تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

همین لحظه که در حال کار کردن با گوشی تان هستید شاید گوشی تان نفس های آخرش را می کشد، کابل شارژ و شارژر شما مثل یک غذا است برای گوشی موبایل تان، اگر غذای بد بخورید حتما مشکل گوارشی پیدا خواهید کرد! گوشی موبایل تان باید از شارژر اورجینال استفاده کند اگرنه که باید آماده خرج کردن برای قسمت های مختلف گوشی تان باشید!

 

چطور بفهمیم زمان تعویض شارژر گوشی مان رسیده است؟

هر زمانی شارژر شما خراب شد زمان تعویض آن فرا رسیده است. ممکن است شما بعد از خرید شارژر و کابل شارژ متوجه اصلی نبودن آن شوید، پس باید برای خرید نسخه اورجینال آن سریعا اقدام کنید.

۱. علائم خرابی شارژر موبایل !

 

1 – گوشی علامت شارژ شدن را نمایش می دهد، اما اصلا شارژ نمی شود:


یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید حالتی است که شما گوشی تان را به شارژر متصل کرده اید، اما اصلا شارژ نمی شود و یا به کندی پی می رود و شما پس از گذشت 1 ساعت متوجه می شوید حدودا 10 درصد شارژ شده است!

2- گوشی هنگ می کند:
شاید براش شما هم پیش آمده باشد، گوشی را به شارژر موبایل متصل کرده اید، اما در حین کار متوحه خواهید شد گوشی هنگ می کند و شما قادر نیستید به درستی با گوشی موبایل تان کار کنید و گوشی دچار تیک شدید می شود.

3- گوشی داغ می کند:

مهم ترین موردی که میتوان به آن استناد کرد و از کپی بودن شارژر و کابل شارژ گوشی  پی برد، همین مسئله است، برای مثال شما گوشی را به شارژر متصل کرده اید متوجه داغ شدن شدید گوشی می شوید، البته باید به این موضوع توجه نمود که داغ شدن تا حد کم عادی است، اما زمانی که از حالت عادی خارج شود قطعا شما از شارژر اورجینال موبایل استفاده نکرده اید.

 

3- عدم انتقال دیتا:

در کابل های شارژ فیک و تقلبی قابلیت انتقال اطلاعات وجود ندارد، و شما در صورت متصل کردن گوشی خود باکابل شارژ به لپ تاپ و یا کیس کامپیوتر قادر نخواهید بود که اطلاعات را از گوشی موبایلتان به سیستم خود انتقال دهید و همینکار را بلعکس انجام دهید.

نحوه تشخیص شارژر و کابل شارژ اورجینال :

 

  • شارژر اورجینال موبایل دارای کیفیت بسیار بالای ساخت است و از بهترین متریال روز دنیا استفاده شده است، شما حتی با لمس شارژر اورجینال خواهید فهمید که کیفیت ساخت شارژر به چه شکل است، آیا کیفیت ساخت حرفی برای گفتن دارد یا خیر.
    نکته: یکی از نکاتی که هنگام خرید کابل شارژ گوشی باید در نظر داشته باشید، بررسی نوع کابل به شمار می‌رود. به هیچ عنوان شما نمی توانید روی گوشی اندروید که قابلیت شارژ شدن با کابل میکرو را دارد، از یک کابل تایپ C یا لایتنینگ شارژ استفاده نمایید. دقت داشته باشید برای خرید کابل شارژ مناسب برای گوشی‌ گزینه مد نظر، از لحاظ سازگاری با گوشی، متناسب با نیاز شما باشد.
  • شارژر اورجینال گوشی توانایی شارژ سریع و نرمال را دارد، یعنی در حالت عادی با توجه به خروجی ولتاژ مورد نیاز گوشی شما باید شارژ شود، در صورتی که از حد نرمال بیشتر طول بکشد باید به اصل بودن آن شارژر شک کرد. شارژر اورجینال موبایل سرعت شارژ دهی قابل قبولی دارد.

 

  • با هنگ خداحافظی کنید! زمانی که شما از شارژر و کابل شارژ اورجینال استفاده میکنید، اصلا هنگی در دستگاه خود مشاهده نخواهید کرد، و با خیالت راحت و به آسانی میتوانید با گوشی موبایل خودتان کار کنید و از کار با آن لذت ببرید.

 

  • سری شارژر اصلی: برای مثال در شارژر اورجینال اپل شما با توجه به سری کابل شارژ اپل متوجه خواهید شد که کابل شارژ اورجینال است یا خیر، در نسخه تقلبی سری کابل شارژ به رنگ نقره ای و یا خاکستری روشن است در صورتی که در کابل شارژ اورجینال اپل سری شارژ به رنگ طلایی است.
    در کابل شارژر سامسونگ هم اگر توجه کنید در نسخه تقلبی و فیک سری شارژر از فلز بی کیفیت ساخته شده که به رنگ خاکسری تیره هستند در صورتی که باید به رنگ نقره ای روش باشد.

 

توجه در هنگام خرید شارژر و کابل شارژر موبایل :

در هنگام خرید شارژر و کابل شارژ اورجینال موبایل باید به تمامی مسائل بالا دقت کنید و توجه فرمایید که تمامی موارد بالا در شارژر به وضوح مشخص باشد. البته برای خرید باید حتما از فروشگاه های معتبر و قابل اعتمادی در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل مثل فروشگاه اینترنتی ایمن خرید ، دیجی کالا، تکنولایف، جانبی اقدام کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۳
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی