تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

بهترین فیلم‌های هندی

پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷ ب.ظ

 اگر از علاقه‌مندان به فیلم‌های هندی هستید، این مقاله را دنبال کنید تا 10 فیلم هندی با بالاترین امتیاز را در وب‌سایت IMDb به شما معرفی کنیم.

سینمای هند، معروف به بالیوود، بخش بزرگی از صنعت فیلم را به خود اختصاص داده است. هر ساله بیش از 1000 فیلم هندی تولید می شود که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. اگرچه کیفیت فیلم های بالیوودی را نمی توان با هالیوود مقایسه کرد، به خصوص در سال های گذشته، اما در تولید و فروش با هم رقابت می کنند و این رقابت همچنان ادامه دارد.

سینمای بالیوود دنیای رنگارنگی است که در آن می‌توانید انواع فیلم‌هایی مانند عاشقانه، کمدی، اکشن، درام و غیره را پیدا کنید. در سال های اخیر فیلمسازان زیادی دست به تولید آثار متفاوتی زده اند و در نتیجه فیلم های زیبای هندی تولید می شود که با استقبال مخاطبان مواجه می شود. در زیر لیستی از بهترین فیلم های هندی که ارزش دیدن دارند را مشاهده می کنید. برای دانلود فیلم هندی با ما همراه باشید.

لیست بهترین فیلم های هندی تمام دوران

در میان بهترین فیلم های تمام دوران در IMDb، فیلم هندی 3Idiots در رتبه 87 در 250 فیلم برتر قرار دارد. در زیر فیلم‌های هندی که بالاترین رتبه‌بندی بینندگان را در IMDb نسبت به دیگر فیلم‌های بالیوود دریافت کرده‌اند، مشاهده می‌کنید.

1. فیلم 12 شکست خورد

12th Fail یکی از بهترین فیلم های هندی جدید است که بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است. این فیلم که قرار است در سال 2023 اکران شود، با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه شده و مجموعه های عظیمی را در گیشه جمع آوری کرده است. بر اساس رویدادهای واقعی، 12th Fail برنده جوایز شصت و نهمین دوره جوایز Filmfare شد. این فیلم داستان پسری روستایی را روایت می کند که تصمیم می گیرد برای کمک به خانواده و مبارزه با فساد در آزمون خدمات ملکی هند شرکت کند. فیلم 12th Fail 2023 یکی از بهترین فیلم های هندی است که باید تماشا کنید.

2. #سینمای خانگی

یکی از بهترین فیلم های هندی خانواده پسند برای تماشای هشتگ خانا است که در تاریخ 19 آگوست 2021 در سینماها اکران می شود. داستان #خانه درباره پدری است که می خواهد درباره فناوری اطلاعات بیشتری کسب کند تا دوست خوب دو پسرش شود. به همین دلیل است که این یک ماجراجویی شگفت انگیز است که توصیه می کنیم خودتان تماشا کنید. تماشای فیلم هندی خانا می تواند لحظات بسیار خوبی را برای شما و خانواده تان فراهم کند.

3. Movie Rocketry: The Nambi effect

Rocket Tower: Nambi Impact داستان واقعی نامبی نارایانان، دانشمند سازمان تحقیقات فضایی هند را فاش می کند که به دلیل هوش و استعدادش دشمنان زیادی دارد. او در سال 1373 به جاسوسی متهم و سپس دستگیر شد. Rocketry: The Nambi Effect اولین بار در جشنواره فیلم کن 2022 به نمایش درآمد و پس از آن در 1 ژوئیه 2022 اکران جهانی شد. این اثر که جوایز و افتخارات زیادی را در کارنامه خود دارد، یک فیلم هندی جدید در این فهرست است که باعث خوشحالی خواهد شد. برای دوستداران فیلم هندی تماشا کنید.

4. قهرمان فیلم

نایاکان 1987 یکی از فیلم های قدیمی هندی است که امتیاز خوب 8.7 از 10 را از بین تماشاگران کسب کرده است. این فیلم در 21 اکتبر 1987 در سینماها اکران شد و یک موفقیت تجاری بود. این فیلم داستان مبارزه یک مرد عادی با یک نیروی پلیس فاسد را روایت می کند که ماجراهای جذابی را رقم می زند. نایاکان با الهام از فیلم پدرخوانده فرانسیس فورد کاپولا در میان 100 فیلم برتر هندی تمام دوران قرار دارد.

5. فیلم 777 چارلی

این فیلم داستان زندگی مرد جوان متفاوتی به نام دارما را ارائه می دهد که هر روز در انزوا زندگی می کند. زندگی دارما با ورود توله سگ چارلی تغییر می کند که به او دیدگاه جدیدی از زندگی می دهد. 777 چارلی در باکس آفیس و همچنین جلب توجه منتقدان و دستیابی به ارقام فروش خوب موفق بود. Charlie 777 یکی از بهترین فیلم های هندی جدید است که به شما حس مثبتی برای تماشا می دهد.

6. Pelicula Manijit Rattanasu

فیلم «قومل زنتی» یکی از فیلم های ساختارشکن سینمای هند در آن دوران به شمار می رود که در ژانر وحشت ساخته شده است. این فیلم به عنوان یکی از معروف ترین و بهترین فیلم های هندی در زمینه درام و ترسناک شناخته می شود. داستان فیلم Manichitrathazhu درباره زن و شوهری است که با ورود یک مهمان ناخوانده به زندگی آنها، زندگی آنها دستخوش تغییرات عجیبی می شود. اگر به دنبال تماشای فیلم هندی دیگری هستید، Manichitrathazhu انتخاب خوبی برای شماست.

7. سینما پریوروم پرومال

این فیلم درام در 28 سپتامبر 2018 با تحسین منتقدان اکران شد. God Rides a Horse داستان یک دانشجوی حقوق است که عاشق دختری دانشگاهی از خانواده ای قدرتمند می شود. داستان عاشقانه این پسر شروع ماجراجویی Pariyerum Perumal است و اگر عاشق فیلم های هندی هستید تماشای آن را توصیه می کنیم.

8. فیلم Anbe Sivam

Anbe Sivam (عشق خوب) در سال 2003 در سینماها اکران شد. این فیلم در زمان اکران موفقیت آمیز نبود، اما به مرور زمان توجه مخاطبان سینمای هند را به خود جلب کرد. این فیلم داستان دو مرد جوان را به تصویر می کشد که سرنوشتشان به نوعی به هم مرتبط است. فیلم Anbe Sivam فضایی طنز دارد که به موضوعات مهمی مانند نابرابری، خودخواهی، کمونالیسم و ​​غیره می پردازد.

9. فیلم گل معال

اگر می خواهید بهترین فیلم عاشقانه هندی را تماشا کنید که با لحظات عاشقانه و خنده دار لبخند را بر لبانتان بیاورد، گل معال را در لیست تماشای خود قرار دهید. این اثر که در فهرست فیلم‌های رمانتیک و کمدی هندی قرار دارد، برنده جوایز متعددی شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. داستان این فیلم درباره دروغ ساده یک مرد برای نجات شغلش است که او را به روزهای پیچیده ای می کشاند. گل معال (گیج) یکی از فیلم های کلاسیک هندی است که دوستداران فیلم هندی نمی توانند آن را از دست بدهند.

10. فیلم 3 احمق

یکی از معروف ترین فیلم های هندی فیلم «3 احمق» است که از نظر مخاطبان یکی از پرمخاطب ترین فیلم های تاریخ سینماست. این فیلم داستان دو دوست را روایت می کند که در جستجوی دوست دانشگاهی خود هستند. آنها خاطرات دوران دانشجویی خود را به یاد می آورند و دوستی را به یاد می آورند که الهام بخش آنها برای زندگی متفاوت است. فیلم سه احمق محبوب ترین کمدی بالیوود در خارج از هند است و یکی از بهترین فیلم های کمدی جهان محسوب می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۱۸
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی