تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

اگر فردی را پیدا کردید که تضمین کرد با خرید لینک از او، رتبه ۱ از آیپی ایران را به شما تضمین می دهد، او را به من هم معرفی کنید تا تمام پروژه های سئو خودم را به او بسپارم. قیمت رپورتاژ آگهی در وب سایتهای مختلف متفاوت است و معیار مشخص و کاملی برای تعیین قیمت رپورتاژ آگهی وجود ندارد اما از طرف دیگر با بررسی ملاکهای متنوع میتوان قیمت و ارزش تقریبی یک وب سایت را به دست آورد. اگر در فضای دیجتال مارکتینگ کار می کنید، احتمال زیاد این عبارت را شنیدید، که یک سری سایت ها رپورتاژ می گیرند و یک سری شرکت ها و افراد رپورتاژ می خرند، اما خود این کلمه رپورتاژ چیست و چه مفهومی دارد؟ در این مقاله به صورت کاملا خلاصه به بررسی مزایا و همچنین معایت هر کدام میپردازیم تا خیلی سریع بتوانید بهترین گذینه را با توجه به شرایطی که دارید انتخاب کنید. جدای از این مورد، به دلیل هزینه بالایی که درج چنین ریپورتاژهایی دارند، عملاً این موضوع برای شما که خریدار این چنین بک لینک هایی هستید، جز نابود شدن بودجه تان که می توانست در بخش بسیار موثرتری هزینه شود، چیز دیگری نخواهد بود. 

در حالی که رپورتاژ آگهی برای همیشه در سایت درج کننده آن باقی می ماند. در خرید لینک دائمی، شما یکبار پول پرداخت می کنید و برای همیشه لینک شما در آن سایت درج می شود و در خرید لینک موقت، شما لینک را برای مدت مشخصی اجاره می کنید و در صورت پایان زمان مشخص شده و عدم پرداخت مجدد، لینک شما حذف خواهد شد. بنابراین به خاطر داشته باشید که داشتن یک تیتر جذاب و زیبا ، کاربران بسیاری را برای خواندن اخبار شما جذب می کند. ویژگی های منحصر به فرد رپورتاژ آگهی ها موجب می شود زمانی که مخاطبان و کاربران آن ها را در مجلات یا رسانه ها مشاهده می کنند احساس می کنند که خود آن رسانه این محتوا را منتشر نموده و اصلا متوجه تبلیغاتی بودن آن نخواهند شد. محتوای هر سایت در صورتی که برای کاربران اینترنتی مفید باشد میتواند منجر به پخش شدن لینک وبسایت شما در شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و وبسایت های مختلف شود. مثلا اینکه شما با یک انکر تکست مشخص و از چندین دامنه متفاوت اما با آیپی یکسان، بک لینک فالو دریافت کنید، طبیعی نیست و این کار می تواند منجر به آسیب دیدن رتبه سایت شما شود.

همانطور که می دانید، حذف بک لینک فالو می تواند اثر منفی روی رتبه صفحه شما داشته باشد و در صورت تکرار مداو، منجر به پنالتی شدن سایت شما بشود. گوگل روز به روز در حال هوشمند تر شدن است و باید بدانید که یک تیم حرفه ای، تمام قد در حال مبارزه با اثر مثبت خرید لینک از سایت های دیگر هستند و اگر شما استراتژی سئو خارجی سایت خودتان را بر خرید لینک بنا کنید، همیشه در خطر هستید. بله، خرید لینک از سایت های معتبر با رعایت اصول لینک سازی خارجی و توجه به حساسیت های جدی گوگل در سال ۲۰۱۹، می تواند اثر مثبتی را روی سئو سایت بگذارد اما شخصا این کار را به دلیل ریسک بالا و هزینه های بالا در بلند مدت، توصیه نمی کنم و رپورتاژ آگهی را ترجیح می دهم. همین امر، افزایش فروش و درآمد را برای شما به همراه دارد. زمانی که در سایت های غیر مرتبط وبسایت شما لینک شود: معمولا در اینترنت وبلاگ ها و وبسایت های بزرگ در سایت خود و سایت های دیگر لینک هایی را قرار میدهند که با سایتشان مرتبط باید ، به عنوان مثال اگر کاربرد سایت شما سئو و بهینه سازی باشد و در سایت دیگر که کاربرد آن فروش محصولات حیوانی است وبسایت شما لینک شود قطعا جزء بک لینک های بد قرار میگیرد.

فرض کنیم کسی که رستوران مورد نظر را به شما پیشنهاد میکند (حالا چه دوست شما باشد یا یک غریبه)، از این مساله منفعتی ببرد. اگر توجه داشته باشید گوگل با اینکه درصد اهمیت بسیار کمی را به این مورد داده است اما میتواند مشاهده کنید که اگر عین کلمه کلیدی در توضیحات وجود داشته باشد آن را به صورت پر رنگ نمایش میدهد و این یعنی همان درصد کم را هم میتوانید از گوگل بگیرید پس بهتر است در تمامی توضیحات کلمه کلیدی را به کار ببرید. بعضی از فروشنده ها تضمین می کنند که در صورت خرید بک لینک از آن ها، رتبه سایت شما افزایش پیدا می کند، اگر سایت شما در صفحات ۳ و ۴ هست و به صفحه ۲ رسیدید و از این موضوع خوش حال شدید، من با نصف قیمت آن ها تضمین می کنم که این کار را برای شما انجام بدهم !

لیست قیمت خرید رپورتاژ آگهی : https://www.tesmino.com/reportage/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۴
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی