تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

بهترین زمان عقیم سازی سگ ماده

جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۰۶:۱۳ ب.ظ

در شرایطی که امراالهی در نشست خبری خود از عزم شهرداری برای جمع آوری و عقیم سازی گربههای تهران خبر داد رییس انجمن حمایت از حیوانات در واکنشی جداگانه با این موضوع مخالفت و اعلام کرد که طرح جمع آوری گربههای تهران سالهاست که توسط این انجمن اجرایی میشود. پوست بیضه که به آن اسکروتوم می گویند اغلب در چند روز اول پس از جراحی متورم و کبود می شود و گاهی صاحب حیوان به وجود بیضه در آن شک می کند! گرچه تا کنون نه امرالهی به عنوان یکی از مدیران شهرداری تهران و آل داوود به عنوان رییس انجمن حمایت از حیوانات هیچ صحبتی در خصوص هزینه عقیم سازی گربهها نداشته و نکردهاند اما شواهد حاکی از آن است که عقیم سازی سگ در تهران بین 70 تا 80 هزار تومان هزینه در بر دارد که با احتساب نیاز گربه ها به یک روز بستری شدن پس از عقیم سازی میتوان هزینه تمام شده عقیم سازی گربه را مبلغی در حدود 100 هزار تومان برآورد کرد. بار دیگر بعضی از افراد خواستار آن شدهاند که گربههای تهران به چین صادر شود تا هم آنها بهرهای مفید از گربهها ببرند و هم تهرانیان از شر این موجودات موذی نجات پیدا کنند اما با این حال شرایط حاکی از آن است که مسوولان شهرداری این بار هم تن به این کار نمیدهند و سعی میکنند موضوع گربهها و جمع آوری آنها را به کلی فراموش کنند.

اولین و مهمترین مورد، عقیم سازی سگ و گربه و دیگر حیوانات خانگی این است که به آنها کمک می کند زندگی سالم تر و طولانی تری داشته باشند افرادی که قصد عقیم سازی سگ و گربه خانگی را دارند باید از مراقبت های بعد از عمل عقیم سازی سگ آگاهی داشته باشند. مهمترین معضلات و مشکلات ناشی از افزایش جمعیت سگ های ولگرد، شیوع بیماری های قابل انتقال بین حیوان و انسان مانند هاری، کیست هیداتیک و سالک است. اگرچه این جراحی میزان تستوسترون را در سیستم حیوان کاهش می دهد، اما هورمون را به طور کامل از بین نمی برد. عقیم کردن سگ ژرمن منافع بسیار زیادی دارد، باید بیان کرد که بزرگ ترین نگرانی ها در این نژاد غده پروستات آن ها است که تحت تاثیر هورمون تستسترون در طول زندگی حیوان به تدریج بزرگتر می شود. وی با بیان اینکه برآوردی از جمعیت موشهای پایتخت نداریم، گفت: با این وجود بر اساس برنامه سوم توسعه میبایست نسبت به تعیین جمعیت آنها اقدام کنیم. وی پس از این افزود شهرداری یک دستگاه وانت را هم در اختیار حامیان و پناهگاه قرار داده است که استیکرهای آن آماده شده و به زودی این وسیلهی نقلیه صاحب شکل و شمایلی مناسب پناهگاه و حامیان حیوانات خواهد شد و پروژههای خفتگیری و انتقال حیوانات به پناهگاه از این پس با همین ماشین و با استفاده از پرسنل دلسوز و زحمتکش شهرداری انجام خواهد شد و انشالله به هیچ وجه شاهد خشونت علیه حیوانات در کرمان نباشیم و مردم عزیز هم به محض مشاهدهی حیوانی آسیب دیده و یا آزاد در سطح شهر پناهگاه را در جریان بگذارند که فورا اعضا و فعالین برای خفت گیری و انتقال حیوان به پناهگاه اقدام کنند.

این شرایط عبارتند از: متقاضی به هیچ وجه حق فروش حیوان را ندارد. متقاضی باید متعهد شود که هر زمانی که نمایندگان حامیان در خواست کنند تصاویر به روزی از حیوان و یا صدای آن را و در صورتی که در استان حاضر بود خود حیوان را به نمایندگان نشان بدهد تا حامیان بتوانند از سلامت و نگهداری مناسب حیوان اطمینان حاصل کنند. به همین دلیل این افراد به شهرداری پیشنهاد کردند تا گربه های تهران را به چین صادر کنند. آن دوره بسیاری از مسوولان انجمن حمایت از حیوانات این موضوع را بهترین راهکار تصور میکردند چرا که بر اساس قانون خود نوشتشان نه میتوانستند گربهها را بکشند و نه عرف و شرع اجازه خوردن آنها را میداد تا مانند مرغ سر ببرند. اما اینبار مسوولان شهرداری بودند که به دلایلی که هیچ گاه مشخص نشد با این فرآیند مخالفت کردند و به انجمن حمایت از حیوانات اجازه صادر کردن گربههای تهران را ندادند. در همین راستا مسوولان شهرداری معتقدند که جمع آوری گربههای تهران با هزینه گزافی صورت میگیرد و این موضوع نه از نظر مالی و نه از نظر عملکردی مقرون به صرفه نیست و باید فکری دیگر به حال گربهها کرد. هنوز مشخص نیست که سرانجام طرح صادر کردن گربههای تهران به چین اجرایی خواهد شد یا مسوولان فکری جدید برای مبارزه با آنها دارند.

برایش حیوان خانگی یا ولگرد فرقی نمیکند. بیمارستان دامپزشکی درین حسب وظیفه مراکز درمانی و بعنوان یک بیمارستان حیوانات خانگی و دام کوچک ، که متشکل از انواع کلینیک دامپزشکی و پت شاپ همراه با متخصصین و کادر کار آزموده ، مخصوص حیوانات خانگی و حیوانات همراه با خدمات اصلاح و شستشو حیوانات ، درمان پرندگان و درمان حیوانات خاص و اگزوتیک فعالیت مینماید، در بحران ویروس کرونا بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات دامپزشکی به حیوانات خانگی و همراه شما می باشد. سگهای ماده بهتر است قبل از فحل سوم عقیم می شوند و این کار ریسک بروز تومور پستان ،سرطان تخمدان و عفونت رحم را در آنها کاهش می دهد (تمامی این بیماریها می توانند کشنده باشند و درمان آنها بسیار پر خرج می باشد). به گزارش حکیم مهر به نقل از تهران نیوز، جمله معروف "پیشگیری بهتر از درمان است" را همه شنیده ایم و در مورد سگ های ولگرد هم صدق می کند زیرا اگر یک سری رفتارهای غلط خودمان را کنار بگذاریم قطعا جمعیت سگ های ولگرد در این حد افزایش پیدا نمی کند که ما بخواهیم فردا روزی این حیوانات را جمع آوری کنیم، تلف کنیم یا عقیم سازیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۱۷
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۳)

۰۵ آبان ۰۱ ، ۱۵:۳۰ سفارش لوازم آرایشی ارزان
always i used to read smaller articles or
reviews which also clear their motive, and that is also happening with this post which I am
reading at this time.
Holymoly that’s crazy man! Thank you so much I really appreciate for this man. Can i say to you change your life and if you want to have
a glance? I will definitly share info about how to get connected to girls for free I will be the one showing values from now on.
OMG! This is amazing. Ireally appreciate it~ May I with
heart reach out a secret only I KNOW and if you want to really findout?
You really have to believe mme and have faith and I will show how to find hot girls for
free Once again I want to show my appreciation and may all the blessing goes to you
now!.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی