تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

فیلتر‌هایی که به دست این شرکت تولید می‌شود، فیلتر کارخانه‌های صنعتی است که مقداری از آلودگی‌هایی که در شهر‌های صنعتی بزرگ به وجود می‌آید را کاهش می‌دهد و برای محیط زیست موثر است.

تقوی افزود: یکی از این دستگاه‌هایی که از انتشار آلودگی‌های صنعتی به محیط زیست جلوگیری می‌کنند، دستگاه‌های غبارگیر صنعتی یا بگ فیلتر هستند که در قسمت‌های مختلف کارخانجات صنعتی نصب می‌شوند و کار اصلیشان  جمع آوری ذراتی است که در پروسه تولید صنعت بوجود می‌آید.

او ادامه داد: داخل این دستگاه‌ها تعدادی فیلتر وجود دارد که وظیفه اصلی فیلتراسیون را برعهده دارند و باعث عدم ورود آلودگی‌ها به محیط زیست می‌شوند و طول عمر معینی نسبت به صنعت مربوطه را دارند و  زمانی که اشباع می‌شوند، باید تعویض شوند.

مدیرعامل شرکت نانو فناوران خاور بیان کرد: این شرکت نانویی، فیلتر‌هایی را تولید می‌کند که به واسطه نانو الیافی که دارد، آلودگی را جذب می‌کند؛ براین اساس نسبت به فیلترهای عادی  که میکرونی هستند راندمان بسیار بالاتر و جذب ذرات بیشتری دارند.

تقوی تصریح کرد: شرکت نانو فناوران خاور این فیلتر‌ها را برای اولین بار در کشور تولید کرده و تنها تولید کننده فیلتر‌های غبارگیر‌ صنعتی در ایران است. در چند شرکت دیگر، نانو فیلتر‌های صنعتی که در نیروگاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تولید می‌شود؛ این نوع فیلتر‌ها نسبت به نمونه خارجی آن تا بیش از ۳۰ درصد ارزان‌تر است، زیرا هم تکنولوژی و هم مواد اولیه آن بومی بوده و به دست جوانان ایرانی ساخته شده است.

او ادامه داد: شرکت نانو فناوران خاور، برای تولید محصولات خود گواهینامه نانومقیاس از ستاد توسعه فناوری نانو کشور و پروانه بهره برداری تولید را نیز دریافت کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۲
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی