تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

آیا با سردرد تنشی مشکل دارید؟ بیا حرف بزنیم

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۰۲ ب.ظ

 

• بیماری و عفونت: بیماریهای شایع مانند سرماخوردگی، آنفولانزا و عفونتهای گوش و سینوس از شایعترین انواع علت سردرد در کودکان شش ساله هستند. در حالی که سردرد و خون دماغ هر دو در کودکان بالای دو سال شایع است، زمانی که با هم اتفاق میافتند، مهم است که کمی عمیقتر نگاه کنید. می توانید کمی عسل هم به آن اضافه کنید. شما می توانید با مراجعه به انستیتو کانسر پردیس شیراز، از دانش به روز پزشکان حاذق این مرکز بهره مند شده و در راستای درمان کودکان خود اقدام نمایید. اگر هر دو گیاه در دسترس تان نیست می توانید این چای را تنها با یک گیاه هم تهیه نمایید. وی بیان کرد: سردرد دیگری هم وجود دارد که درپی کم خونی و فقر آهن رخ می دهد و با یک آزمایش نشان داده می شود. در صورتی که مشاهده کردید درد کودک به تدریج بیشتر میشود، با پزشک مشورت کنید. سردردهای اولیه زمانی اتفاق میافتند که درد در سر شما باشد.

البته، ممکن است تصادفی باشد که فرزند شما هر دو علامت را به طور همزمان داشته باشد. مهم است که در مورد هر علامتی که به شما مربوط می شود با متخصص اطفال تماس بگیرید، حتی اگر آن علامت فقط “احساس روده” شما باشد. سالهاست که از شیمی درمانی برای درمان انواع سرطان در کودکان و بزرگسالان استفاده می شود و یکی از رایج ترین روش های درمان سرطان است. • ژنتیک: سردرد، مخصوصا میگرن در خانواده موروثی است و می تواند علت سردرد در کودکان ۹ ساله باشد. سردرد تنشی: این نوعِ رایج سردرد، با یک درد خفیف و نه شدید در یک یا هر دو طرف سر شناخته میشود. تجزیه و تحلیل نتایج پس از ۱۰۵ روز از شروع مطالعه نشان دهنده کاهش حمله و کیفیت درد در ۸۲/۹٪ از افراد تحت درمان با کپسول تاناستوم بودهاست و تفاوت معنی داری بین گروه تاناستوم و پلاسبو مشاهده گردید. هنگامی که این دارو در عرض 10 روز پس از قرار گرفتن درمعرض ویروس VZV به شما تزریق شود، گلوبولین ایمنی میتواند خطر ابتلابه آبله مرغان را در شما کاهش داده یا شدت آن را کاهش دهد. این ویروس به راحتی از افراد مبتلابه آبله مرغان به افرادی که هرگز به این بیماری مبتلا نشده یا هرگز واکسینه نشدهاند، سرایت میکند.

• مشکل مغزی: به ندرت پیش میآید که تومور مغزی، آبسه یا خونریزی مناطقی از مغز را تحت فشار قرار داده و باعث سردرد مزمن و شدید شود. پزشکان برای سردردها و میگرنهایی که بیش از ۱۵ روز در ماه رخ میدهد، از عبارت سردرد مزمن روزانه (CDH) استفاده میکنند. رفتارهایی که باعث سلامت عمومی میشوند، میتوانند از بروز سردرد در کودکان جلوگیری کند. علت سردرد در کودکان چیست؟ متخصص اطفال ابتدا از کودک میخواهد تا علائم را شرح دهد، سپس نوع سردرد و علت بروز آن را بر مبنای شرح حال بیمار تشخیص میدهد. بیش از ۱۵۰ نوع سردرد در جهان پزشکی وجود دارد. درمان خون دماغ و سردرد به علت اصلی آن بستگی دارد. شمارش کامل خون (CBC): یک CBC می تواند تعیین کند که آیا کودک شما کم خونی (گلبول های قرمز کم) یا ترومبوسیتوپنی (پلاکت کم) دارد یا خیر. منیزیوم یک ماده معدنی بسیار مهم است که برای بسیاری از عملکردهای بدن ضرورت دارد، از جمله کنترل قند خون و انتقال عصبی. آزمایشهای انعقادی: آزمایشهای خونریزی میتوانند تعیین کنند که آیا خون کودک شما به طور طبیعی لخته میشود یا خیر. آزمایشهای تصویربرداری ممکن است شامل توموگرافی کامپیوتری (CT) یا تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI) برای ارزیابی حفرههای بینی و سینوسها یا سر باشد.

• دردهای منقطع و شدیدی که در یک طرف سر ایجاد میشود و کمتر از سه ساعت طول میکشد. یکی از معمول ترین نوع سردرد ، سردرد های عصبی هستند که معمولا در قسمت پیشانی ، اطراف چشم و شقیقه ها ایجاد می شود. تفاوت در علائم ممکن است تشخیص نوع سردرد کودک را دشوار سازد، مخصوصا در کودکان کوچکتر که توضیح علائم برایشان دشوار است. سردردهای خوشهای در کودکان زیر ۱۰ سال شایع نیست. این خمیر را روی پیشانی خود بمالید و بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند. در صورتی که تجربه ای در زمینه سردرد در دوران بارداری و نحوه درمان موفق آن دارید در بخش کامنت ها با ما و سایر مخاطبین عزیز این وبسایت به اشتراک بگذارید. بنابراین، لازم و ضروری است که پیش از شروع درمان، با پزشک خود در رابطه با عوارض جانبی های احتمالی هر یک از داروهای شیمی درمانی که ممکن است کودکانتان را درگیر کند، مشورت نمایید. سوپرفود NBS با تامین ریزمغذیهای لازم برای سلولهای عصبی، علاوه بر تنظیم عملکرد، موجب تقویت آنها نیز میشود. اگر سردرد بسیار شدید باشد یا برای مدت طولانی ادامه یابد، ممکن است مراجعه به اورژانس لازم باشد. • کودکانی که در خانواده سابقه سردرد یا میگرن دارند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چشم پزشک تهران لطفا از سایت ما دیدن کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۲۳
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۴)

Hey are using Wordpress for your blog platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my
own. Do you need any html coding expertise to make your
own blog? Any help would be greatly appreciated!
Today, I went to the beachfront with my kids. I
found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She placed the shell to her
ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
She never wants to go back! LoL I know this is totally off topic but I
had to tell someone!
Actually no matter if someone doesn't know after that its up to other visitors that they
will assist, so here it occurs.
We are a bunch of volunteers and opening a new scheme in our community.
Your web site offered us with valuable information to work on. You've performed an impressive process and our whole community might be thankful to you.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی