تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

معرفی مرکز خرید مکمل ورزشی اصل از داروخانه

چهارشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۷:۲۷ ب.ظ


محققان به بررسی این موضوع پرداختند و نتایج تحقیقات حاکی از آن است که کراتین مایع در سیستم گردش خون بدن تجزیه می شود به همین دلیل بهتر است از کراتین پودری استفاده شود. همانطور که میدانید تمرین به همراه رژیم اثرگذار است. همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم اگر این پودر کیفیت خوبی نداشته باشد در ظرف ته نشین می شود و خوردن آن اثر خاصی بر رشد عضلات ندارد. باید بدانید که مصرف این مکمل چربی سوز بدون ورزش و فعالیت بدنی کافی، تاثیری در کاهش وزن ندارد. مانع تولید چربی می شود. فرآیند تولید و بسته بندی مکملهای ورزشی فرآیندی بسیار پیچیده است که چند برند ایرانی موفق به تولید آن شده و طرفداران بسیاری نیز به دست آوردهاند. یکی از مهم ترین مکمل های بدنسازی که باید در صدر لیست خرید بهترین محصولات مکمل ورزشی قرار دهیم به طور قطع پروتئین وی می باشد. خوردن پروتئین وی، زیاد موجب بروز نارسایی کلیه میشود.

خوردن بیش از حد پروتئینوی در طول یک وعده موجب بروز مشکلات گوارشی به مانند تهوع، استفراغ، درد، اسهال و گرفتگی عضلات شکمی میشود. بدن آدمی همواره به فکر روز مبادا بوده و برای اینکه انرژی کافی در انبار مهمات خود داشته و برای اینکه همواره دسترسی به انرژی کافی داشته باشد سهمی از انرژی و سهمی از کالری وارد شده به بدن در طول روز را به صورت چربی در بدن ذخیره کرده و چربی های ذخیره شده در بدن را نیز در ناحیه باسن ها و پهلوها ذخیره می کند. به یاد داشته باشید که اگر روزانه پروتئین کافی میخورید، خوردن پروتئین وی کاملاً غیرضروری است. بر اساس ذائقه خود پروتئین وی، مناسب را انتخاب کنید و مصرف نمایید. انتخاب مکمل مناسب برای تقویت و حجم دهی به عضلات بسیار حیاتی است و سبب می شود بدن شما زودتر ریکاوری شود و بتواند سخت تر تمرین کند. مطالعات زیادی به آثار مکمل بدنسازی کراتین بر بدن پرداخته اند و همگی آنها این موضوع را تایید می کنند که این مکمل ورزشی به تقویت و افزایش حجم عضلات کمک می کند. به همین افرادی که به باشگاه می روند از این مکمل بدنسازی برای افزایش حجم عضلات خود استفاده می کنند (خرید مکمل ورزشی اصل از داروخانه).

به طور کلی میتوان گفت که پروتئین وی، دارای مزایای سلامتی فراوانی است و بیشتر افراد میتوانند بدون مشکل آن را میل کنند. پروتئین کازئین، پروتئین موجود در شیر است. این مکمل ها نقش نیتریک اکسید را در بدن ما پر رنگ می کنند. روش مصرف این نوع مکملها با توجه به برند مربوطه کمی متفاوت است. مصرف این مکمل ورزشی در میان ورزشکاران بسیار رایج است. با صحبت هایی که در این مطلب عنوان شد، بسیار طبیعی است که بسیاری از افراد بخواهند بدانند، می توانند از قرص چربی سوز قوی استفاده کنند یا خیر؟ پروبیوتیکها به شکل مکمل، در واقع باکتریهای زنده هستند که مزایای فراوانی برای دستگاه گوارش دارند. وجود آمینو اسیدهایی با سرعت جذب بالا در این مکمل نسبت به پروتئین وی سبب میشود تا در حرکات ورزشی و تمرینات سخت و همچنین در زمان ریکاوری که بدن ورزشکار نیاز ضروری به منابع پروتئینی دارد، مفید الفایده واقع شود. در واقع سیترولین نوعی اسید آمینه غیر پروتئینی می باشد که در بدن از سایر اسیدهای آمینه دیگر سنتز می شود و مهم ترین منبع غذایی آن هندوانه است. همچنین تحقیقات (البته تحقیقات کمی در این زمینه صورت گرفته است) به این موضوع اشاره دارند که مکمل بدنسازی کراتین نیروی عضلانی را در افراد میانسال افزایش می دهد.

این هورمون نقش مهمی در ایجاد توده عضلانی و همچنین در کاهش چربی دارد. CLA: این ماده گروهی از اسیدهای چرب امگا ۶ میباشد که به چربی سوزی کمک میکنند با این حال در مجموع به نظر میرسد که اثر ضعیفی بر چربی سوزی داشته و شواهد با یکدیگر در تناقض هستند. به عبارت دیگر قرص چربی سوز که فاقد مواد محرک است از طریق مکانیسم جداسازی سطح کاتکولامین افزایش یافته ، کار می کند. همچنین قند موجود در آبمیوه سبب می شود سطح انسولین خون افزایش پیدا کند و همین امر بر جذب کراتین در بدن تاثیر می گذارد. ممکن است مکمل ورزشی کراتین با کیفیت خوب کمی گران قیمت باشد اما به همان اندازه اثرات مثبتی بر بدن دارد. در بسیاری از داروخانه ها می توانید مکمل بدن سازی باکیفیت و مناسب تهیه نمایید اما حتما توجه داشته باشید که ازجای مطمئن تهیه کنید. اغراق در برجسته سازی عضلات و بهبود عملکرد از مواردی هستند که در اینگونه تبلیغات به چشم می خورند! در مباحث مرتبط با عضلات و عضله سازی کراتین ماده ای نام آشنا برای تمامی افراد است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۱
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۱)

Hey there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok.
I'm absolutely enjoying your blog and look forward
to new posts.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی