تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

مراقبت های پس از انجام مزووایت تراپی

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۲۸ ب.ظ

مراقبت های پس از مزووایت تراپی و دوره های انجام مزو وایت و کرم پودر دائم

مشتری باید توجه کند که پس از انجام عمل مزووایت تراپی و کرم پودر دائم لازم است تا سه روز بعد از آن صورت خود را در برابر تماس با آب حفظ کند یعنی در این مدت باید از استحمام و تمیز کردن صورت با آب و یا دستمال مرطوب پرهیز کند. استفاده از کرم های آب رسان شب در طول این مدت الزامی است. ماساژ دادن آرام کرم های ترمیم کننده بر روی صورت نیز نباید فراموش بشود. رعایت نکات گفته شده باید بسیار مورد توجه قرار بگیرند تا بتوان بهترین نتیجه را از این تکنیک دریافت کرد.

دوره ی درمان به کمک مزووایت کوتاه مدت است و افرادی که پوست خیلی تیره دارند می توانند با گذراندن حداقل دو دوره در بیست روز تاثیر بی نظیر آن را بر روی پوست خود ببینند که این تاثیر می تواند تا هشت ماه و یا یک سال هم ادامه داشته باشد. چند دقیقه پس از انجام عمل مزووایت پوست صورت به رنگ قرمز در می آید که کاملا طبیعی است و نباید با حساسیت اشتباه گرفته بشود که این قرمزی پس از مدتی به تدریج از بین می رود و افراد می توانند نتیجه ی فوق العاده را روی صورت شان پس از گذشت چند روز به وضوح مشاهده کنند و لذت ببرند.

 

منبع :

مزووایت تراپی فاطمه حبشی

https://fatemehhabashi.com/mesowhite/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۹
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی