تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

نکات مراقبت از کفش برای هر نوع کفش

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷ ب.ظ

در حالی که کفش‌ها در قرن گذشته گام‌های بزرگی به جلو برداشته‌اند، یکی از ثابت‌هایی که تغییر نکرده است این واقعیت است که کفش‌ها همیشه به مراقبت مناسب نیاز دارند تا آن‌ها را خوش فرم نگه دارد.

مدل جدید کفش روزمره مردانه

https://katpoosh.com/product-category/men-shoes/daily-shoes/

 

 

امروزه ما انواع کفش های زیادی داریم - از چرم گرفته تا بوم و هر چیز دیگری. گیج کننده است که فکر کنیم هر نوع کفشی، از گیره تا بروگ نیاز به مراقبت ویژه دارد. نکات تخصصی ما را در مورد نحوه مراقبت از کفش های خود دنبال کنید و ممکن است آنها به خوبی از شما دوام بیاورند.

 

بیایید با کارهایی که به طور کلی با کفش های خود نباید انجام دهید شروع کنیم:

 

از شستشو اجتناب کنید: برخلاف تصور رایج، ماشین لباسشویی برای هر نوع کفش بوم، بافتنی یا مشبک منطقه ممنوعه است. حتی ملایم‌ترین چرخه‌ها نیز می‌تواند به چسبی که کفش شما را به هم نگه می‌دارد آسیب برساند و باعث شود که کف کفش شما فرسوده‌تر به نظر برسد.

 

بدون هوا: کفش ها نیز مانند پوست ما به جریان هوای مناسب نیاز دارند تا بتوانند تنفس کنند. هرگز کفش ها را در پلاستیک نگهداری نکنید.

 

پوشیدن بیش از حد: پوشیدن مداوم یک جفت کفش می تواند به ساختار آنها آسیب جبران ناپذیری وارد کند، در این صورت، هیچ مقدار تمیز کردن نمی تواند آن را نجات دهد. کمد کفش خود را اغلب بچرخانید.

 

فقط پاهای خشک: همیشه قبل از پوشیدن کفش، پاهای خود را خشک کنید، پاهای مرطوب/نمیس می‌تواند باعث بسیاری از مشکلات سلامتی شود و همچنین باعث کپک زدن کفش‌ها شود.

 

پاک کردن را فراموش نکنید: گل و لای و مایعات باید در اسرع وقت پاک شوند، مخصوصاً از کفش های چرمی برای جلوگیری از ایجاد لکه.

 

بخاری را فراموش کنید: در پست قبلی ما در مورد راحت‌تر کردن کفش‌ها، پیشنهاد کردیم با استفاده از سشوار آن‌ها را دراز کنید- اگر می‌خواهید شکل کفش‌هایتان را حفظ کنید، برعکس آن نیز صادق است. کفش های مرطوب خود را نزدیک منبع گرما خشک نکنید. خشک کردن هوا بهترین کار است.

 

با توجه به نکاتی که در راه نیست، در اینجا چیزی است که باید انجام دهید تا کفش های خود را برای مدت طولانی در شرایط اولیه نگه دارید.

 

 

 

کفش دویدن

کفش دویدن

 

کفش‌های دویدن معمولاً دارای مش یا بافتنی به عنوان رویه هستند، بنابراین مراقبت از آن بسیار ساده است. نکته اصلی برای خوش اندام نگه داشتن همراهان وفادار ورزش این است که همیشه آنها را با احتیاط بپوشید و درآورید. این به این معنی است: تا جایی که می توانید بند ها را شل کنید تا پای خود را به داخل و خارج بلغزانید بدون اینکه قسمت پاشنه کفش را فشار دهید.

 

پس از هر بار پوشیدن هوا بیرون بیاورید و هرگز پاهای مرطوب را در کفش خود قرار ندهید: این یک راه مطمئن برای ایجاد یک مورد جدی پا و عفونت قارچی است.

 

آنها را با یک شوینده لباسشویی با کیفیت خوب، رقیق شده با آب تمیز کنید و قبل از اینکه زیر آب سرد بشویید، کف کنید. هرگز با حرارت خشک یا خشک کن، کفش ها را روی یک قفسه خشک کن بیرون قرار ندهید - نه در نور مستقیم خورشید یا در اتاقی با هوا با فن روشن.

 

لکه‌های روی کفش‌های دویدن یا کفش‌های ورزشی سفید را می‌توان با پاک‌کننده لاک ناخن یا محلول سرکه و آب و یک توپ پنبه‌ای تمیز کرد

https://www.nordstrom.com/

.


 

 کیت مراقبت از کفش های دویدن

 

چاک تیلور

نکات مراقبت از کفش چاک تیلور

 

تمیز کردن چاک ها یا کفش های بوم گاه به گاه مشابه مانند سبک زندگی ساده ای که آن ها ادامه می دهند، بدون سر و صدا است.

 

نکته اصلی ما استفاده از یک شوینده کف کننده با کیفیت خوب است که به طور خاص برای این نوع مواد فرموله شده است یا مواد شوینده قدیمی خوب مخلوط شده در محلول با آب. با استفاده از یک برس سفت (نه برس فولادی) / مسواک استفاده شده کف کنید تا تمام سطح کفش کف کند. فوم را با یک پارچه میکروفیبر تمیز مرطوب پاک کنید و بگذارید در مکانی با هوا خشک شود. بهتر است چاک ها را در آب غوطه ور نکنید، این می تواند باعث شود که در جایی که چسب کار نمی کند، کف پا شروع به ترک خوردن کند.

 

مواد شوینده را می توان با خمیر جوش شیرین/آب جایگزین کرد، روی لکه ها اعمال کرد و 15 تا 20 دقیقه گذاشت. یک برس شستشو را در آب گرم آغشته کنید و خمیر را بیشتر در کفش بمالید قبل از اینکه با یک پارچه مرطوب آن را پاک کنید و بگذارید کفش ها در هوا خشک شوند.

 

اگر درگیر هستید و باید با چیزی که در دست دارید تمیز کنید، خمیر دندان سفید و بدون ژل عالی عمل می کند. خمیر را در قسمت‌هایی که لکه‌دار هستند، بمالید، حدود 10 دقیقه بگذارید و با یک پارچه مرطوب پاک کنید. بگذارید تا هوا خشک شود.

 

پاک کننده های کفش کتانی داروخانه پس از خشک شدن حالت گچی پیدا می کنند، بنابراین بهتر است روی یک محصول خاص سرمایه گذاری کنید.

 

 کیت مراقبت از کفش ورزشی داروخانه

 

اوگس

نکات تمیز کردن Ugg

 

کفش‌های پوست گوسفند معمولاً به اندازه سایر کفش‌های چرمی مقاوم نیستند، بنابراین منطقی است که بلافاصله پس از خرید با اسپری آب‌بند از آنها محافظت کنید. یک کفش خوب را می توان از تعمیرگاه کفش خریداری کرد. لکه های سبک روی کفش را تقریباً به همان روشی که با جیر یا نوبوک انجام می دهید، درمان کنید. از یک پاک کن لاستیکی با کیفیت خوب استفاده کنید، لکه را به آرامی مالش دهید و سپس با یک برس جیر در یک جهت مسواک بزنید.

 

اگر کفش واقعا کثیف است، از حوله یا پارچه صورت استفاده کنید، با آب گرم خیس کنید، بیرون کفش خود را مرطوب کنید. (آنها را خیس نکنید وگرنه آسیب جبران ناپذیری به کفش وارد خواهید کرد). از محلول 2 قسمت آب سرد و 1 قسمت سرکه سفید استفاده کنید و از آن برای پاک کردن لکه ها به آرامی با حوله استفاده کنید. محلول سرکه را با یک حوله مرطوب دوم پاک کنید، کفش‌های خود را با روزنامه توپی پر کنید و در مکانی مطبوع و دور از گرما و نور مستقیم خورشید خشک کنید.

 

لکه های چرب و روغنی را می توان با کمی پودر بچه درمان کرد. روی لکه را با پودر بپوشانید و بگذارید کمی روی آن بماند و با برس جیر آن را پاک کنید

ساعت

 

نکته حرفه ای برای لکه های آب: مالیدن پوست گوسفند بر روی وست گوسفند برای از بین بردن لکه های آب موثر است، بنابراین چکمه لکه دار را با چکمه دیگر مالش دهید تا جای آن پاک شود.

 

اگرچه چکمه های پوست گوسفند رطوبت را از بین می برند، پوشیدن مداوم آن می تواند گاهی اوقات آنها را بدبو کند. اگر این اتفاق افتاد، مقدار مساوی از جوش شیرین و نشاسته ذرت را با هم مخلوط کنید و این مخلوط را داخل چکمه های خود بریزید، آن را تکان دهید و بگذارید یک شب بماند. روز بعد چکمه ها را کاملا تکان دهید.

 

 کیت تمیز کردن کفش Blundstones

 

 

 

Blundstones / Workboots / Boots پیاده روی

این نوع کفش به گونه‌ای است که ناهموار باشد و در برابر عناصر و همه آشفتگی‌هایی که می‌توانید در آن ایجاد کنید، مقاومت کند. برای افزایش طول عمر آنها، مراقبت از آنها مهم است.

 

برای انواع چرم: با مسواک زدن با یک برس نرم یا پارچه مرطوب، تکه های گلی و خام را از بین ببرید. پس از آزمایش رنگ مورد نظر چرم-غذایی در ناحیه ای نامحسوس، رویه را با حرکات گرد و یکنواخت روی قسمت های چرم-غذایی قرار دهید. بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد مقدار اضافی آن را پاک کنید.

 

برای بوم، نکات ما را برای تمیز نگه داشتن چاک تیلور دنبال کنید.

 

برای نوبوک/جیر، همان قوانینی است که برای مراقبت از جیر و نوبوک در زیر آمده است.

 

 کیت مراقبت از چکمه های کاری نوبوک / جیر

 

چرم

نکات مراقبت از کفش چرمی

 

(راهنمای کامل مراقبت از کفش چرمی ما را اینجا ببینید)

 

مانند هر پوست دیگری، چرم باید به گونه ای حالت داده شود که درخشندگی و رنگ آن دست نخورده باقی بماند. قبل از افزودن هرگونه کرم، رویه را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. برای هر لکه ای، محلول ضعیف سرکه و آب که به آرامی روی لکه مالیده شود تا حدودی آن را روشن می کند. اجازه دهید خشک شود و سپس از یک غذای چرمی با کیفیت خوب یا کرم به رنگی که با کفش شما همخوانی دارد استفاده کنید تا رویه آن را ببندید.

 

توصیه می شود که چرم های دانه کامل را حداقل یک بار در ماه با استفاده از ترمیم کننده چرم یا لوسیون مبتنی بر لانولین پولیش یا واکس بزنید. با چرم های مومی و روغنی به همین ترتیب رفتار کنید. برای مراقبت از کفش‌های قدیمی مدرسه، از چند جفت جوراب شلواری نایلونی کارکرده برای مراقبت از کفش‌های چرمی کامل استفاده کنید تا بهترین درخشندگی را هنگام استفاده با پولیش داشته باشید.

 

 

 

چرم های اختراعی

چرم های اختراعی

 

معمولاً فقط به یک دستمال مرطوب با یک پارچه مرطوب و یک اسپری محافظ چرمی که حاوی سیلیکون است نیاز دارید تا درخشندگی بالایی داشته باشد. اگر بر روی کفش‌های خود خراش‌هایی پیدا کردید، کمی ژله نفتی که روی آن مالیده می‌شود، آن را صاف می‌کند و با اسپری پتنت آن را تمام کنید.

 

کیت مراقبت از کفش چرم اختراع

 

 

 

کفش جیر/ نوبوک جیر/کفش نوبوک

هرگز کفش‌های جیر یا نوبوک را بدون اینکه ابتدا چرم را با اسپری ضد آب حاوی سیلیکون ببندید، بیرون نبرید. هنگامی که جیر خیس می شود، برای کفش شما تمام می شود، این نوع آسیب را برطرف نمی کند.

