تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

طرح توجیهی به شما کمک می کند تا بتوانید کسب و کار خودتان را به زبان ساده برای هر شخص یا سازمانی به راحتی توضیح دهید. مطالعات امکان سنجی از جمله مهمترین بخش های هر کسب و کار است ، قبل از شروع هر کسب و کار شما باید از چگونگی کار و وروش انجام آن و بازاریابی و بسیاری از نکات دیگر که برای شروع هر کسب و کار ضروری است لیستی تهیه نمایید برای مثال زمانی که شخصی درباره کسب و کارتان از شما سوال می پرسد حرفه ای ترین راه این است که شما به صورت خلاصه و مفید بتوانید کسب و کار خود را در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن معرفی کنید. بیزینس پلن یا همان طرح کسب و کار از یک طرف برای کارآفرینی که می خواهد کسب و کاری راه اندازی کند یک کتابچه راهنماست که او را از ابتدا تا توسعه کامل کسب و کار خود راهنمایی می کند؛ از طرف دیگر طرح کسب و کار برای کسانی که در حال حاضر صاحب کسب و کار خود میباشند وسیله ای جهت پیشبینی و مدیریت بهتر کسب و کارشان است. مجموعه 21 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی که به اشتراک خواهم گذاشت برای راه اندازی کسب وکاری موفق و پول ساز به شما کمک خواهد کرد. 

واقع گرا : دارای ذائقه فرهیخته بوده و برای کالای سطح بالا پول می پردازند. در مورد فناوری مورد نیاز طرح/ ایده کسب و کارتان و همچنین سطح آن (ساده/ متوسط/ پیچیده) توضیح دهید. اگر به رایانه و چند نرمافزار ساده دسترسی دارید، ساخت فایلهای آموزشی در هر حیطهای که به آن مسلط هستید میتواند شمارا در این مسیر یاری دهید. ساخت ویدئوهای آموزشی خیلی نیاز به سرمایه اولیه زیادی ندارد. این ایده برای شروع کسب و کار با سرمایه کم بسیار مناسب است. یکی از مشاغلی که در میان افراد علاقهمند به امور فنی، جذاب و نسبتاً پر درآمد است، تعمیرات موبایل و کامپیوتر است. میزان درآمد شما رابطه مستقیمی با بذر استفادهشده دارد یعنی اینکه این شما هستید با انتخاب بذر مناسب میتوانید بر میزان سود و درآمد خود تأثیر بگذارید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با میزان سود و درآمد و برآورد هزینههای جاری و… آیا تغییر نوبتهای کاری و ازدحام جمعیت در کار شما تأثیر میگذارد؟ شما می توانید دیگر اقلام بینایی را نیز در فروشگاه خود به فروش برسانید. با به خاطر داشتن این مطالب می توانید تهیه طرح تجاری خود را آغاز کنید. هزینه مشاوره کسب و کار در تهران بستگی به عوامل مختلفی از جمله تجربه شخص مشاور دارد و از ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر ساعت آغاز میشود و در بیشترین مقدار به یک میلیون تومان به ازای یک ساعت میرسد.

عده ای می خواهند بدانند چگونه می توانند یک مشاور کسب و کار شوند و حرفه ی خود را در این زمینه آغاز کنند. وجود بهترین مشاور کسب و کار در تهران در جذب سرمایه گذار خطرپذیر هم اهمیت زیادی دارد و معمولا کسب و کارهایی که از مشاور کسب و کار کمک میگیرند شانس بهتری برای جذب سرمایه گذار خطرپذیر دارند. البته برای خرید لپتاپهای مناسب برای چنین کاری نیاز به سرمایه حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیونی دارید. باید ببینید چقدر سرمایه برای کار لازم دارید، رقیبان شما دقیقا چه کارهایی را کرده و میکنند، چقدر کسب و کار را گسترده کرده اند، قیمت های رقیب را بررسی کنید، خدماتی، محصولات، وب سایت رقیب تان را بررسی کنید، نوع تبلیغ نویسی، نوع تخفیف دادن همه چیز را بررسی کنید و یادداشت کنید. نقشه ای که برای شروع کسب و کار نیاز دارید همواره باید راهنمای شما در طی مسیر باشد به عنوان مثال شما باید دقیقا بدانید که چه کاری را میخواهید انجام دهید ، طی چه مدت این کار انجام خواهد شد و سود و زیان طرح برای شما چقدر است. دوم آنکه اگر بدنبال دریافت وام هستید یا قصد استقراض دارید طرح تجاری موردنیاز است .

محصولات و خدماتی که با داشتن طرح و پروژه ای خاص ایجاد می شوند ضروری است . کامیاب : کالایی را خریداری می کنند که خاص باشد ، تا کالای خود را به رخ دیگران بکشند. به نظر شما برتری و مزیت کسب و کار شما نسبت به دیگران چه بوده است/ میتواند باشد؟ شما باید بدانید که چه تعداد نیروی انسانی و با چه نوع تخصصی نیاز دارید. اهداف کاری شما در بازارهای مختلف چه فرم های حقوقی نیاز دارد. اهداف طرح توجیهی باید دارای 5 ویژگی زیر باشد. برای گرفتن مجوزهای لازم باید طرح خود را در کمیسیونها و کارگروههای مربوطه مطرح و از آن دفاع کنند. و باید با آن ها رقابت کرد. و در ادامه صحبت هایتان باید همین روش را برای سوالات دیگری از جمله توصیف شغلی ، محصولات یا خدمات شرکت ،موقعیت محل کار ،روش های تولید ، ایده های بازاریابی و بسیاری از سوالات دیگر که در ادامه به تفصیل آمده است به کار ببرید.

https://planetofbusiness.com/امکان-سنجی-طرح-توجیهی/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۱
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی