تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

جدایی لیونل مسی از تیم فعلی

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۳۷ ق.ظ

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیونل مسی (lionel messi) ستاره تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا به تازگی ساز جدایی را کوک کرده و در این بین از تیم‌های مطرح اروپایی هم پیشنهاداتی را دریافت کرده است.

حالا برند مطرح ورزشی  "آدیداس" که حامی باشگاه رئال مادرید است، به فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید اسپانیا فشار آورده  تا با  لیونل مسی قرارداد امضا کند. مسی با دانستن اینکه قراردادش در ماه ژوئن به اتمام می‌رسد، درخواست ترک باشگاه بارسلونا را ارائه کرده و به نظر می‌رسد مذاکراتش با باشگاه منچستر سیتی انگلیس خوب پیش رفته است.

وب سایت "Difensa Central" اعلام کرد که برند "آدیداس" پرز  را متقاعد کرده است تا  با مسی قرارداد ببندد و توضیح داد که این شرکت آلمانی حامی رئال مادرید و لیونل مسی به طور همزمان است و عقد قرارداد با فرازمینی (لقب مسی) می‌تواند اقتصاد رو به فلج این شرکت را احیا کند.

مسی در سال ۲۰۰۴ برای  تیم بزرگسالان بارسلونا بازی کرد و از آن زمان تا به امروز ستاره آرژانتینی در ۷۳۱ بازی برای باشگاه کاتالانی به میدان رفته و  طی این مدت  ۶۳۴ گل به ثمر رسانده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۷
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی