تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

درست است که از نظر تئوری می‌توانیم از صفر تا صد آموزش حسابداری در دانشگاه بهره‌مند شویم اما اصولاً در کنار آموزش نظری باید از آموزش عملی حسابداری نیز استفاده کنیم. تنها در این شرایط است که می‌توانیم پس از آموزش مستقیماً وارد بازار کار شویم.
دوره‌های آموزشی ویژه بازار کار از مقدماتی تا پیشرفته برای هرکسی که می‌خواهد به عنوان حسابدار به بازار کار حتی بدون دانش فنی حسابداری بپیوندد 100% تضمینی می‌باشد.

فرصت‌های شغلی در حسابداری نیز بسیار گسترده است و از پایین‌ترین سطح تا بالاترین را شامل می‌شود. فارغ‌التحصیلان حسابداری می‌توانند در مشاغل زیر استخدام و مشغول به کار شوند:

حسابدار، حسابرس، مدیر مالی، کارشناس مالیاتی، کارمند بانک، رئیس بانک، کارشناس مالی در پشتیبانی نرم‌افزار، تحلیلگر مالی

همچنین اگر به دنبال دوره آموزش حسابداری با مدرک فنی و حرفه‌ای هستید، امکان اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای برای دانشجویان، ثبت‌نام از طریق آموزشگاه حسابداری آپاداس وجود دارد.

در حال حاضر اکثر حسابداران در ایران خود اشتغال هستند. به طوری که همزمان با چند شرکت، مغازه یا گروه قرارداد می‌بندند و امورات مالی را به موقع انجام می‌دهند و در نهایت مسئولیت دفاتر را از اشخاص حقوقی مانند مالیات بر عهده می‌گیرند. در نتیجه حسابداران یا کارشناسان مالی مجرب به شرکت‌های مختلف خدمات مشاوره مالی ارائه می‌دهند و از این راه کسب درآمد می‌کنند.

با توسعه فناوری رایانه و اینترنت در سال‌های اخیر، بسیاری از حسابداران از راه دور نیز کار می‌کنند. برخی از سیستم‌های مالی و حسابداری آنلاین هستند و یک حسابدار می‌تواند کار خود را از هر اتصال اینترنتی با استفاده از نرم‌افزارهای مالی مناسب انجام دهد.

میل حسابداران (که بسیاری از آن‌ها مادر و زن متاهل هستند) از یک طرف و تمایل کارفرمایان (به دلیل کاهش هزینه‌ها) بعد از کار روزانه حسابداران از راه دور وجود دارد.

افرادی که تمام یا بخشی از کار خود را از راه دور انجام می‌دهند، می‌توانند در هزینه‌های اداری مانند هزینه‌های سفر، غذا و پوشاک محل کار صرفه‌جویی کنند و در مورد سلامت روحی و جسمی از آرامش خاطر بیشتری برخوردار شوند.

پس از توضیحات تکمیلی درخصوص آموزش حسابداری حتماً این سوال پیش می‌آید که قیمت آموزش حسابداری چقدر است؟ آیا ارزش سرمایه‌گذاری در آموزش این حوزه وجود دارد یا نه؟

حتماً که بله، شما پس از گذراندن این دوره کاربردی با استخدام در یک مجموعه به عنوان حسابدار، چندین برابر قیمت دوره حسابداری درآمد خواهید داشت. البته ناگفته نماند این دوره آموزشی باید کاملاً کاربردی و عملی باشد تا برای ورود به بازار کار کاملاً آماده باشید.

آموزشگاه حسابداری آپاداس امکان آموزش عملی را هم در دوره حضوری و هم دوره آنلاین فراهم کرده است. در دوره جامع حسابداری کاربردی ویژه بازار کار آپاداس (حضوری) با بروزترین سیستم آموزشی و ثبت اسناد واقعی، تمرین محور یاد خواهید گرفت.

در دوره آموزش آنلاین حسابداری آپاداس با نرم‌افزار حسابداری که در اختیارتان قرار خواهد گرفت، تمرین محور همانند دوره حضوری حسابداری را یاد خواهید گرفت. (ناگفته نماند این روش برای اولین‌بار در ایران انجام می‌شود.) در واقع آموزش حسابداری با پیژامه برایتان بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات درخصوص سرفصل دوره آموزشی و قیمت دوره‌ها کلیک کنید.

منبع: https://apadasco.com/accounting-training-class

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۵:۱۰
شبکه تبلیغاتی

متن آهنگ حرفی بزن چیزی بگو حالمو بهتر کن شاهین بنان

حرفی بزن چیزی بگو حالمو بهتر کن!♫!
حالمو بهتر کن!♫!

آهنگ جدید شاهین بنان به نام «حرفی بزن چیزی بگو حالمو بهتر کن»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۹:۳۵
شبکه تبلیغاتی