهی اتحاد کلباء امارات شد تا در فصل جدید در حاشیه خلیج فارس فعالیت کند. به گزارش خبرگزاری فارس، لئوناردو ژاردیم سرمربی سرشناس شباب الاهلی دبی قبل از دیدار هفته دوم تیمش مقابل دبا به لژیونرهایش هشدار داد. به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه اتحاد کلباء امارات از امضای قراردداد با فلیپ کیچ هافبک سابق تیم ملی اسلواکی خبر داد. به گزارش همشهریآنلاین، باشگاه اتحاد کلباء امارات از امضای قراردداد با فلیپ کیچ هافبک سابق تیم ملی اسلواکی خبر داد. سلام و خدا قوت برای منزل بالابر هیدرولیکی میخواهم نصب کنم چون مادرم با ویلچر حرکت میکند.

تنها نکته ای که در مورد ویلچربر هیدرولیکی باید در نظر گرفت این است که طول و عرض صفحه بالابر و یا کارلسترینگ به گونه ای طراحی شود که یک ویلچر استاندارد و یکنفر همراه به راحتی سوار و پیاده شوند. همشهریآنلاین - بهروز رسایلی سرانجام سرمربی الاهلی امارات به زبان آمد و حرفی را که همه مدتهاست در مورد مهدی قائدی میزنند، صراحتا بیان کرد. شرکت ما به عنوان تولید کننده، تامین کننده و صادر کننده انواع بالابر با قیمت بالابر خانگی مناسب، از جمله بالابر هیدرولیک برای منازل نامی شناخته شده در صنعت می باشد و قیمت بالابر خانگی به دلیل مزایای زیادی که در برابر بالابرهای دیگر دارد، گزینه خوبی است.قیمت بالابر خانگی مناسب شرکت ما، برای خانه ها فضای کوچک کارآمدی زیادی دارد و طیف آن نسبت به قیمت بالابر خانگی کوشا مناسب است و همه این بالابرها مطابق با نیاز مشتریان مختلف ساخته شده اند. در نتیجه، پیستون جک به حرکت در میآید و کابین متصل به آن به بالا میرود. ولی در بالابر خانگی هیدرولیکی، کابین توسط یک جک نگه داشته شده است و اصلا سقوط نمیکند. بواسطه بالابر خانگی مناسب، میتوانید سبک زندگی ایمن و مستقل را برای مدت طولانیتری و بدون خطر یا ناراحتی حمل بارهای سنگین از طبقه به طبقه دیگر حفظ کنید.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۴۲
شبکه تبلیغاتی

شاید اگه میخواهیم به عامل جدید بفروشیم باید عامل جدید جذب کنیم. برخی میگویند خودروسازی را تعطیل کنیم و صرفا واردات انجام دهیم. مواردی که در ادامه به آن ها اشاره شده است برخی از راهکارها و اصول موفقیت و توسعه کسب و کار های جدید است. پس بهتر است اصول موفقیت ، پیشرفت و توسعه کسب و کار های جدید را بدانید و استراتژی کسب و کارتان را در راستای رسیدن به موفقیت و توسعه آن طراحی کنید. خدمات مشاوره کسب و کار مناسب چه حوزه هایی است؟ بعد از اون بطور جدیتری طراحی ui رو پیگیری کرد و تا چند سال بعنوان فریلنسر در این حوزه کار کرد. همان طور که در شکل میبینید، ویس بورد شش حوزه یا بخش بسیار مهم (اهداف، ساختار، پرداختها، سازوکارهای هماهنگی و کنترل، روابط و رهبری) را مشخص کرده است. لیکن با توجه به گسترش دامنه فعالیت شرکتها و نیاز به مدیران متخصص به منظور تقویت فرهنگ پاسخگویی و ارتقای شفافیت اطلاعات در واحدهای اقتصادی که تمام یا بخشی از سرمایه آنها از طریق سهامداران تأمین شده است، میتوان نقش مدیرعامل شرکت را از اعضای هیأت مدیره تفکیک نمود تا ابهام کمتری در وظایف این دو نهاد مهم در امر حاکمیت شرکتها وجود داشته باشد.

از نکات مهم توسعه کسب و کار ، توجه به بودجه شما است. همانطور که طرح کسب و کار کوچک خود را شروع کردید، این ابزارهای فرعی طرح کسب وکار را هم کشف کنید تا ببینید چطور میتوانید این فرآیند را سادهتر کنید. شما با استفاده از وکتورهای مفهومی زیبا می توانید سطح کیفی طراحی های خود را بشدت بالا برده و آثار زیباتری را خلق نمایید. این یک فرصت عالی برای شمایی است که می خواهید در بازاری با پتانسیل درآمدی بالا برای خودتان کار کنید. برای معرفی یا فروش شرکت تان به سرمایه گذاران و بانکداران بالقوه، حتماً باید اقدام به تهیه طرح کسب و کار کنید. سعی کنید قبل از راه اندازی کسب و کارهای جدید، بودجه ای که به آن تخصیص خواهید داد را مشخص کنید، تا در میان کار با مشکلات مالی مواجه نشوید. نداشتن یک استراتژی مشخص از ابتدای کار باعث سردرگمی شما در میان راه می شود. تحقیقات بازار کیفی درمورد باورها و دیدگاه های افراد و احساسات آنها درخصوص یک موقعیت خاص و عواملی که بر رفتار و تصمیمات آنها تاثیر می گذارد، بحث می کند.

وقتی شما تصمیم اشتباهی رو میگیرید و براش هزینههای زیادی میکنید، نهایتاً بعد از یک بازهای و پرداخت هزینههای زیادی، ممکنه منصرف بشید. تا هزینههای زائد رو پرداخت نکنید. یعنی اینکه ما الان در بیزینس مادرمون داریم یک سری هزینهها پرداخت میکنیم. نهایتاً اگر ساختار سازمانی، توان مالی و نقدینگی، بحث فضا و پشتیبانی تون مناسبه، میتونین سراغ استراتژی آخر یعنی نوع چهارم برید. یعنی استراتژی نوع چهارم. اگر سازوکار درستی رو انتخاب نکرده باشید، استراتژی چهارم در بلند مدت میتونه مارو از بیزینس اصلیمون هم دور کنه. باشند. در هر صورت برای آگاهی دقیق این سرمایه گذاران از کسب و کار شما، بهترین روش تدوین و ارائه طرح حرفه ای کسب و کار به آنان است. بهترین استراتژی توسعه کسب و کار کدام است؟ با یک برنامه ریزی دقیق، هرکاری که لازم است برای پیشرفت کسب و کارهای جدید انجام دهید، تعیین کنید و هر یک از آن ها را به بهترین شکل انجام دهید. در عمل مفهوم توسعه کسب و کار کلیه فعالیت های راهبردی و عملیاتی از مرحله شکل گیری یک ایده (Business Idea) تا شکل گیری کسب و کاری جدید یا گسترش کسب و کاری موجود و حرکت آن در مسیر موفقیت، درآمد زایی و ارزش آفرینی را در بر می گیرد.

باید به این نکته توجه داشت که زمان بندی طرح برای کلیه فعالیت ها، از فعالیت های اولیه مانند طراحی و تاسیس تیم مدیریت تا دریافت سفارشات و اولین فروش ها و همچنین دریافت وجوه نقد بابت فروش های اول را نیز در بر می گیرد. مسیر دشوار نیست شرکت سرمایه گذاری داوین با تکیه بر ظرفیت قابل توجه اکوسیستم صنایع فرهنگی کشور در تلاش است تا با تامین و تزریق سرمایه ی مورد نیاز کسب و کارهای فعال در این عرصه به تحقق روز افزون اقتصاد مقاومتی کمک نماید. اصلیترین و خطرناکترین نوع توسعه کسب و کار زمانیه که ما بیایم وارد یک حوزهای بشیم که هم مشتریانش جدیدن هم محصولاتش. در 15 درصد مواقع در صورت نیاز و تشخیص مستقیم مشاور، به جلسات ارزیابی هدایت میشین و در ادامه وارد فاز مشاوره پروژهای خواهید شد. متأسفانه خیلی از کسب و کارها بر اساس همون فرضیه تخم مرغ و سبدها وارد این فضا میشن و هزینههای زیادی می کنن و بعد از یک بازهای خارج میشن.

اطلاعات بیشتر: مشاوره مدیریت ناربن

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۳۹
شبکه تبلیغاتی

مطالعه ای در سال 2019 نشان داده که گلدن رتریورهایی که قبل از 6 ماهگی عقیم شده اند، بسیار بیشتر در معرض آسیب های ارتوپدی مزمن مانند پارگی رباط زانو و آرتروز هستند. البته این بیماری بیشتر بر روی نژادهای افغان هاند، اسکای، ویشلا و گلدن رتریور اثر میگذارد. سگ های نر عقیم شده به میزان خیلی کمتری نسبت به سگهای دیگر حرکات جفت گیری و پریدن روی اشخاص و اشیا را انجام میدهند. این کار در سطح ملی در حال انجام بود و نتایج مثبتی نیز داشت و حتی سازمان جهانی حفاظت از حیوانات معتقد است موثرترین کار برای مقابله با افزایش جمعیت سگهای ولگرد است. به طور کلی سگ شما نباید حداقل هشت ساعت قبل از عمل غذا بخورد، زیرا بیهوشی ممکن است باعث حالت تهوع شود. در سگ های نر ممکن است بریدگی باز شود و در ماده ها فعالیت زیاد ممکن است باعث تورم یا تجمع مایع در زیر بریدگی شود. تا زمانی که بخیه ها کشیده نشده و دامپزشک به شما اجازه نداده است حیوان خانگی خود را حمام نکنید و اجازه ندهید او شنا کند. این عمل متابولیسم سگ شما را کند می کند، بنابراین یک سگ عقیم شده به کالری کمتری نیاز دارد.

ممکن است دامپزشک شما دو تا سه ماه بعد از چرخه برانگیختگی سگ شما منتظر بماند تا عقیم شود. به گزارش حکیم مهر به نقل از تهران نیوز، جمله معروف "پیشگیری بهتر از درمان است" را همه شنیده ایم و در مورد سگ های ولگرد هم صدق می کند زیرا اگر یک سری رفتارهای غلط خودمان را کنار بگذاریم قطعا جمعیت سگ های ولگرد در این حد افزایش پیدا نمی کند که ما بخواهیم فردا روزی این حیوانات را جمع آوری کنیم، تلف کنیم یا عقیم سازیم. بسته به نوع مواد بخیه مورد استفاده، احتمالاً بعد از حدود هفت تا ده روز باید کشیده شود. پس از عمل جراحی عقیم سازی حیوانات، درصد احتمال عفونت زخم حاصل از آن، بسیار بالاست پس او بیشتر از هر زمان دیگری به رسیدگی و توجه شما احتیاج دارد. در این مطلب در بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی درین میزبان سگی بودیم که برای عقیم سازی و چکاپ و درمان دندان شیری و فتق سگ به بیمارستان درین آورده شده بود. 

عقیم سازی سگ نر و سگ ماده

همونطوری که گفتیم این عمل برای گربه های نر خیلی ساده تر و فقط یک روز به مصرف دارو احتیاج دارن. ضروری هم نیست که یک گربه ماده، دوباره سراغ همون گربه نر قبلی بره. برای سگ هایی که نیاز دارند می توان داروهای مسکن تجویز کرد، اما در اکثر مواقع لازم نیست. معمولاً اکثر سگ ها می خواهند روز بعد بازی کنند، اما فعالیت او را برای چند روز تا یک هفته محدود کنید. طبق دستورالعمل های کلینیک خود عمل کنید. دامپزشک دستورالعمل مراقبت های بعد از جراحی را به شما می دهد و احتمالاً سگ شما ظرف چند هفته به طور کامل خوب می شود. خبر خوب این است که در این عمل جراحی عوارض بسیار کمی برای سگ شما وجود دارد. در سگ های نژاد بزرگ، این خطر نیز وجود دارد که عقیم سازی قبل از تکمیل رشد استخوان منجر به آسیب زانو در مراحل بعدی زندگی شود. گفتنی است در ذیل این پست، برخی از افراد با معرفی کلینیک ها و برخی مراکز دامپزشکی از مخاطبان صفحه دعوت کرده اند که گربه های محل خود را برای عقیم کردن با قیمت مناسبت به کلینیک های فوق ببرند. برخی کبودی های خفیف ممکن است در اطراف برش ایجاد شوند.

ممکن است این احتمال بسیار کوچکی به نظر برسد، اما در حقیقت، سرطان پستان سومین تومور شایع در گربه هاست و 10 تا 12 درصد از کل تومورهای گربه تشخیص داده شده را تشکیل می دهد. نوشیدن آب معمولاً مشکلی ندارد، اما با دامپزشک خود مشورت کنید. اگر می خواهید صبر کنید یا سگ ماده مسن را به فرزندی پذیرفته اید، قبل از عمل باید دوران فحلی او را حساب کنید. هردوی این ها مواردی هستند که می توانید به عنوان صاحب برای حیوان خانگی خود کنترل کنید. این باکس ها از تمامی پت شاپ ها و حتی کلینیک ها قابل خریداری هستند. با بیهوشی های مدرن و تکنیک های جراحی پیشرفته، عقیم سازی پیش از سن بلوغ پیش از اینکه گربه ماده حتی نخستین دوره باروری اش را داشته باشد با ایمنی تمام انجام می شود. در مورد عقیم سازی جنس نر، یکی از دو روش زیر انتخاب میشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۰۱ ، ۱۳:۱۱
شبکه تبلیغاتی