تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

 

نصب انواع مختلف ردیاب روی ماشین فقط با هدف پیداکردن خودروی گمشده پس از سرقت انجام نمیشود. با دزدگیر فقط شما می توانید از نزدیک شدن فردی به ماشین خود مطلع شوید. تفاوت های بسیاری در بین ردیاب و دزدگیر وجود دارد. امروزه بسیاری از موسسات و یا شرکت های حمل و نقل می توانند خودروهای خود را در هر حالت و در هر مکانی از طریق نقشه ای و اپلیکیشنی که شرکت فروشنده ردیاب خودرو در اختیار آن ها خواهد گذاشت، کنترل کرده و در صورتی که راننده ای تخلفی نمود پیگیری کرد. در آژانس های مسافربری ردیاب ها می توانند بسیار کارآمد و مفید باشند. نکته مهمی که باید در مورد نصب سیستم های دزدگیر و ردیاب در نظر داشته باشید، اینکه با وجود دزدگیر، بهتر است بر روی خودرو ردیاب نیز نصب کنید. نوشته آموزش شنود صدا اولین بار در ردیاب و دزدگیر نورون. تیم تحقیقات وایزر درصدد است به منظور افزایش آگاهی مخاطبان، در طی زمان و به طور مستمر مطالب ضروری را منتشر نماید. حتی اگر ماشین فرد به سرقت برود، با ردیاب های نصب شده بر روی ماشین می توان در کوتاه ترین زمان ممکن، خودرو را ردیابی کرد.https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/

 

باتری های ردیاب ها داخلی هستند و باید در هر مدت زمان معین آن را شارژ کرد. دزدگیر خودرو را می توان یک سیستم برای پیشگیری از سرقت خودرو محسوب کرد. نوشته آموزش افزودن کاربر اولین بار در ردیاب و دزدگیر نورون. نوشته آموزش افزودن خودرو اولین بار در ردیاب و دزدگیر نورون. دزدگیر زمانی به صدا در می آید که به آن فشار یا ضربه ای بر یکی از قسمت های خودرو وارد شود. برای مثال به کمک این سیستم می توانید همیشه (خودرو - موتورسیکلت-لوازم برقی)خود را از راه دور در هر نقطه ای از جهان که باشید ردیابی نمایید. ردیاب ها کمک می کنند که شما از مسیر، محل و زمان تردد راننده اطلاع داشته باشید. پیشرفته ترین دزدگیر ها نیز بردی بیشتر از 1500 متر ندارند و از دسترس خارج می شوند. نحوه کارکرد انواع مدلهای ردیاب خودرو مشابه هم بوده و تفاوت ردیابها به امکانات و قابلیتهای بیشتر دستگاه جهت ردیابی خودرو بر میگردد. اگر شما هم جزء آن دسته از مالکان خودروهای گازوئیل سوز درون شهری هستید که با وجود ثبت باربرگ روزانه و حقیقی همچنان با کمبود سوخت گازوئیل مواجهه هستید دستگاه سیپاد، تنها دستگاهی است که با نصب آن بر روی خودرو خود می توانید سهمیه سوختی متناسب با پیمایش ( مسافت پیموده شده ) و کارکرد خودرو دیزلی خود دریافت نمایید و دیگر نگران کمبود سوخت نباشید.

https://radyabeman.com/

 

حجم این دستگاه بسیار کوچک است و مانند ردیاب جاسوسی پس از نصب کسی از وجود آن مطلع نخواهد شد، چرا که فاقد هرگونه چراغ و صدا است. ردیاب های خودرو برای ردیابی ماشین بر روی آن نصب می شوند و زمانی که ماشین به سرقت برود، می تواند با ارسال یک پیامک فرد را از محل ماشین خود مطلع کند. دزدگیر های ماشین را می توان به یک کامپیوتر کوچک شبیه دانست که بر مبنای سیستم صوتی فعال می شود. نوشته آموزش گزارش گیری اولین بار در ردیاب و دزدگیر نورون. این امکان برای دستگاه قابل تعریف است که به محض حرکت از موقعیتی که بین 3 تا 10 دقیقه در آن توقف داشته پیامی برای شماره از پیش تعیین شده ارسال نماید. با فشردن دکمه SOS پیام حاوی مختصات جغرافیایی دستگاه و درخواست کمک به شماره تلفنهای از پیش تعیین شده ارسال میگردد. نرم افزار ردیابی دادهها در تلفنهای هوشمند و با قابلیت جی پی اس وجود دارند.

 

مزیت رقابتی دیگر ما واردات به صورت انبوه از شرکت های معتبر در زمینه جی پی اس میباشد که باعث شده است قیمت های ما اغلب نسبت به رقبا پایین تر و کیفیتمان بالاتر باشد. دستگاه ردیاب سیستمی است که با استفاده از شبکه GSM یا همان شبکه تلفن همراه اطلاعات موقعیت خود را برای کاربر ارسال می کند، این اطلاعات توسط گیرنده GPS موقعیت را از ماهواره هایی که در اطراف کره زمین در گردش میباشند و موقعیت را ارسال مینمایند دریافت میکنند، سپس موقعیت دریافت شده را توسط شبکه مخابراتی GSM و با استفاده از سرویس GPRS و یا SMS بر روی شبکه اینترنت و یا موبایل ارسال میکنند. این ردیاب حافظه داخلی 64 مگابایتی دارد و تا سه سال اطلاعات را در خود حفظ می کند. سیستم مکانیاب جهانی (GPS) یک سیستم ناوبری رادیویی در سراسر جهان است که از ۲۷ ماهواره و ایستگاههای زمینی آن تشکیل شده است. توجه داشته باشید لازم نیست تمام موارد فوق را یک ردیاب داشته باشد اما برخی از موارد برای بررسی دقیق وضعیت خودرو حیاتی است. کدهای اختصاصی ارتباطی برای هر محصول در نظر گرفته شده است که با ارسال آنها به سیمکارت دستگاه میتوانید به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۶
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی