تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

انتخاب مکان مناسب برای گشت و گذار و تفریح ​​یکی از دغدغه های اصلی ما در تعطیلات و اوقات فراغت است. در این مقاله می خواهیم به مکان های جالب شهر لنگرود و روستاهای اطراف آن بپردازیم تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی بهترین مکان را برای سفر خود انتخاب کنید. همچنین مکان مناسبی را برای ورود به آن در جایی که مورد نیاز است فراهم می کند. دریافت مقالات بیشتر از نقشه سایت املاک آرمان قابل مشاهده است.

پارک جنگلی توسکا (پل چوبی)

این پارک زیبا و شگفت انگیز واقع در چمخاله با فضایی سرسبز و آرامش بخش به یکی از مکان های پربازدید و آرامش بخش چمخال تبدیل شده است. ورودی این پل چوبی نورانی است که زیبایی آن را به خصوص در شب دو چندان کرده است. آلاچیق های سرپوشیده در سرتاسر این پارک تعبیه شده است که می توانید ساعت ها در آن استراحت کنید و لحظات خوشی را در کنار خانواده و دوستان سپری کنید. در این قسمت از پارک خانه کاهگلی کوچکی وجود دارد که نمادی از سنبل و خانه های محلی گیلانی است.

پارک جنگلی چمخاله (پل چوبی چمخاله)

جزیره توریستی تفریحی عرشیا (فلامینگو) در حدود 2 کیلومتری ساحل چمخاله و در کنار رودخانه متصل به دریای خزر واقع شده است. در این جزیره شگفت انگیز علاوه بر نمازخانه، کافه، رستوران و سرویس بهداشتی، تمامی امکانات رفاهی و تفریحی از جمله ورزش های آبی هیجان انگیز مانند قایق سواری، جت اسکی، پاراسلینگ، فلای بورد و ... برای شما فراهم شده است. پس از گذراندن اوقاتی خوش، حتما سری به کافه ها و رستوران های این جزیره بزنید و از غذاهای آنجا لذت ببرید.

جزیره آرشیا (جزیره فلامینگو)

روستای ییلاقی املش بهشتی وصف ناپذیر است که در ارتفاع حدود 395 متری از سطح دریا در جنوب شهر زیبای املش واقع شده است.این روستای کوهستانی به دلیل مجاورت با دریا بهشتی زیباست. از کنار این روستای زیبا که در تمام فصول سال آب و هوای بی نظیری دارد نمی توان گذشت. فضای مه آلود در دامان طبیعت، بوی باران و خاک مرطوبی که در پی دارد، سکوت آرامش بخش در فصل پاییز، زیبایی وسیع جنگل، همراه با منظره باغ های چای در فصل زمستان را دوست خواهید داشت. فصل بهار و تابستان شما را تحت تاثیر قرار می دهد.این را هم بگوییم که راه ورودی این روستا کاملا آسفالته است و تنها با طی ۷ کیلومتر می توانید به مرکز شهر آملز برسید.

منطقه جنگلی خرما سیسکو

پارک جنگلی خرما سیسکو یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود است و زیبایی درختان بلند این جنگل شما را عاشق می کند. قدم زدن در این جنگل سرسبز، نوشیدن یک فنجان چای با دوستان در سرمای زمستان، لذت بردن از پرنده نگری و شنا در تابستان از امکاناتی است که می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین در این پارک جنگلی امکانات تفریحی مانند سرویس بهداشتی، آب آشامیدنی، طبیعت گردی، تاب سواری و عکاسی برای رفاه حال گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده است.

مناطق بیشتر را در سایت املاک آرمان بخوانید. کافیست "املاک آرمان" را در گوگل سرچ کنید و به سایت مراجعه کنید.

منبع: املاک آرمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۹
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی