تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

برخی از تیپ های خطرناک این ویروس می توانند باعث ایجاد برخی سرطان ها گردند. در روش لیزر درمانی، اشعه های لیزر این ویژگی را دارند که به عمق بافت های آسیب دیده نفوذ کنند و بدین ترتیب زائده های ایجاد شده و ویروس عامل ایجاد آن ریشه کن می گردند. لیزر درمانی این امکان را برای شما ایجاد می کند که اگر مشکلات و بیماری های دیگری در دستگاه تناسلی یا مقعد شما وجود دارد به طور همزمان در همان جلسه تحت درمان با لیزر قرار بگیرد. ممکن است بیمار با چند عدد زگیل ریز در ناحیه ی واژن، آلت تناسلی یا مقعد برای انجام لیزر درمانی مراجعه کند و بیمار دیگری در وضعیت وخیم تری قرار داشته باشد. با انجام معاینه و بررسی تعداد و اندازه ی زگیل های تناسلی شما می شود میزان هزینه ی لیزر درمانی شما را به طور قطعی تعیین کرد. برای تشخیص این بیماری، دکتر به بررسی وضعیت سلامت و علائمی که تجربه می کنید می پردازد. بررسی سرولوژیک HIV-1 و سیفیلیس در مبتلایان به زگیل مقعدی تناسلی بالینی . زگیل تناسلی در ناحیه ی واژن، آلت تناسلی یا مقعد عمیقاً پاکسازی می شوند.

rf زگیل تناسلی

بنابراین ممکن است در طی مدتی کوتاه و با ضعف سیستم ایمنی به خصوص در شرایط بارداری، مصرف داروهای خاص و یا بیماریهایی مثل دیابت زگیل ها مجدد عود کنند. بیشتر بیمارانی که با این روش تحت درمان و مداوا قرار گرفته اند رضایت کامل از نتیجه ی درمان خود داشته اند و موردی مبنی بر بازگشت و عود مجدد زگیل واژنی و زگیل مقعدی در میان آنها گزارش نشده است. برآوردهای فعلی نشان می­دهد که احتمالاً حدود 20 میلیون آمریکایی به ویروس آلوده هستند و تقریباً سالانه 5/5 میلیون مورد ابتلای جدید در ایلات متحده گزارش می­شود. ویروس ( اچ. پی. در این میان تنها انواع 16 و 18 ویروس اچ پی وی در انواع سرطان سرویکس دخیل می باشند. اگر در دوران بارداری ویروس اچ پی وی فعال شود، زگیل ها می توانند بزرگ تر شوند. انتقال ویروس هایی که از راه جنسی منتقل می شوند، از طریق تماس با ترشحات بدن یا دستگاه تناسلی فرد دارای زگیل رخ می دهد. زگیل تناسلی در زنان بسیار خطرناک تر از مردان می باشد. تیپ های خطرناک ویروس HPV از طریق آزمایش پاپ اسمیر یا کولپوسکوپی قابل تشخیص است. همچنین اگر شما جزو کسانی هستید که دچار حالت برگشت پذیر این بیماری هستید باید جهت پیشگیری از ابتلا به مشکلات جدی تر و خطرناک تر هر سه تا ۶ ماه یک بار از شما تست پاپ اسمیر بگیرند.

درمان زگیل تناسلی با tca

این روش که قدمتی بیش از هزاران سال دارد برای اولین بار در زمان سقراط مورد توجه قرار گرفت و ابوعلی سینا هم برای درمان بسیاری از مشکلات از این روش استفاده کرده است. مشکلات در دوران بارداری. در روش کرایوتراپی به وسیله ی نیتروژن مایع زگیل های تناسلی و بافت های آسیب دیده را هدف قرار می دهند. کرایو تراپی که سریعترین و بهترین روش درمان زگیل تناسلی است که با استفاده از نیتروژن انجام و زگیل فریز می شود . زگیلهای تناسلی در خانمها ممکن است، داخل مهبل یا گردن رحم، اطراف معقد و یا داخل راست روده را گرفتار کنند. تیپ کم خطر ویروس HPV فقط باعث ایجاد زگیل در اطراف ناحیه ی تناسلی، واژن و مقعد می شود ولی تیپ های پر خطر ویروس HPV علاوه بر ایجاد زگیل های تناسلی در ایجاد انواع سرطان های مهلک و کشنده مانند سرطان دهانه ی رحم و مقعد نقش دارند. همچنین زگیل های بزرگ بر روی vulva و یا در واژن می توانند هنگام کشش در طول زایمان، دچار خونریزی شوند. شخص ناقل ویروس است و علائم و نشانه های بیماری بروز نموده و روی ناحیه ی تناسلی یا مقعد قابل مشاهده هستند. داشتن زگیل های تناسلی فشار زیادی روی بدن شما ایجاد می کند.

ویتامین c برای زگیل تناسلی

به همین دلیل توصیه می شود که اگر فردی به زگیل تناسلی ، واژن و مقعد مبتلا شده است برای درمان آنها به پزشک متخصص مراجعه کند و درمان زگیل های خود را به صورت اصولی و با روش صحیح آغاز نماید. این روشها توسط پزشک متخصص کلیه ومجاری ادراری (اورولوژی) یا فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری انجام می شود. خانمهاى باردار یا خانمهایى که قصد بچه دار شدن دارند و مبتلا به زگیل تناسلى (اطلاعات بیشتر) هستند،باید حتماً تحت درمان قرار بگیرند ،چون اگر چه به ندرت ولى احتمال انتقال به نوزاد وجود خواهد داشت. اگر این محصول کوچکترین عوارضی داشت به غیر از اینکه تاییدیه نمی گرفت اجازه فروش در اروپا و آمریکا را هم دریافت نمی کرد. بنابراین نمی توان یک قیمت واحد و مشخص برای این کار در نظر گرفت. بنابراین باید به خوبی آنها را زیر نظر داشته باشید و هرگونه تغییر را به پزشک اطلاع دهید. بدن این افراد توان مقابله با ویروس را ندارد و به همین دلیل باید بیشتر از افراد عادی موارد بهداشتی را رعایت کنند. در اینگونه مواقع احتمالاً تماس یک فرد آلوده باعث سرایت ویروس شدهاست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۰۱
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی