تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

لگستا یک ابزار رشد اینستاگرام است که بر رشد پیرو ارگانیک تمرکز دارد و به ۱۰٬۰ برند و آژانس+ کمک کرده است تا پیروانی به دست آورد.

هنگامی که شما ثبت نام شما آنها را با یک لیست از رقبای خود را ارائه, مارک های مکمل, و تاثیرگذاران در طاقچه خود را, که پیروان شما می خواهید به هدف قرار دادن. Kicksta سپس خودکار درگیر و دوست دارد عکس ها از آن حساب برای شما، و در نتیجه رشد ارگانیک است. آنها ارائه پردازنده های ویدئویی، ایمیل و پشتیبانی چت، گزینه های هدف گیری پیشرفته و ویژگی های لیست سیاه.
یه نقشه ی آزاد وجود داره یک طرح رایگان ۳۰ در ماه، یک پروفایل اجتماعی و یک کاربر را در اختیار شما قرار می دهد. بعدها ابزاری به نام لینکین دارد. زیستی است که باعث می شود آن را آسان به فروشگاه خوراک اینستاگرام خود را. لینکین. bio یک صفحه فرود است که شبیه خوراک اینستاگرام شما است و های شما را به عنوان تصاویر قابل کلیک نمایش می دهد.

مدیریت اینستاگرام به روش های نوین

شما می توانید دسترسی به عکس ها، فیلم ها و حساب های اینستاگرام خود را در داخل بعد مدیریت کنید و کتابخانه های رسانه ای متعددی داشته باشد، بنابراین لازم نیست عکس ها و فیلم های خود را با تمام حساب های اینستاگرام و اعضای تیم خود به اشتراک بگذارید. شما می توانید چندین حساب اینستاگرام را در طرح های کسب و کار مدیریت کنید. در تیم ها می توانید مدیرانی داشته باشد که محتوا را تصویب می کنند، اعضای تیم ها یا مشارکت کنندگانی را منتشر می کنند که رسانه ها را ارائه می دهند.

منابع پیدا کردن ادمین های مدیریت پیج اینستاگرام حرفه ای:

https://www.hubspot.com/instagram-marketing

https://seocell.ir/instagram-management/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۲
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی