خرید رپورتاژ برند منشن می تواند تاثیر زیادی در افزایش رتبه سایت بگذارد
برند منشن تنها به رپورتاژ ارتباط ندارد و یک مبحث کاملاً مفصل است. در این نوشته قصد داریم بدانیم که برند منشن چیست و آیا انتشار رپورتاژ برند منشن می تواند تاثیر مثبت داشته باشد یا خیر؟
اگر مقالات مختلف سئوسل را ملاحظه کرده باشید، همیشه از لینک سازی های طبیعی در گوشه و کنار مقالات صحبت کرده ایم. لینک سازی طبیعی هیچ قاعده مشخص و چک لیست معینی ندارد. چرا که در غیر این صورت اصلا طبیعی نیست.
اگر می خواهید در سئو خارجی طبیعی باشید، نباید چک لیست داشته باشید. همانطور که از اسمش پیداست، باید طبیعی کار کنید.
برند منشن (Brand Mention) چیست؟
ذکر برند شما در هر منبعی، برند منشن به حساب می آید. این منبع می تواند شبکه های اجتماعی، سایتها، وبلاگها و دیگر انواع منابع درج رپورتاژ باشند.
اگر در سئو خارجی صرفاً تمرکز خود را بر روی رپورتاژهای لینک دار بگذارید، روند فعالیت شما غیر طبیعی خواهد شد. مگر می شود در دنیای وب، هیچ منبعی بدون لینک از برند شما نام نبرده باشد؟
در واقع برند منشن همان ذکر برند است اما بدون لینک. البته ممکن است در کنار برند، لینک نیز درج شود که در این صورت گرچه برند منشن اتفاق افتاده است اما یک بک لینک هم دریافت کرده اید.
نحوه ایجاد برند منشن
همانند ساخت بک لینک، برند منشن نیز ساختنی نیست، بلکه لازم است به صورت طبیعی ایجاد شود. اما از آنجائیکه در سئو برای افزایش قدرت سایت، لینک سازی های کلاه خاکستری انجام می شود، بدیهی ست که برای برند منشن نیز باید به فکر ایجاد آن افتاد.
بهترین نحوه ایجاد برند منشن، راه اندازی یک جریان در فضاهایی همچون شبکه های اجتماعیست. البته این اقدام نیازمند یک کمپین تبلیغاتی بزرگ و معمولاً پر هزینه است.
ساده ترین راه ایجاد برند منشن، ذکر برند در رپورتاژ هاست. ممکن است بگویید در رپورتاژهایی که در منابع مختلف ذکر می کنید نام برندتان نیز آمده است. اما منظور ما رپورتاژیست که هیچ لینکی از سایت شما در آن درج نشده باشد و صرفاً در مورد برند شما درون آن رپورتاژ صحبت شده باشد، آن هم کاملا بی طرفانه.
چه عبارت هایی برند منشن به حساب می آیند؟
عبارت هایی همچون نام برند، آدرس سایت (بدون لینک) و مواردی از این دست می توانند نوعی برند منشن به حساب بیایند. به طور کل هر حالتی که در مورد برند شما به هر شکلی توجه نشان دهد و قابل رهگیری باشد، نوعی برند منشن خواهد بود.
البته برند منشن صرفاً به هدف فریب گوگل ایجاد نمی شود. شاید بسیاری از ما از برند منشن جهت افزایش رتبه استفاده نمائیم اما هدف اصلی ما شناساندن برند به مخاطب است.
همانطور که در لینک سازی، رعایت تعادل ضروری ست، در ایجاد برند منشن نیز می بایست به جنبه مثبت و منفی آن توجه کرد. همه برند منشن ها با هدف تعریف از برند ما ایجاد نمی شوند. ممکن است کاربران با منشن کردن برندمان، از ما انتقاد کرده و یا ویژگی های منفی ما را بازگو کنند.
بنابراین رعایت تعادل در مباحث سئو خارجی همچون لینک سازی یا ایجاد برند منشن، امری ضروریست که تیم سئوسل در تمامی پروژه های لینک سازی، کلیه موارد را ملاک قرار خواهند داد و به تمامی جوانب، توجهات لازم وجود خواهد داشت. چنانچه قصد دارید لینک سازی برای وب سایت خود را به تیم سئوسل بسپارید کافیست به صفحه خرید بک لینک مراجعه نمایید.
رپورتاژ برند منشن چیست؟
با توجه به توضیحاتی که داده شد، رپورتاژ برند منشن به رپورتاژی گفته می شود که بدون هیچ گونه لینکی از سایت شما بوده و صرفاً در محتوای آن، برند شما ذکر خواهد شد. شما با مراجعه به صفحه خرید رپورتاژ می توانید به تعداد دلخواه، رپورتاژ برند منشن در منابع مورد نظر خود سفارش دهید.
لینک خرید رپورتاژ برند منشن: https://seocell.ir/brand-mention/