تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.


بهترین کار قبل از خرید ملک و املاک در قبرس شمالی مطالعه شهرهای آن است. قبل از خرید آپارتمان در قبرس شمالی، باید بدانید که برای انتخاب بهترین شهر به دنبال چه چیزی هستید. به طور کلی شهرهای زیبای این کشور عبارتند از:

سی ساید: سی ساید در حال حاضر یکی از شهرهای با رشد سریع در قبرس شمالی است. این شهر توسط مجله فوربس به عنوان بهترین شهر ساحلی در جهان برای خرید املاک و مستغلات معرفی شده است.

فاماگوستا: اگر می خواهید در قبرس تحصیل کنید، شهر فاماگوستا بهترین انتخاب برای شماست. این شهر خانه مشهورترین دانشگاه قبرس شمالی، EMU است.

گیرنه: این شهر به دلیل زیبایی طبیعی و تاریخی که دارد، جواهر قبرس شمالی نامیده می شود. گیرنه توریستی ترین شهر این کشور است.

خرید آنلاین ملک در قبرس شمالی

شاید فکر کنید برای خرید ملک در قبرس شمالی باید شخصا به این کشور سفر کنید. اما بد نیست بدانید که امروزه می توانید به راحتی آپارتمان و ملک در قبرس شمالی را به صورت کاملا آنلاین خریداری کنید. کار توسط شرکت های معتبر فعال در این زمینه انجام می شود. اگر قصد خرید ملک و آپارتمان در قبرس شمالی را به صورت غیر حضوری دارید، شرکت آرتان با تجربه در زمینه مشاوره سرمایه گذاری در این کشور تمامی مراحل را برای شما انجام خواهد داد.

در این مورد دو گزینه وجود دارد. شما می توانید امضای خود را به صورت الکترونیکی ارسال کنید یا آن را شخصاً در اولین ورود به کشور امضا کنید. در غیر این صورت، آرتان می تواند قرارداد را برای شما ارسال کند، خودش آن را امضا کند و قرارداد را برای انجام کارهای بعدی به شرکت برگرداند. با این حال، آرتان تمام مراحل تکمیل خرید ملک شما را از طرف شما انجام خواهد داد.

خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی یکی از بهترین راه های مهاجرت به این کشور می باشد. علاوه بر این، قبرس شمالی با آب و هوای معتدل و توسعه اقتصادی بالا یکی از امن ترین کشورهای جهان است. در این کشور می توانید با پوند استرلینگ سرمایه گذاری کنید و با خرید خانه در قبرس شمالی می توانید اقامت موقت همه اعضای خانواده درجه یک خود را دریافت کنید. پس از خرید ملک مورد نظر، برای نامگذاری سند مالکیت، مدارک فرد به ادارات مربوطه تحویل و پس از بررسی های لازم و صلاحیت فرد، سند به نام شخص قید می شود.

لطفا توجه داشته باشید که قیمت خرید برای ساکنان قبرس شمالی کمی متفاوت است. مثلاً دارایی یک خارجی باید حداقل 300 متر با سلاح فاصله داشته باشد. وقتی صحبت از خرید ملک در قبرس شمالی می شود، باید بدانید که هر خارجی می تواند در طول زندگی خود در این کشور خانه، آپارتمان یا ملکی به نام خود داشته باشد.

بد نیست بدانید در قبرس شمالی سه نوع سند وجود دارد که عبارتند از: اسناد ترکی، اسناد مبادله و اسناد جایزه. با ارزش ترین نوع کاغذ در قبرس شمالی کاغذ ترکی است. لطفا توجه داشته باشید که بهتر است قبل از خرید ملک در این کشور با انواع اسناد ملکی در قبرس شمالی آشنا شوید.

قیمت املاک و مستغلات در قبرس شمالی

قیمت ملک در قبرس شمالی و مناطق ساحلی آن از 87000 پوند برای یک آپارتمان استودیویی و 13000 پوند برای یک خانه نیمه مستقل شروع می شود. همچنین پنت هاوس ها و آپارتمان های لوکس با قیمت 380000 پوند و ویلاهای فوق لوکس از 500000 پوند به فروش می رسند. قیمت شروع خرید ملک در مناطق مختلف قبرس شمالی به شرح زیر است:

در نیکوزیا: 75000 پوند (اما ساخت‌های جدید محدود هستند)

در فاماگوستا: 87000 پوند

در گیرنه: 95 هزار پوند

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که ملک در قبرس شمالی به صورت متری فروخته نمی شود و قیمت هر خانه به قابلیت های آن، موقعیت منزل و موارد مشابه بستگی دارد.

حداقل مبلغ مورد نیاز برای خرید ملک در قبرس شمالی چقدر است؟

حداقل مبلغ مورد نیاز برای خرید ملک در قبرس شمالی 87000 پوند است.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک و خانه در قبرس شمالی مزایای زیادی برای شما به همراه دارد. برخی از مزایای خرید ملک و خرید خانه در قبرس شمالی عبارتند از:

قیمت ملک و مسکن در مقایسه با سایر کشورهای مدیترانه ای مناسب است

اخذ اقامت موقت در این کشور با خرید ملک یا آپارتمان

وجود امنیت اقتصادی و روانی در این کشور

نزدیک ایران زندگی کنید

حقوق اروپا در آسیا

مالیات کم در این کشور

امنیت بالا

خرید و فروش ملک به پوند انگلیس

خرید به صورت اخارا و اعیان

رشد سالانه نرخ سرمایه گذاری ملک در قبرس شمالی

خرید و فروش ملک به پوند انگلیس

امکان تحصیل در مدارس و دانشگاه های قبرس شمالی

مشکل خرید آپارتمان در قبرس شمالی

با تمام مزایای ذکر شده، خرید آپارتمان در قبرس شمالی می تواند معایبی نیز داشته باشد. برخی از معایب یا مشکلات خرید ملک و خرید آپارتمان در قبرس شمالی عبارتند از:

ممکن است از خرید املاک یا آپارتمان هایی که مجوزهای لازم را ندارند یا خرید املاکی که فروش آنها سخت یا غیرممکن است، آگاه نباشید. البته داشتن دانش قابل توجهی از شرکت های ساختمانی در قبرس شمالی حائز اهمیت است. از این نظر می توانید برای اطمینان از حفظ و افزایش سرمایه خود از شرکتی مانند آرتان مشاوره بگیرید و در آینده در صورت تمایل به فروش، بدون هیچ مشکلی این کار را انجام دهید. در واقع اگر با متخصصان و مشاوران خبره ای مانند مشاوران شرکت آرتان مشورت کنید این مشکل هرگز پیش نخواهد آمد.

اگرچه امکان درخواست اقامت دائم در این کشور وجود دارد، اما این روند می تواند به اندازه خرید ملک زمان بر و پیچیده باشد.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۰۶
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی