تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

ایتا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳ ق.ظ

 


این برنامه یا بهتر است بگوییم پیام رسان ایتا به عنوان یک شبکه ارتباطی و اجتماعی طراحی شده است که پاسخگوی نیازهای اپلیکیشن های ایرانی در این زمینه است.

پیام رسان ایتا ارتباط با افراد دیگر از جمله دوستان و خانواده را آسان می کند. از طریق چت و پیامک با آنها در ارتباط باشید. تماس صوتی و تصویری برقرار کنید. این نوع پیام رسان به شما امکان می دهد گروه ها یا کانال هایی ایجاد کنید و اطلاعات خود را مانند سایر پیام رسان ها با دیگران به اشتراک بگذارید. برای نصب ایتا با ما همراه باشید.

برای بررسی مزایا و معایب سفیر ITA

هر زمان که در مورد مزایا و معایب پیام رسان ITA بحث می شود، جوانب مثبت و منفی این برنامه حرف های زیادی برای گفتن دارد. دوستان عزیز سعی کرده ایم در قالب یک بررسی کاملا منصفانه شما را با نقاط قوت و ضعف این شبکه اجتماعی آشنا کنیم.

مزایای اتان

1- امکان ایجاد درخت کانال در ایتا

این نرم افزار به شما امکان ایجاد کانال روی چوب را می دهد. کانال های چوبی کانال هایی با عملکرد جدید هستند. امکاناتی مانند ارسال موقت محتوا، حذف خودکار محتوای ارسالی، ارسال متون طولانی همراه با تصاویر و گیف و نمایش منوهای فرعی همراه با کانال های درخت ذکر شده است. این ویژگی ها به شما کمک می کند کانال و محتوای آن را به شکلی بهتر و حرفه ای مدیریت کنید.

برنامه ایتا دارای ویژگی هایی برای خدمت رسانی به مشاغل و سازمان ها می باشد. ارائه خدمات ویژه این برنامه به مشاغل باعث کاهش هزینه آنها می شود. دانلود برنامه اندروید ایتا با لینک مستقیم.

2- پشتیبانی از دستگاه های مختلف

در چارچوب بررسی نقاط قوت و ضعف پیام رسان ایتا؛ برنامه Ita را می توان به راحتی بر روی گوشی های هوشمند و کامپیوتر نصب کرد. Android SOI و دستگاه های ویندوز از این برنامه پشتیبانی می کنند. چندین دستگاه را می توان همزمان به حساب Eta شما وارد کرد.

ایتا فضای ابری دارد و بر اساس این فضا است که همگام سازی بدون مشکل انجام می شود. این امکان ورود برنامه ها به طور همزمان در چندین دستگاه را فراهم می کند. برای انجام این کار، باید شماره تلفن خود را در هر دستگاهی که می خواهید در برنامه وارد کنید تا بتوانید به صورت آنلاین به حساب Eta خود دسترسی پیدا کنید.

3- آخرین زمان بازدید را مخفی کنید

امکان مخفی کردن زمان آخرین بازدید در پیام رسان هایی مانند تلگرام و ایتا وجود دارد. می توانید آخرین زمان بازدید را برای بخشی یا تمام مخاطبان پنهان کنید. برای این منظور باید وارد قسمت تنظیمات حریم خصوصی شوید.

4- یک گروه ایجاد کنید

همانطور که در ایتا گفتیم; امکان ایجاد گروه وجود دارد. در این قسمت می خواهیم در مورد گروه های ETA بیشتر صحبت کنیم.

هر گروهی که در ایتا ایجاد می کنید در ابتدا می تواند 500 عضو داشته باشد. ویژگی های جالب گروه ایتا وجود دارد که قابل ذکر است.

می‌توانید پیام‌ها را پس از ارسال در گروه ویرایش و حذف کنید. می توانید به پیام های سایر افراد در گروه پاسخ دهید یا به پیام های آنها پاسخ دهید. می توانید یک گروه را بی صدا کنید تا پیام های ارسال شده در گروه برای شما بی صدا بماند. با این حال، اگر پیام خاصی برای شما ارسال شود؛ دیگر ساکت نخواهد ماند.

امکان انتخاب لیدر گروه در پیام رسان ایتا وجود دارد. مدیر می تواند پیام های گروه را مدیریت و حذف کند. او همچنین می تواند یک عضو جدید اضافه کند یا عضوی را از گروه حذف کند.

گروه ها بستری را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید یک گروه کوچک خوب با اقوام خود ایجاد کنید و با یکدیگر آشنا شوید و اطلاعات را به اشتراک بگذارید و با یکدیگر صحبت کنید. حداکثر تعداد گروه های ایتا 500 نفر خواهد بود. هر یک از اعضای گروه می تواند فرد دیگری را به گروه اضافه کند و تصویر نمایه گروه را تغییر دهد.

گزینه Supergroups یا Supergroups در آینده نزدیک به این پیام رسان اضافه خواهد شد. سوپرگروه ها به شما این امکان را می دهند که گروه های بزرگی را با تعداد زیادی عضو ایجاد کنید. علاوه بر Eta، می توانید در اینستاگرام نیز گروه ایجاد کنید.

5- نام کاربری

شما می توانید یک نام کاربری برای خود تعیین کنید سایر افراد در Eta می توانند شما را با این نام کاربری پیدا کنند. و نام کاربری شما برای دیگران قابل مشاهده خواهد بود. اگر نام کاربری مشخص کنید حتی افرادی که شماره شما را ندارند می توانند به شما پیام دهند.

6- شماره تلفن ایتا را تغییر دهید.

می توانید شماره تلفن را در برنامه ایتا تغییر دهید. می توانید شماره تلفنی را که در آن حساب ITA خود را ایجاد کرده اید تغییر دهید. بنابراین، شماره تلفن جدید به دفترچه تماس شما اضافه خواهد شد.

7- نام کاربری را حذف کنید

اگر نمی خواهید نام کاربری خود را پست کنید و نمی خواهید دیگران شما را از طریق نام کاربری شما پیدا کنند. می توانید نام کاربری خود را حذف کنید. برای حذف به قسمت تنظیمات رفته و قسمت نام کاربری را خالی بگذارید و سپس ذخیره کنید. به این ترتیب یک نام کاربری خالی ایجاد می شود و نام کاربری قبلی شما حذف می شود.

معایب

در زمینه مزایا و معایب پیام رسان ایتا و پس از معرفی ویژگی های جدید این پیام رسان، قصد داریم به بررسی برخی از نقاط ضعف این برنامه بپردازیم. به طور کلی، پیام رسان های بومی مورد انتقاد کاربران قرار می گیرند زیرا فقط به صورت محلی در دسترس هستند و ارتباط با جهان را محدود می کنند. در این راستا اگر توسعه دهندگان داخلی انتظار حمایت از همه اقشار را دارند، باید بستری با ارزش افزوده نسبت به نمونه های خارجی فراهم کنند. واضح است که هنگام مقایسه داخلی با پلتفرم هایی مانند تلگرام، واتس اپ و غیره، مردم نمونه های خارجی پیشرفته تری را ترجیح می دهند.

متاسفانه پیام رسان های داخلی مانند ایتا نمونه های کپی شده از شبکه های اجتماعی خارجی با خطاهای فراوان هستند وضعیت امنیتی، حریم خصوصی، سرعت، باگ ها و ... نیز از مهم ترین عواملی هستند که مانع جذب کاربران به پلتفرم های داخلی می شوند. از نظر استیکر، سرعت، عدم محدودیت و ... مدل های بومی جلوتر هستند.

1- تقلید از نسخه قدیمی تلگرام

این پیام رسان ایرانی شباهت زیادی به نسخه های قدیمی تلگرام دارد. شباهت در این زمینه به خودی خود بد نیست اما ایتا در مقایسه با تلگرام امکانات خاصی ارائه نمی دهد.

2- عدم پشتیبانی صوتی و تصویری

متاسفانه این پیام رسان تا زمان انتشار این مقاله از تماس صوتی و تصویری پشتیبانی نمی کند. با توجه به اهمیت تماس صوتی و تصویری از طریق شبکه های اجتماعی و برخورداری تمامی رقبای خارجی از این قابلیت ها نمی توان این ضعف را نادیده گرفت.

3- تبلیغات ایتا

به نظر شما تبلیغات بالای صفحه اصلی برنامه یکی از نقاط قوت یا ضعف پیام رسان ایتا است؟ به گزارش پیام رسان های جدید جهانی، به نظر شخصی من، این ویژگی بیش از آنکه مفید باشد، برای کاربران خسته کننده و گیج کننده است. البته ITA این امکان را برای شما فراهم کرده است که در صورت لزوم از تبلیغات درون برنامه ای خود انصراف دهید. برای این منظور مقاله “چگونه تبلیغات ITA را حذف کنیم؟” در اختیار شما قرار می دهیم. شما را به خواندن مقاله دعوت می کنم. خواندن

4-مقالاتی که شامل نمی شوند

اگر به ترندها، هشتگ ها و روش های بالا نگاه کنید، به نظر می رسد که این پیام رسان تنها بخشی از جامعه است. در مقایسه با پیام رسان های خارجی مانند اینستاگرام، نمی توانید کانال های مورد علاقه خود را در دسته بندی های مختلف مانند اخبار فناوری، ورزش و مدیتیشن، هنر و غیره پیدا کنید.

5- عدم وجود قانون کپی رایت

متاسفانه برخی از شبکه های اجتماعی خارجی و تمامی پیام رسان های ایرانی قانون کپی رایت ندارند. اگرچه شبکه های اجتماعی بزرگ هر روز بر این قانون تاکید می کنند و سرسختانه آن را رعایت می کنند، اما بدون حفظ حقوق تولیدکنندگان محتوا در کانال های ITA منتشر می شود.

6- نداشتن الگوریتم مشخص

از سوی دیگر، به دلیل تعداد هشتگ هایی که در بسیاری از موضوعات در گردش هستند، به سختی الگوریتم واقعی برای راه اندازی یک تجارت فناوری اطلاعات بدون بازاریابی وجود دارد. بنابراین شانس جذب کاربران از این طریق بسیار کم است.

7- خود را به کشور محدود کنید

مزایا و معایب پیام رسان Itaback، مشکل دیگری به وجود می آید. این بستر بومی محدود به ایران است و امکان ارتباط با دنیا را فراهم نمی کند. به همین دلیل است که نمی توانید با دوستان خارج از کشور ارتباط برقرار کنید و افراد مشهور جهان را دنبال کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۱۸
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی