تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

مختار سلحشور عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این بانوان (اهل روستاهای گردیوالان و دگنویر در بخش گافر و پارامونت) که ساعت ۱۴ برای عزاداری از روستای خود به روستای دیگری رفته بودند هنگام بازگشت در ساعت ۱۶ در سیلاب گرفتار شده و جان‌شان از دست رفت.

وی ادامه داد: زمانی که این افراد برای عزاداری روستای خود را ترک کرده بودند سیلاب به اندازه‌ای نبوده که مشکلی برای آنان ایجاد کند اما در بازگشت شرایط تغییر کرده بوده و این افراد هنگامی که درحال عبور از رودخانه قرار گرفته در مسیر می‌کنند توسط سیلاب برده می‌شوند.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های این سه نفر، اضافه کرد: یکی از این‌ بانوان ۷۵ ساله،‌ دیگری ۲۵ ساله بوده و نفر بعد سنی در حدود ۳۰ سال داشته است که اینگونه از دست رفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان خاطرنشان کرد: بستر رودخانه‌ای که این افراد قصد عبور از آن برای رفتن به منزل‌شان داشته‌اند سنگلاخ بوده و در شرایط بارانی با توجه به بارش‌های بالادست و احتمال وقوع سیلاب ناگهانی و یا اضافه شدن آب از بالادست امکان عبور افراد پیاده را ندارد.

سلحشور اضافه کرد: همچنین عبور با خودروهای معمولی مخاطره آمیز بوده و نیاز به خودروهای قوی آن در شرایط مناسب دارد و بهترین کار در این مواقع عبور نکردن از چنین رودخانه‌هایی است چرا که عرض این رودخانه‌ها زیاد بوده و هر لحظه امکان اضافه شدن آب از بالادست وجود دارد.

وی یادآور شد: پیکر این سه بانو از دست رفته پیدا شده است و امیدواریم افراد با جدی گرفتن هشدارهای صادر شده توسط مدیریت بحران استانداری هرمزگان و اداره‌کل هواشناسی نکات ایمنی را در این شرایط آب و هوایی نامساعد رعایت کنند.

معاون اداره‌کل هواشناسی هرمزگان هم گفت: بارندگی امروز از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ و ۱۵ دقیقه در بشاگرد ۱۹ و چهار دهم میلی‌متر بوده است و بارندگی این شهرستان در سال زراعی جاری ۱۲۹ و ۹ دهم میلی‌متر بوده است

کیانوش عارفی افزود: هشت میلی‌متر در خمینی‌شهر و ۲۴ میلی‌متر در کرمستان بشاگرد امروز باران باریده است.

شهرستان بشاگرد با ۴۵هزار نفر جمعیت در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است و از جمله مناطق کم برخوردار است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۴۰
شبکه تبلیغاتی

شامپو ضدریزش مو یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از ریزش مو می‌باشد. اما این شامپو دقیقا چه کاری را انجام می‌دهد؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟ آیا می‌توانیم بهترین شامپو ضدریزش مو را پیدا کنیم؟ در ادامه‌ی این مقاله می‌خواهیم توضیح دهیم که شامپو ضدریزش مو چیست و بهترین آن چه ویژگی‌هایی دارد؟ با ما تا انتها همراه باشید.

شامپو ضدریزش مو چیست؟

همانطور که می‌دانید زیبایی یکی از بهترین نعمت هایی است که خداوند به انسان‌ها عطا کرده است. زیبایی کاملا نسبی است و تعاریف متفاوتی برای زیبایی صورت و چهره بین افراد وجود دارد. اما تعاریف کلی برای زیبایی وجود دارد که همگان با آن موافق هستند. مانند داشتن پوستی صاف و شفاف و موهایی پرپشت و سالم! یعنی موی سالم و پرپشت از دید همه زیبا می‌باشد. اما در جزئیات ممکن است یکی رنگ روشن را جزو موی زیبا بداند و دیگری رنگ تیره!

این پرپشتی برای همه‌ی افراد صدق می‌کند و موضوعی است که همگان را درگیر خود کرده است. یعنی موی پرپشت هم برای خانم ها و هم آقایان از مسائل چالش برانگیز می باشد. هر خانم یا آقایی به دنبال این است که موی خود را سالم نگه دارد و از ریزش آن جلوگیری کند.

اما دلایل ریزش مو در هر فردی ممکن است با فرد دیگر متفاوت باشد. به صورت کلی دلایلی که برای ریزش مو در بین افراد وجود دارد به صورت زیر می باشد:

  • کم خوابی و استرس. این موضوع کاملا جدی و مهم است و باید آن را کنترل کنید. زیرا علاوه بر ریزش مو منجر به بروز بیماری های دیگری هم در بین شما می شود. سعی کنید با ورزش کردن و خوردن دمنوش های آرامش خواب خود را تنظیم کنید. وقتی خواب تنظیم شود به مرور زمان استرس هم کم میَ شود.
  • بارداری و شیردهی. این موضوع شایع ترین دلیل ریز مو در بین خانم ها می باشد که کاملا طبیعی است و اگر جلوی آن را بگیرید قابل حل می باشد. برای جلوگیری از ریزش مو باید از شامپو ضدریزش مو استفاده کنید و همچنین ویتامین های بدن خود را تامین کنید.
  • مشکلات هورمونی. اگر هورمون های بدن شما به اندازه و سرجای خود نباشد قطعا به مشکل برخورد خواهید کرد. برای اینکه بدانید هورمون های شما چه سطحی می‌باشد باید حتما آزمایش خون بدهید. برای آزمایش خون هم می‌توانید با پزشک مشورت کنید. بعد از اینکه آزمایش خون دادید و سطح هورمون ها را متوجه شدید اگر در حالت تعادل قرار نداشت می‌توانید از قرص هایی استفاده کنید تا این هورمون های شما را تنظیم کند. در غیر این صورت ممکن است همیشه موی شما ریزش داشته باشد.
  • مشکلات تیروئیدی.  تیروئید یک غده ی مهم در بدن است که باید همیشه به طور منظم ترشح شود. اگر این میزان کم یا زیاد شود منجر به ریزش مو، لاغری یا چاقی بیش از حد و مشکلات گوارشی متعددی می‌شود به همین دلیل بسیاری از ریزش های موی افراد به دلیل درست کار نکردن این غده می‌باشد. وضعیت این غده هم طبق آزمایش هایی مشخص شده و می‌توانید با خوردن دارو آن را رفع کنید.
  • استفاده از شامپوهای نامناسب. شامپویی که شما برای موی سر خود انتخاب می‌کنید بسیار مهم م ضروری می‌باشد. این شامپو باید از جنس خوبی باشد. زیرا باید ویتامین های مهم را به موی سر شما برساند. بسیاری از افراد هستند که با تعویض شامپو و تبدیل آن به یک شامپوی مناسب و اصل ریزش موی‌ سر خود را متوقف کرده اند. همچنین باعث رشد مجدد موهای ریخته شده، شده اند.

در واقع شامپو ضدریزش مو باعث می‌شود که ویتامین های ضروری و مورد نیاز مو به آن برسد و ریشه هایش قوی شود.

مو هم مانند همه‌ی سلول های زنده بدن نیاز به این دارد که تغذیه شود. از خوردن آب کافی هم در کنار ویتامین های ضرروی برای مو غافل نشوید.

اگر دارای موهایی حساس و خشک هستید حتما از شامپو بدون سولفات استفاده کنید. زیرا این شامپو چربی سالم موی سر را حفظ می‌کند. کسانی موی سر آن ها خشک است اگر از شامپوهای معمولی استفاده کنند قطعا منجر به خشک تر شدن موی خود می‌شوند زیرا کفی که شامپوهای معمولی دارند حاوی سدیم می‌باشد که برای مو مضر است. بنابراین پیشنهاد ما به افرادی با موی خشک استفاده از شامپو بدون سولفات می‌باشد. بعد از چندین بار استفاده می‌توانید تفاوت را در موی خود حس کنید.

نکات مهم در انتخاب شامپو ضدریزش مو

یک سری نکات در انتخاب شامپو وجود دارد که قبل از استفاده از آن می‌توانید تشخیص دهید:

  • شامپو حتما باید اصل و اورجینال باشد. برای اینکه شامپوی اصل را خریداری کنید می‌توانید از نمایندگی های رسمی و یا داروخانه های معتبر خریداری کنید. این نکته را فراموش نکنید که جنس فیک موی شما را بدتر از حالت قبل هم می‌کند.
  • قیمت مقرون به صرفه. شامپویی که اصل است قطعا قیمت ارزانی نخواهد داشت. اما صرفا گران بودن یک شامپو دلیل بر اصل بودن آن نیست. پس سعی کنید شامپویی را خریداری کنید که قیمت معقول و مقرون به صرفه ای را داشته باشد.
  • حاوی مواد گیاهی و غیرشیمیایی. بهترین شامپو ضدریزش مو شامپویی می‌باشد که در آن ذره ای از مواد شیمیایی به کار رفته نشده باشد. زیرا مواد شیمیایی برای موی سر مضر است و به مرور زمان باعث ایجاد بیماری در سر می‌شود. استفاده از مواد گیاهی همیشه دیرتر جواب می‌دهد اما بهترین نتیجه را دارد و از طرفی به هیچ عنوان آسیبی به مو نمی‌رساند. معمولا در پشت محصولات شامپویی مواد تشکیل دهنده قید شده است. قبل از خرید می‌توانید آن را مطالعه کنید و در صورت وجود موادی مانند پارفن و... از خرید آن جدا خودداری فرمایید.
  • خاصیت ضدریزش . قطعا شامپو ضدریزش مو باید خاصیت ضدریزش داشته باشد و بعد از چند بار استفاده جلوی ریزموی شما را بگیرد.
  • خاصیت رشد مجدد مو. این شامپو باید خاصیت این را داشته باشد که بتواند به رشد مجدد موهای ریخته شده هم کمک کند.
  • حاوی ویتامین.  بهترین شامپو ضدریزش مو باید حاوی انواع ویتامین ها باشد که غذای کامل مو را تامین کند.

انتخاب بهترین شامپو ضدریزش مو را باید جدی بگیرید و آن را جزو روتین مو و مراقبت های روتین موی خود قرار دهید. توجه داشته باشید که مو هم مانند پوست نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد. پس برای آن هزینه کنید و سعی کنید وقت کافی را برای سلامت موی خود در طول روز بگذارید.

شامپو ضدریزش مو فقط برای موهایی که شروع به ریزش کرده اند مناسب نیست بلکه همه‌ی شما می‌توانید از شامپو ضد ریزش موی اورلین استفاده کنید زیرا می‌تواند جلوی ریزش مو را هم بگیرد و ریشه‌ی آن را تقویت کند

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۱۰
شبکه تبلیغاتی

به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس گزارش کمیسیون عمران در خصوص طرح انتزاع بخش ساختمان و شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل وزارت حمل و نقل و وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین را بررسی کرده و در نهایت با کلیات این طرح مخالفت کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۰۸
شبکه تبلیغاتی

اگر فردی را پیدا کردید که تضمین کرد با خرید لینک از او، رتبه ۱ از آیپی ایران را به شما تضمین می دهد، او را به من هم معرفی کنید تا تمام پروژه های سئو خودم را به او بسپارم. قیمت رپورتاژ آگهی در وب سایتهای مختلف متفاوت است و معیار مشخص و کاملی برای تعیین قیمت رپورتاژ آگهی وجود ندارد اما از طرف دیگر با بررسی ملاکهای متنوع میتوان قیمت و ارزش تقریبی یک وب سایت را به دست آورد. اگر در فضای دیجتال مارکتینگ کار می کنید، احتمال زیاد این عبارت را شنیدید، که یک سری سایت ها رپورتاژ می گیرند و یک سری شرکت ها و افراد رپورتاژ می خرند، اما خود این کلمه رپورتاژ چیست و چه مفهومی دارد؟ در این مقاله به صورت کاملا خلاصه به بررسی مزایا و همچنین معایت هر کدام میپردازیم تا خیلی سریع بتوانید بهترین گذینه را با توجه به شرایطی که دارید انتخاب کنید. جدای از این مورد، به دلیل هزینه بالایی که درج چنین ریپورتاژهایی دارند، عملاً این موضوع برای شما که خریدار این چنین بک لینک هایی هستید، جز نابود شدن بودجه تان که می توانست در بخش بسیار موثرتری هزینه شود، چیز دیگری نخواهد بود. 

در حالی که رپورتاژ آگهی برای همیشه در سایت درج کننده آن باقی می ماند. در خرید لینک دائمی، شما یکبار پول پرداخت می کنید و برای همیشه لینک شما در آن سایت درج می شود و در خرید لینک موقت، شما لینک را برای مدت مشخصی اجاره می کنید و در صورت پایان زمان مشخص شده و عدم پرداخت مجدد، لینک شما حذف خواهد شد. بنابراین به خاطر داشته باشید که داشتن یک تیتر جذاب و زیبا ، کاربران بسیاری را برای خواندن اخبار شما جذب می کند. ویژگی های منحصر به فرد رپورتاژ آگهی ها موجب می شود زمانی که مخاطبان و کاربران آن ها را در مجلات یا رسانه ها مشاهده می کنند احساس می کنند که خود آن رسانه این محتوا را منتشر نموده و اصلا متوجه تبلیغاتی بودن آن نخواهند شد. محتوای هر سایت در صورتی که برای کاربران اینترنتی مفید باشد میتواند منجر به پخش شدن لینک وبسایت شما در شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و وبسایت های مختلف شود. مثلا اینکه شما با یک انکر تکست مشخص و از چندین دامنه متفاوت اما با آیپی یکسان، بک لینک فالو دریافت کنید، طبیعی نیست و این کار می تواند منجر به آسیب دیدن رتبه سایت شما شود.

همانطور که می دانید، حذف بک لینک فالو می تواند اثر منفی روی رتبه صفحه شما داشته باشد و در صورت تکرار مداو، منجر به پنالتی شدن سایت شما بشود. گوگل روز به روز در حال هوشمند تر شدن است و باید بدانید که یک تیم حرفه ای، تمام قد در حال مبارزه با اثر مثبت خرید لینک از سایت های دیگر هستند و اگر شما استراتژی سئو خارجی سایت خودتان را بر خرید لینک بنا کنید، همیشه در خطر هستید. بله، خرید لینک از سایت های معتبر با رعایت اصول لینک سازی خارجی و توجه به حساسیت های جدی گوگل در سال ۲۰۱۹، می تواند اثر مثبتی را روی سئو سایت بگذارد اما شخصا این کار را به دلیل ریسک بالا و هزینه های بالا در بلند مدت، توصیه نمی کنم و رپورتاژ آگهی را ترجیح می دهم. همین امر، افزایش فروش و درآمد را برای شما به همراه دارد. زمانی که در سایت های غیر مرتبط وبسایت شما لینک شود: معمولا در اینترنت وبلاگ ها و وبسایت های بزرگ در سایت خود و سایت های دیگر لینک هایی را قرار میدهند که با سایتشان مرتبط باید ، به عنوان مثال اگر کاربرد سایت شما سئو و بهینه سازی باشد و در سایت دیگر که کاربرد آن فروش محصولات حیوانی است وبسایت شما لینک شود قطعا جزء بک لینک های بد قرار میگیرد.

فرض کنیم کسی که رستوران مورد نظر را به شما پیشنهاد میکند (حالا چه دوست شما باشد یا یک غریبه)، از این مساله منفعتی ببرد. اگر توجه داشته باشید گوگل با اینکه درصد اهمیت بسیار کمی را به این مورد داده است اما میتواند مشاهده کنید که اگر عین کلمه کلیدی در توضیحات وجود داشته باشد آن را به صورت پر رنگ نمایش میدهد و این یعنی همان درصد کم را هم میتوانید از گوگل بگیرید پس بهتر است در تمامی توضیحات کلمه کلیدی را به کار ببرید. بعضی از فروشنده ها تضمین می کنند که در صورت خرید بک لینک از آن ها، رتبه سایت شما افزایش پیدا می کند، اگر سایت شما در صفحات ۳ و ۴ هست و به صفحه ۲ رسیدید و از این موضوع خوش حال شدید، من با نصف قیمت آن ها تضمین می کنم که این کار را برای شما انجام بدهم !

لیست قیمت خرید رپورتاژ آگهی : https://www.tesmino.com/reportage/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۰۵
شبکه تبلیغاتی