 

اگر کفش‌های جیر شما کثیف شد، می‌توانید از یک پاک‌کن لاستیکی استاندارد یا یک بلوک جیر (که می‌توانید از فروشگاه‌های تعمیر کفش خریداری کنید) استفاده کنید تا به آرامی کثیفی را پاک کنید. پس از آن، فقط با استفاده از یک برس جیر غیر سیمی (بهترین حالت موی نرم است) در یک جهت مسواک بزنید. اگر تعدادی جیر را در جهات مختلف برس بکشید، ممکن است به نظر برسد که رنگ آنها ناهماهنگ است و کفش های شما موز به نظر می رسند. پس از مالش و مسواک زدن، جیر/نوبوک را دوباره با استفاده از اسپری جیر بر پایه سیلیکون ببندید.

 

*همیشه هر گونه اسپری جیر را روی کمترین قسمتی از کفش خود امتحان کنید و چند ساعت بگذارید تا تغییرات رنگی را بررسی کنید قبل از اینکه تمام کفش را اسپری کنید.

 

** اگر گرفتار رقصیدن زیر باران شدید، روزنامه های قدیمی خود را ذخیره کنید، آنها را با توپ جمع کنید و در کفش خیس خود فرو کنید تا آب را جذب کند و به کفش کمک کند شکل خود را حفظ کند.

 

 کیت مراقبت از کفش جیر

 

صندل

صندل های سفارشی Wiivv

 

صندل ها عموماً از پلاستیک لاستیک مانند به نام EVA ساخته می شوند و فقط باید پاک شوند، مخصوصاً پس از پیاده روی در ساحل. اگر بوی بدی دارند، سعی کنید قبل از شستن مقداری جوش شیرین به آب اضافه کنید. فلیپ فلاپ ها را می توان برای چرخش سریع در ماشین لباسشویی انداخت. صندل های سفارشی Wiivv از یک پلاستیک قابل بازیافت ساخته شده اند و هنگام تمیز کردن نیاز به حداقل سر و صدا دارند. به سادگی با یک پارچه مرطوب پاک کنید و بگذارید تا در برابر نور مستقیم خورشید خشک شود.

 

 کیت مراقبت صندل سفارشی FitMyFoot

 

Birkenstocks

Birkenstocks

 

بسته به نوع چرمی که خریداری می کنید، مراحل ما را برای تمیز کردن رویه ها دنبال کنید. ترفند این است که کف پا را تمیز و بدون لکه نگه دارید. با بوراکس یا جوش شیرین و آب یک خمیر درست کنید، با دست خود به کف پا بمالید - به کف های قهوه ای درشتی که شروع به تشکیل شدن می کند اهمیت ندهید. حالا یک مسواک بردارید و بقیه را با حرکات دایره ای مسواک بزنید. زیر آب جاری سرد بشویید و بگذارید در هوا خشک شود.

 

 

 

چرم مصنوعی/گیاهی

چرم مصنوعی وگان

 

بزرگ‌ترین مشکل کفش‌های مصنوعی این است که اگر آن‌ها را به‌اندازه کافی خشک نکنید، بدبو می‌شوند. یک پارچه صابونی مرطوب برای پاک کردن بقایای کثیفی کافی است. آنها را به دور از حرارت بگذارید تا خشک شوند. چسباندن یک ورقه خشک کن به هر کفش در طول شب از بوی بد آنها جلوگیری می کند و به خشک شدن سریعتر کفش کمک می کند.

 

کیت مراقبت از کفش چرم مصنوعی/وگان

 

کروکس

نکات تمیز کردن کروک

 

ما می دانیم که برخی از پوشندگان سرسخت Crocs وجود دارند و شما را نیز تحت پوشش قرار داده ایم. تمیز نگه داشتن Crocs کلاسیک واقعاً پیچیده نیست

تد آنها قابل شستشو هستند (هرچند قابل شستشو در ماشین نیستند) و فقط به کمی مایع لباسشویی در آب شستشو نیاز دارند تا دوباره به خوبی ظاهر شوند. از خشک کردن مستقیم با حرارت / خشکشویی اجتناب کنید زیرا می تواند باعث چروک شدن کفش شود.

 

کیت مراقبت از کفش لاستیکی Crocs

 

امیدواریم این نکات به شما کمک کند چند سال پرمعنی به جفت کفش مورد علاقه خود اضافه کنید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۳
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۱)

۲۳ اسفند ۰۰ ، ۰۸:۵۸ download apk chinese
Hey there! I just would like to offer you a huge thumbs up for
your excellent information you have got here on this post.
I am returning to your site for more soon.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی