تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

همچنین یک پایگاه داده محصول Qi-Certified را در اختیار شما قرار میدهد که به کمک آن میتوانید پد بی سیم درست را برای آیفون خود پیدا و خریداری کنید. البته باید در نظر داشته باشید که باید حتما از کابل لایتینگ اصل اپل استفاده کنید . در ادامه با رایااستور همراه باشید تا به شما بهترین شارژر آیفون 12 را معرفی کنیم . به همین دلیل در ادامه سریع ترین شارژرهای موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. ما در این مقاله سعی داریم شما را راهنمایی کنیم . سوالی که امسال بسیاری از کاربران از ما می پرسند این است که برای گوشی جدید اپل خود چه شارژری خرید کنیم که مناسب باشد ؟ اپل سال هاست که تصمیم دارد ، شارژر را از جعبه گوشی حذف کند و امسال موفق شد این کار را در زمان عرضه سری آیفون 12 عملی کند . به طبع بعد از حذف شارژر از جعبه موبایل اپل ، سامسونگ زیر در سری S21 این کار را انجام داد .

این امر اپل را به سمت تولید آیفون های مقاوم تری در برابر آب سوق خواهد داد. شارژر 20 وات : شارژر 20 وات توانست در مدت 30 دقیقه ، 62% از ظرفیت باتری اپل 12 پرو را تکمیل کند و در زمان 60 دقیقه این میزان را به 90% افزایش داد . زمانی که از شارژر 12 وات آیپد برای شارژ Iphone 12 Pro استفاده کردیم ، شاهد کند شدن شارژ بعد از 80% از ظرفیت باتری شدیم . در این تست از شارژر های 5 وات ، 10 وات و 12 وات آیپد ، 18 وات و 20 وات آیفون 11 و آداپتور 29 وات مک بوک استفاده کرده ایم تا بتوانیم بهترین شارژر برای آیفون 12 ایمن خرید را معرفی کنیم . یکی از قابلیتهایی که شرکت اپل در زمان معرفی و عرضه آیفونها از سال 2017 به بعد برای کاربران آماده کرده، مربوط به شارژ بی سیم این تلفنهای هوشمند میشوند. آیفونها دیگر بریدگی نخواهند داشت و در عوض اپل شاید از یک حفره برای پنهان کردن دوربین سلفی و حسگرهای موجود بهره گیرند که هماکنون در برخی از دستگاههای اندرویدی از جمله گوشیهای هوشمند سامسونگ استفاده میشود.

این برند همچنین مجموعهای از آپشنهای مختلف را ارائه میدهد: از جمله تایپ-سی و USB-A به لایتنینگ، طول 1.5 و 3 متر حتی یک محصول همه کاره که میکرو یواسبی، لایتنینگ و تایپ سی را در یک کابل تعبیه کرده و ارائه میدهد. آیا آیفون جدید اپل را خرید کرده اید ؟ اگر احیانا امسال نسل جدید اپل یعنی سری Iphone 12 Apple را خرید کرده اید ، باید از خود بپرسید که چه شارژری باید برای گوشی بگیرید ؟ بهترین شارژر های سری آیفون 12 سال 2020 : امسال اپل ، گوشی های هوشمند خود را بدون شارژر روانه بازار کرد و دلیل این اقدام خود را کمک به سلامت محیط زیست بیان کرد اما همه می دانیم که بزرگترین سود را سرمایه گذاران اپل بردند . گوشی های آیفون، گرانقیمت ترین گوشی های بازار به شمار می روند و به همین دلیل لازم است توجه زیادی را در جهت حفظ سلامت آن ها به کار بگیرید. این شارژر، با قدرت زیادی که در اختیار دارد، یکی از بهنرین گزینهها برای کاربران گوشیهای سری آیفون ۱۲ به شمار میرود که فاقد شارژر هستند. تا مدل آیفون 12 همه از شارژر بی سیم 7.5 وات پشتیبانی می کنند اما سری ایفون 12 از شارژر بی سیم مگ سیف 15 وات پشتیبانی می کند که از نسل های قبلی بسیار سریع تر میباشد.

چه شارژری برای سری آیفون 12 اپل بگیریم ؟

شارژر جدید شیائومی با حداکثر توان مصرفی 20 وات برای دستگاههای دیگر مانند آیپد پرو اپل، نینتندو سوئیچ و گلکسی S10 سامسونگ نیز قابل استفاده خواهد بود. گزارشهای اخیر حاکی از آن است که اپل در راستای کاهش وابستگی به شرکای تجاری مانند کوالکام، قصد دارد نخستین مودم سلولار خود را در تمامی مدلهای آیفون ۲۰۲۳ تعبیه کند. شیائومی شارژر جدید USB-C خود را با قیمت 39 یوان (معادل 5.83 دلار) به فروش میرساند. شارژر 5 وات : شارژر 5 وات اپل از قدیمی ترین شارژر های اپل میباشد که با قیمت 19 دلار (25 یورو | 19 پوند) به فروش می رسد . در تست صورت گرفته ، شارژر 5 وات در مدت 30 دقیقه ، 19% از ظرفیت باتری Iphone 12 Pro را تکمیل می کند و در مدت 60 دقیقه تنها می تواند 38% درصد از ظرفیت باتری را کامل کند . قابلیت پرکردن ظرفیت باتری در یک مدت زمان کوتاه، و از آن سو، از بین بردن و کاهش دفعات انجام دادن پروسه شارژ، چیزی است که به قدری گرانبها و ارزشمند است که واقعا نمیتوان ارزشی برای آن قائل شد. شارژر 18 وات : عرضه شارژر 18 وات از زمان آیفون 12 متوقف شد اما همچنان می توانید در فروشگاه های آنلاین این شارژر را پیدا کنید.

منابع:

https://www.imore.com/best-iphone-12-chargers

shorturl.at/tEPX1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۱۶
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۱)

۱۶ آذر ۰۰ ، ۱۳:۳۰ محصولات مذهبی شبر

بسیار عالی موفق باشید
مشاوره سئو رایگان زدید اگر امکان داره با ما از طریق سایت در تماس باشید

ارادت مند شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی