تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.


سرقت یک پدیده اخیر نیست و سرقت اموال مردم سابقه طولانی و عمیقی دارد. از این رو مردم در طول تاریخ همواره به فکر چاره ای بوده اند تا از سرقت خانه و اموال خود جلوگیری کنند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، انواع قفل، درب ضد سرقت و حتی دزدگیر منزل ساخته شده است. اما باز هم برای جلوگیری از ورود سارقان به خانه کافی نبود. به همین دلیل طراحان روز به روز به فکر بهبود سیستم های ضد سرقت بوده و سعی در تکمیل انواع دزدگیرهای ضد سرقت داشته اند.

جلوگیری از سرقت اموال مهمترین دلیل برای نصب دزدگیر محوطه است

تا به امروز روش های مختلفی برای جلوگیری از ورود سارقان به منازل آزمایش و اجرا شده است. بسیاری از مردم افرادی را به عنوان نگهبان یا نگهبان برای محافظت از خانه استخدام می کنند، در حالی که برخی دیگر از سگ های نگهبان برای جلوگیری از ورود سارقان به خانه استفاده می کنند. بخشی از جامعه با خرید قفل های چندزبانه و نصب درب های ضد سرقت از اموال خود محافظت می کنند. اما به طور قطع می توان گفت که اکثر این روش ها شکست خورده اند.

از این رو نیاز به دزدگیر منزل که مجهز به سنسورهای مختلف است احساس شده است. امروزه مدل های مختلفی از دزدگیر منزل وجود دارد که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند و با استفاده از ردیاب حرکت سارقین، حرکات اضافی احتمالی را تشخیص داده و دزدگیر مورد نظر را ارسال می کند.

جلوگیری از سرقت اموال یکی از مهمترین دلایل نصب دزدگیر در منزل شماست

تا به امروز روش های مختلفی برای جلوگیری از سارقان آزمایش و آزمایش شده است. بسیاری از افراد برای محافظت از خانه نگهبان یا نگهبان استخدام می کنند و برخی دیگر با استفاده از سگ های نگهبان سعی می کنند سارقان را از خانه دور نگه دارند. بخشی از جامعه با خرید قفل های چندزبانه و نصب درب های ضد سرقت از اموال خود محافظت می کنند. اما به جرات می توان گفت که در اکثر این روش ها خطا دیده می شود.

به همین دلیل نیاز به دزدگیر منزل با سنسورهای مختلف احساس شده است. دزدگیر اماکن امروزه انواع مختلفی دارد که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند که با استفاده از سنسور حرکت دزدگیر هر حرکتی را تشخیص داده و هشدارهای مورد نظر را ارسال می کند.

دوربین مداربسته یا دزدگیر با دوربین بهتر است؟ برای خرید دزدگیر با شرکت مرکزی آژیر تماس بگیرید.

زمانی که روش‌های مختلف پیشگیری از سرقت با شکست مواجه می‌شوند، دوربین‌های مداربسته در نهایت راه خود را به خانه‌ها باز می‌کنند. اما هنوز کافی نیست زیرا دوربین های مداربسته فقط با ارسال عکس کار می کنند و در هنگام سرقت نمی توانند کار دیگری انجام دهند. دوربین های مداربسته به عنوان یکی از اجزای دزدگیر دارای کاربرد خوب و قابل قبولی هستند اما نمی توانند از سرقت و ورود سارقان به ساختمان ها و ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری جلوگیری کنند.

با توجه به ضعف هایی که در عملکرد دوربین های مداربسته وجود دارد، نیاز به نصب دزدگیر منزل رو به افزایش است. اما دزدگیرهای خانگی برای نظارت بهتر بر وضعیت و محیط اطراف به دوربین های مدار بسته نیز نیاز دارند. بنابراین خرید دوربین دزدگیر منزل و محل سکونت بهترین گزینه در آینده است. سارق های دوربین بسیار کوچک هستند و به راحتی در مکان های مختلف قرار می گیرند. کیفیت بالای تصاویر ارسالی توسط دوربین این دزدگیرها یکی از مهمترین مزیت های دزدگیر دوربین می باشد.

سارقان دوربین چه ویژگی ها و مزایایی دارند؟

دزدگیرهای دارای دوربین برای فضاها و منازل به دلیل داشتن دوربین مدار بسته و سنسورهای حرکتی یکی از پرفروش ترین دزدگیرها محسوب می شوند. وجود دوربین استاندارد امکان فیلمبرداری و عکاسی از تصاویر و ذخیره عکس ها و فیلم ها را در کارت حافظه با وضوح بالا فراهم می کند. Camera Thief فیلم‌ها و عکس‌ها را با فرمت‌های AVI و JPEG ذخیره می‌کند که به راحتی می‌توان آن‌ها را در هر دستگاهی پخش و مشاهده کرد.

ردیاب های حرکتی مزاحم مجهز به دوربین قادر به تشخیص حرکات افراد و تشخیص موقعیت های خطرناک پس از اولین حرکت ناشناخته هستند. دوربین های دزدگیر مجهز به تجهیزات مانیتورینگ صدا هستند و با نصب این دزدگیر در گوشه و کنار خانه خود حتی کوچکترین صداها را با وضوح بسیار بالا خواهید شنید. نکته بسیار مهم در نصب دوربین های دزدگیر، قرار دادن آنها در قسمتی از خانه یا اتاق است که در فضای مرده نیست. اگر آلارم در فضای مرده باشد، دوربین آن قادر به ضبط و ارسال تصاویر لازم نخواهد بود. آلارم های دوربین توسط برندهای معتبر تولید می شوند. بنابراین برای انتخاب درست و مطمئن باید بهترین برند دزدگیر را بشناسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۷/۲۶
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی