تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۴ ثبت شده است

VoIP بر خلاف یک سیستم تلفن ثابت در پشت صحنه کار می کند. سیستم های تلفن سنتی برای اتصال تماس از مدارهای تعویض استفاده می کنند. از طرف دیگر ، هنگامی که از طریق یک شبکه تلفن جهانی (PSTN) تماس می گیرید ، به یک شخص متصل می شوید و آنها به مدار شما وصل می شوند. در دنیای مدرن ، هزاران مشاغل از فناوری "تعویض زنجیره ای" استفاده می کنند زیرا بسیار قابل اعتماد است و هنوز هم کار می کند ، اما ناکارآمد و مقرون به صرفه است.

در عوض ، VoIP از روش "بسته" استفاده می کند. این رویکرد در واقع به معنای ارسال داده ها فقط در صورت لزوم و ایجاد یک اتصال فوری کوتاه در هر بار صحبت کردن است. این ترکیب نیازی به انجام مداوم از هر دو طرف ندارد. شما و افرادی که با آنها صحبت می کنید همزمان ارتباط برقرار نخواهید کرد.

علاوه بر این ، بسته به طور کارآمد ارسال می شود. در حقیقت ، داده ها را می توان از طریق اینترنت به روش های مختلف ارسال کرد و این بسته ها با ورود به مقصد دوباره جمع می شوند. بسته های داده نیز می توانند برای حفظ فشرده سازی فشرده شوند. این به شما امکان می دهد پیام ها را به سرعت از طریق اینترنت ارسال کنید. همه اینها خیلی سریع اتفاق افتاد. تا زمانی که اتصال به اینترنت شما مشکلی نداشته باشد ، متوجه تأخیر در مکالمه نخواهید شد.

اگرچه VoIP ممکن است بسیار فنی و پیچیده به نظر برسد ، نکته این است که VoIP روشی کارآمدتر برای انتقال داده ها از طریق تلفن است. جالب اینجاست که شما ممکن است قبلاً از آن استفاده کرده باشید و در مورد فناوری VoIP با استفاده از برنامه هایی مانند Skype یا Google Voice اطلاع نداشته باشید.با  dayan shabakeh karan، شرکت راه اندازی voip همراه باشید.

جنبه های مثبت و منفی VoIP در مقایسه با سایر فن آوری های مشابه
از آنجا که ما سالهاست که از خدمات تجاری VoIP در زندگی خود استفاده کرده ایم ، می توانیم سطح مثبت و منفی این فناوری را بگوییم. سپس ما سعی می کنیم این فناوری را از دیدگاه های مختلف تجزیه و تحلیل و مطالعه کنیم.

مزایای استفاده از خدمات VoIP چیست؟
در انتقال از خدمت به شرکت های تلفن سنتی به سیستم های تلفن VoIP Cloud ، ما مزایای بسیاری را در زیر در نظر خواهیم گرفت.
هزینه های ماهانه پایین تر
یکی از بزرگترین مزایای VOIP این است که تماس های داخلی و بین المللی شما در هر ماه ارزان تر است. بیشتر فروشندگان VoIP معمولاً مکالمات داخلی نامحدود را به صورت رایگان ارائه می دهند و کاملاً از آنها پشتیبانی می کنند. تماس های بین المللی با استفاده از این فناوری معمولاً بسیار ارزان است.

علاوه بر این ، می توانید هزینه های نگهداری را که در حال حاضر برای تأمین کنندگان خط ثابت پرداخت می کنید ، ذخیره کنید.

کمبود محل
او مهم نیست که در کجا تماس بگیرید. با VoIP ، لازم نیست که کار کنید یا در کنار یک تماس تلفنی با میز بنشینید. مهم نیست که کجا هستید ، می توانید از این فناوری برای برقراری ارتباط با دیگران مانند تلفن ، تبلت یا رایانه شخصی استفاده کنید. این ویژگی برای یک تیم از راه دور یا از راه دور نتیجه خوبی است که برای شرکت تاج ایده آل است. همچنین ، اگر سفر کنید ، این فناوری عالی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۰۴ ، ۱۲:۲۰
شبکه تبلیغاتی

در چند دقیقه آینده شما در یک سفر طراحی سایت خواهید بود که اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین نکات طراحی و بهینه‌سازی سایت در مسیر شما قرار دارد. یک وبسایت موفق و با ترافیک بالا از یک طراحی و یا به قول معروف از یک مهندسی قدرتمند شروع می‌شود و با تلاش مداوم و پی‌گیرانه به بهترین نتایج می‌رسد.

شما باید ذهن و چشم و گوش و حس کاربران را به خوبی تغذیه کنید تا آن‌ها شما را بخوانند و در نتیجه از شما خرید کنند. همه چیز به یک طراحی درست و اجرای دقیق بستگی دارد. بیایید این 14 نکته مهم و کلیدی در طراحی سایت را مرور کنیم.

1. یک برنامه داشته باشید.
شروع به طراحی وبسایت خود کنید. اما نه. این کاملا اشتباه است. قبل از هر چیز باید یک برنامه داشته باشید و اطمینان کسب کنید که کاربرانی در سطح دنیای اینترنت به وبسایت شما نیاز دارند و شما باید برای آن‌ها سایت طراحی کنید. باید برنامه‌ای برای پیدا کردن و تاثیرگذاری روی این مخاطبین هدف داشته باشید تا این مخاطبان یا مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید.

چه صفحاتی برای این مخاطبان موردنیاز هستند؟ چه محتوایی این کاربران را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ این کاربران چه مشکلاتی دارند و چگونه باید مشکلات آن‌ها را حل کنید؟ باید تمام این سوالات و بسیاری سوال دیگر را از خود بپرسید و برای آن‌ها پاسخی داشته باشید. اینگونه می‌توانید دیدی کامل از وبسایت خود و آنچه که باید طراحی کنید پیدا کنید.

2. موارد اضافی را به هیچوجه داخل سایت قرار ندهید
برخی المان‌ها وبسایت شما را بیش از پیش شلوغ می‌کنند و به جز ایجاد مزاحمت برای مخاطبان و بازدیدکنندگان، هیچ منفعت دیگری ندارند. انیمیشن‌های پیچیده و محتوای بسیار طولانی و عکس‌های بی‌ربط و یا با حجم و کیفیت نامناسب اصلا نباید در وبسایت شما حضور داشته باشند. چرا که کاربران از چنین چیزهایی فراری‌اند.

شما 8 ثانیه وقت دارید تا محدوده توجه مخاطب را به نحوی پوشش دهید و اولین تاثیر شما مهم‌ترین تاثیر شماست و صاف باید سر اصل مطلب بروید و وقت مخاطب را تلف نکنید. باید مفید و مختصر باشید تا قدرتمند دیده شوید. یک محتوای هدفمند یا حتی یک تصویر جذاب و گیرا می‌تواند اولین دستگرمی شما برای مخاطبان باشد.

طراحی سایت ورزشی را به فریلنس پروژه بسپارید.

استفاده از اصطلاحات مبهم و سردرگم‌کننده، لغات سخت و یا محتوای خیلی سطحی و یا خیلی عمیق اصلا ایده‌ی خوبی برای اوایل کار نمی‌باشد. مخاطب خود را بشناسید و به زبان خودشان با آن‌ها صحبت کنید.

3. دکمه‌های شبکه‌های اجتماعی و فالو را در داخل وبسایت قرار دهید.
تولید کردن محتوای عالی بدون ایجاد دکمه‌های به اشتراک‌گذاری مطالب کار کاملا اشتباهی است. اگر وبسایت شما این نقص را دارد یعنی شما خود را از ترافیک زیادی که قرار است از طریق شبکه‌های اجتماعی به وبسایت شما وارد شود محروم کرده‌اید و به نوعی دست و پای وبلاگ خود را بسته اید.

بهتر است این دکمه‌های اشتراک‌گذاری را پایین پست‌ها و بعد از مطالعه کامل پست قرار دهید تا مخاطبان بلافاصله پس از خواندن مطلب، اگر جذابیتی برای آن‌ها داشته باشد بلافاصله آن را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. اگر به دنبال ابزارهایی برای ایجاد این دکمه‌ها هستید SumoMe و Shareaholic‌ می‌توانند گزینه‌های خوب و قدرتمندی برای این کار باشند.

4. Calls-to-Action را پیاده سازی کنید.
اگر کاربران از وبسایت شما بازدید کنند آیا می‌دانند پس از انجام یک کار، کار بعدی‌شان چیست؟ مسلما اگر شما به آن‌ها جهت جالب‌توجهی ندهید به راحتی وبسایت شما را ترک می‌کنند و پشت سرشان را هم نگاه نمی‌کنند. دکمه‌های Call-to-Action چنین کاری انجام می‌دهند و به نوعی مسیر راه کاربران داخل وبسایت هستند.

از Call-to-Action برای رفتن مستقیم به فروشگاه استفاده نکنید و سعی کنید آن‌ها را به صفحاتی بکشانید که برای آن‌ها جذابیت ویژه‌ای دارد تا آن‌ها را به نحوی درگیر کنید. در نظر داشته باشید که اگر کاربر را درگیر کنید و روی او تاثیر بگذارید راحت‌تر می‌توانید به او محصول یا خدمات بفروشید.

5. از عکس‌های درست و متناسب استفاده کنید.
خوشبختانه شما برای انتخاب عکس انتخاب‌های متعددی دارید که می‌توانید از بین آن‌ها مناسب‌ترین عکس را انتخاب کنید. باید این عکس‌ها را درست، به اندازه‌، با حجم و کیفیت مناسب و کاملا کاربردی و پرمعنا و مفهوم در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که هر عکسی که در سایت قرار می‌دهید باید به یک منظور و هدف خاص در نظر گرفته شود. در غیر این صورت همان بهتر که به جای عکس یک صفحه سفید خالی قرار دهید.

در ضمن حتما نیازی نیست یک عکاس برای این کار داشته باشید و شما می‌توانید از عکس‌های رایگان موجود در اینترنت استفاده کنید و وبسایت‌هایی مانند Shutterstock‌ هم وجود دارند که این عکس‌ها را با مبلغ نسبتا کمی در اختیار شما قرار می‌دهند.

6. منوی کاربری خلاقانه و کاربردی قرار دهید.
وقتی سایتی را طراحی می‌کنید، جهت‌دهی آن یک نکته کلیدی است و باید نقشه‌ای درست و بادقت و حوصله برای سایت بچینید تا کاربران بتوانند به راحتی به همه‌ جای سایت دسترسی داشته باشند. هیچ چیز بدتر از یک سایت گیج کننده و بدون نظم و سازماندهی نیست و با بهبود نظم سایت، کاربران احساس راحتی پیدا می‌کنند و در نتیجه بیشتر به شما سر خواهند زد. تمام چیزی که باید برای آن تلاش کنید این است که سایت شما مخاطبان را دلزده نکند.

اگر کاربران نتوانند آنچه که نیاز دارند را به سادگی در سایت پیدا کنند مطمئنا دلیلی برای ماندن در سایت شما پیدا نمی‌کنند، دکمه جستجوی قدرتمند، منو و دسته‌بندی‌های مرتب می‌تواند اولین قدم در این مسیر باشد.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۰۴ ، ۱۲:۱۷
شبکه تبلیغاتی