تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

خرید رپورتاژ

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹ ب.ظ

یک خبر تبلیغاتی با معرفی خدمات شما در معتبرترین سایت‌های خبری منتشر می شود اندروید زوم با رپورتاژ خبری، از سایت های معتبر ایرانی بک لینک می‌گیرید. بک لینک هایی دائمی که تاثیر مستقیم در رتبه گوگل شما دارند. این بازه تا پیش از این، تا سقف ۲۰ گیگابایت ترافیک و ۲۰ هزار درخواست بود.

و اما بک لینک دائمی در کدهای قالب وبلاگ ، شما می توانید حداکثر ده لینک و عنوان برای صفحه ی اصلی یا داخلی وب سایت خود انتخاب کنید ، این ده لینک و عنوان که قطعا بهتر است کیورد های اصلی و مهم ورودی شما باشد و حتما حتما لینک ها و عنوان ها با هم ارتباط داشته باشند را انتخاب و به بخش خرید بک لینک دائمی در کدهای قالب وبلاگ می رویم. در این بخش سایت هایی را خواهیم دید که هر کدام طراح و ارائه دهنده ی قالب وبلاگ به کاربران وبلاگنویس هستند و اینکار را بطور رایگان انجام می دهند. پس از ثبت سفارش ، لینک ها و عنوان ها برای سفارش شما تعریف می شوند بطوریکه باهربار دریافت کد قالب وبلاگ از سایت ارائه دهنده ی قالب وبلاگ توسط کاربر وبلاگ نویس ، یکی از ده لینک و عنوان شما در کد قالب درج می شود و وبلاگ نویسان با دریافت کد قالب وبلاگ و درج آن در بخش قالب وبلاگ خود ، بطور اتوماتیک لینک وب سایت شما را هم در وبلاگ خود درج می کنند و به این ترتیب در طول زمانی که آگهی شما فعال است ، هزاران وبلاگ نویس با اینکار ، لینک وب سایت شما را در هزاران وبلاگ درج کردند و پس از اینکه اعتبار آگهی شما به اتمام رسید ، لینک وبسایت شما فقط از قالب های ارائه شده در سایت طراحی قالب وبلاگ حذف می شود اما تمام لینک هایی که در زمان فعال بودن آگهی در هزاران وبلاگ منتشر شده بود ، سرجای خود باقی خواهند بود. بولتن نیوز

تمام هماهنگی‌های لازم را برای انتشار اصولی رپورتاژ خبری شما را انجام خواهیم داد. از اصلی ترین مزایای رپورتاژ آگهی نسبت به آگهی‌های تبلیغاتی این است که نویسنده فضای کافی برای توضیح دادن دارد. عموما آگهی‌های تبلیغاتی از یک تصویر به همراه چند کلمه در مورد شرکت، برند، محصول، یا خدمات ایجاد شده اند. این در حالیست که در رپورتاژ آگهی، امکان ارائه توضیحات به خرید رپورتاژ صورت کامل در مورد مزایا و خصوصیات محصول یا خدمت وجود دارد.

شما قراره وارد مسابقه ای بشید که همون اول در اون برنده اید. نتیجه اعتماد شما به مجموعه ما، انتخاب کلمات کلیدی پربازدید و بک لینک های با کیفیته. تجربه انتشار بیش از ۱۵۰۰۰ رپورتاژ و شناخت بالا نسبت به تمامی سایت ها و نوع مخاطبانشان.

مشاورین ما یه پلن درست و حسابی برای کسب و کار شما می چینن و شما همون اول کار با نتیجه نهایی روبرو می شین. برند سازیبرند سازی مسئله بعدی است که رپرتاژ آگهی در اختیار شما میگذارد با ارائه رپرتاژ آگهی میتوانید به خوبی مخاطبتان را جذب کنید .

ظاهر یک ریپورتاژ آگهی به شکلی است که مخاطب این احساس را پیدا کرده که محتوای مورد نظر توسط خود رسانه تولید شده و جنبه تبلیغاتی ندارد. این در حالی است که رپورتاژ آگهی نوعی محتوای حمایت شده محسوب می شود و بابت آن به رسانه مورد نظر هزینه ای تحت عنوان هزینه خرید رپورتاژ آگهی پرداخت شده است. کوین نیک سعی کرده دستیار خوبی برای علاقه‌مندان دنیای کریپتوکارنسی باشد و همواره جدیدترین و کاربردی‌ترین راهکارها را به آن‌ها معرفی کند.

-نمایش تبلیغات متنی به مدت ۱ ماه………………. ۱۸۰ هزار تومان - لینک شما تا رسیدن به سقف میزان کلیک خریداری شده خرید رپورتاژ در جعبه لینکدونی موجود در تمام صفحات سایت قرار خواهد گرفت.

برای سفارش آنلاین ساخت خونه چوبی، می‌توانید به سایت ما مراجعه کرده تا خانه رویاییتان را برای شما بسازیم.

خرید بک لینک بیلدینگ دائمی و قوی بک لینک بیلدینگ قیمت پکیج های لینک بیلدینگ سوال شما خیلی هزینه خرید رپورتاژ کلی است. بستگی به اعتبار و ارزش آن سایت دارد. پیشنهاد میشود یک رپورتاژ در آن سایت قرار داده و این لینک موجود در فوتر را به صفحه رپورتاژ در همان سایت ارجاع دهید.

همچنین بدلیل اینکه خبر در سایت های معتبر منتشر شده ، کاربران اعتماد بیشتری به شخص یا برند خواهند داشت آیا درستش اینه که لینک رو به همون صفحه گردشگری ایران بدم یا به صفحه اصلی که با این عبارت صفحه اول هستش؟؟

در صورت تمایل تصویر را برای شما طراحی می کنیم و ۲۰ هزار تومان هزینه طراحی را ازشما دریافت میکنیم .

در واقع این سرویس کاملا منطبق با اصول و دستورالعملهای خود گوگل است. اخبار و اطلاعیه هااخبار و اطلاعیه های آی آر سوشال، تخفیفات مناسبتی، به روزرسانی های سایت

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ارسال نمائید.

توجه فرمایید که در روز های پنج رپورتاژ و رپورتاژ سفارشات خرید رپورتاژ آگهی که برای این رسانه ثبت شده اند ممکن است درج نشوند زیرا در اواخر هفته ممکن است برخی از رسانه ها با تاخیر انجام شوند و سفارشات در روز های تاخیر به روز بعد کاری موکول خواهد گردید. - شیوه شمارش کلیک بر اساس بازدید می باشد و نه بازدید کننده نویسنده : فرحناز وحید برای مشاهده سایر مقالات فرحناز وحید کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی