تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

آموزش حذف اکانت تلگرام توسط میلاد صادقیان

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹ ق.ظ

ورود به لینک حذف دائمی تلگرام

ابتدا روی لینک زیر که لینک مستقیم دیلیت اکانت تلگرام هست کلیک کنید تا وارد صفحه حذف اکانت تلگرام بشید.

صفحه حذف اکانت تلگرام

بعد از ورود به این صفحه (با نرم افزار ضد تحریم یا ف.ش این صفحه رو باز کنید) لازمه در کادر Your Phone Number ، شماره همراهی که با اون حساب تلگرام خودتون رو ساختید وارد کنید. این شماره رو لازم هست به همراه 98+ یعنی به صورت بین المللی وارد کنید. به عنوان مثال: 989301334498+

حذف و دیلیت اکانت دائمی و همیشگی اکانت تلگرام توسط میلاد صادقیان
حذف و دیلیت اکانت دائمی و همیشگی اکانت تلگرام

پس از وارد کردن شماره، گزینه Next رو انتخاب کنید.

تایید شماره تلگرام برای شروع مرحله حذف

با انتخاب گزینه Next در مرحله قبلی یک کد به اکانت تلگرام شما ارسال میشه. کافیه این کد رو در کادر Confirmation code وارد کنید.

حذف و دیلیت اکانت دائمی و همیشگی اکانت تلگرام توسط میلاد صادقیان
حذف و دیلیت اکانت دائمی و همیشگی اکانت تلگرام

توجه داشته باشید که هرگز این کد رو در اختیار کسی قرار ندید و تمامی این مراحل رو خودتون انجام بدید.

مشاهده هشدار حذف تلگرام

بعد از وارد کردن Confirmation code در مرحله قبل و انتخاب گزینه Sign In ، صفحه تایید نهایی حذف اکانت تلگرام برای شما ظاهر میشه.

حذف و دیلیت اکانت دائمی و همیشگی اکانت تلگرام توسط میلاد صادقیان
حذف و دیلیت اکانت دائمی و همیشگی اکانت تلگرام

در این صفحه، تلگرام اخطار زیر رو به شما برای تایید نهایی نمایش میده:

“اگر حساب خودتون رو حذف کنید ، تمام پیامها و مخاطبین شما بدون قابلیت بازیابی حذف می شوند. همه گروه ها و کانال هایی که شما ایجاد کرده اید بدون سازنده شده (یعنی کسی که در ابتدا گروه یا کانال رو ایجاد کرده است) و بدون ایجاد کننده باقی می مانند (اما ادمین ها سمت خودشون رو حفظ می کنند و همچنان ادمین باقی می مانند).

همچنین تلگرام هشدار میده که تنها در صورت عدم تمایل به استفاده از تلگرام ، اکانت خودتون رو حذف کنید چرا که اگر در حال حاضر حساب خودتون رو حذف کنید ، ممکن هست امکان ورود مجدد برای چندین روز با همین شماره تلفن امکان پذیر نباشد.”.

تایید حذف دائمی تلگرام

پس وقتی که هشدار تلگرام رو مشاهده کردید و تایید می کنید ، کافیه روی گزینه Delete My Account کلیک کنید. با انتخاب این گزینه تصویری ظاهر میشه که با انتخاب گزینه Yes, delete my account که به رنگ قرمز هست، اکانت شما برای همیشه از تلگرام حذف میشه و کسانی که شماره شما رو در لیست مخاطبین خودشون دارند و قبلا با شما گفتگویی انجام دادند، عبارت Deleted Acount رو مشاهده خواهند کرد.

آیا برنامه دیلیت اکانت تلگرام و اینستاگرام وجود دارد؟

خیر، هر برنامه ای که با عنوان دیلیت اکانت تلگرام یا برنامه حذف تلگرام یا اینستاگرام در سرتاسر فضای مجازی وجود داره تنها یه دام برای سودجویی و سوءاستفاده گری بعضی از افراد هست. به هیچ عنوان سراغ چنین برنامه ها یا ترفندهایی نرید.

پاک کردن اکانت تلگرام بدون کد تایید

چنین چیزی به هیچ عنوان صحت نداره و برای پاک کردن اکانت تلگرام نیازمند کد تاییدی هستید که تلگرام برای شما ارسال خواهد کرد. بنابراین لازم هست مطلع باشید که چیزی با عنوان دیلیت اکانت تلگرام بدون کد نداریم و هرگز تحت تاثیر چنین شایعاتی قرار نگیرید. بازار شایعه همیشه داغ هست، پس باید حسابی مراقب باشید.

دیلیت اکانت تلگرام بدون فیلتر

برای حذف اکانت تلگرام نیاز به ابزار تغییر ip دارید تا بتونید به سایت تلگرام وارد بشید و اقدام به دیلیت اکانت دائمی تلگرام کنید.

حذف اکانت تلگرام بدون خواستن پسوورد

در هیچ کدام از مراحل دیلیت اکانت تلگرام، نیازمند پسوورد نیستید و تنها یک کد تایید دریافت می کنید که لازمه این کد رو در کادری که تصویرش رو قرار دادم وارد کنید. در واقع حذف دائمی اکانت تلگرام بدون پسوورد هم قابل انجام هست.

حذف اکانت موبوگرام و هاتگرام و … چگونه است؟

برنامه هایی مثل موبوگرام، هاتگرام، تلگرام طلایی، تلگرام پلاس و برنامه های مشابه، در واقع یک روح در چند بدن هستن. همه این موارد همون “تلگرام” اصلی هستن که با گرافیک و ظاهر و امکانات مختلفی توسعه داده شدن که بعضی شون رسمی و بعضی شون هم غیر رسمی هستن و بعضی مورد تایید و بعضی دیگه هم مورد تایید تلگرام نیستن. پس باید یادمون باشه که هیچ کدوم از این ها تفاوتی باهم ندارن.

به همین خاطر، حذف اکانت های این ابزارها نیز عیناً مطابق با آموزشی هست که بالاتر ارائه شد و مراحل حذفشون هیچ تفاوتی با هم ندارن. توصیه من به شما، همواره استفاده از نسخه رسمی تلگرام هست. اگر به فکر امنیت اکانتتون هستید، این مورد رو جدی بگیرید.

حذف خودکار حساب تلگرام

روشی که در بالا برای دیلیت اکانت تلگرام به صورت دائمی آموزش داده شد، یک روش دستی بوده که علاوه بر این روش یه روش حذف خودکار اکانت تلگرام هم داریم.

حذف خودکار تلگرام پیچیدگی چندانی نداره و تنها کافیه از بخش تنظیمات، یک سری از پیش فرض هارو تغییر بدیم.

برای اینکار در اپلیکیشن تلگرام به مسیر زیر میریم.

Settings > Privacy and Security

در بخش Delete my account چهار انتخاب داریم.

  • حذف اکانت تلگرام بعد از 1 ماه غیرفعال بودن اکانت
  • دیلیت اکانت خودکار تلگرام بعد از 3 ماه عدم استفاده از تلگرام
  • حذف خودکار تلگرام بعد از 6 ماه استفاده نکردن از تلگرام
  • حذف حساب تلگرام بعد از یک سال به طور خودکار

با انتخاب هر کدوم از بازه های 1،3،6،12 ماهه، در صورتی که در طی این زمان، از اکانت تلگرامتون استفاده نکنید، تلگرام به طور خودکار حساب شما رو حذف میکنه.

حذف خودکار حساب تلگرام

 

مشاهده آموزش کامل حذف اکانت تلگرام: https://miladsadeghian.ir/permanent-removal-of-telegram-and-instagram/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۹
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی