تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

سرویس برتر کوتاه کننده لینک ( ایرانی و خارجی )

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۱۸ ب.ظ

برای انتخاب یک سرویس کوتاه کننده لینک قوی و کارآمد باید به پایداری سرورها توجه کنید. هر کدام برای موارد مختلفی استفاده شوند و به دلایلی خاصی می توانند بهترین انتخاب باشند. به این صورت که شما با کوتاه کردن لینک هایتان، به ازای هر بازدیدی که از لینکهایتان میشود، مبلغی کسب خواهید کرد و درآمد شما بعد از رسیدن به مرز ۱۰ هزار تومان، به صورت خودکار و بدون نیاز به درخواست واریز، به صورت هفتگی برای شما واریز میشود. در این سایت باید لینک طولانی را وارد کنید و بعد از آن لینک کوتاهتری با کلمهای که خودتان پیشنهاد دادهاید تحویل بگیرید.

البته این لینکی که در این مقاله می شود به سایت کوتاه کننده لینک goo.gl متصل است.یعنی شما با استفاده از این ربات لینک کوتاه شده goo.glرا تحویل می گیرید، گاهی اوقات لینک کوتاه شده bitرا هم به شما می دهد. این سایت اطلاعات خوبی راجع به عملکرد لینکها نیز به مخاطب میدهد که شامل: نرخ کلیک لینک، تاریخچه کلیکها، آمار کانالها و اطلاعات جغرافیایی و موقعیت مکانی افرادی که روی کانالها کلیک کردهاند میشود.

این سرویس گزارشهای تحلیلی از نرخ کلیک، زبان، مکان، دستگاه و موقعیت مکانی ارائه میدهد. از سرویس ساده، چابک و قدرتمند لینک کوتاه کن، لینک پی استفاده کنید و لذت ببرید.لینک پی پس از کوتاه کردن لینک اطلاعاتی جامع در رابطه با بازدید کنندگان لینک کوتاه را در اختیار شما قرار میدهد. این سایتها مشابه سرویسهای خارجی و یا با کیفیتی نزدیک به آنها طراحی شدهاند که کاربر یا به صورت رایگان میتواند از آنها کمک بگیرد و یا با پرداخت هزینهای پایین علاوه بر کوتاه کردن لینک تحلیل کاملی از کلیک خوردن آن داشته باشد.

بعضی ها در سئو بر این باور هستند که اگر URL فارسی باشد بهتر است و رتبه بهتری در سئو می توانند داشته باشند. اگر بخواهید همان لینک را در جایی قرار دهید، به صورت درهم و نامنظم و به شکل عدد، درصد و… در بیشتر اوقات لینکهای فارسی بعد از کپی و ارسال برای دوستان به شکل اعداد،علائم و حروف انگلیسی نمایش داده میشوند که ظاهر زیبایی ندارد. برای استفاده از کوتاه کننده لینک بیت باید ابتدا وارد سایت شوید و بعد در box لینک خود را وارد کنید. اگر میخواهید لینک خود را بسازید روی فلش زیر باکس کلیک کنید و بعد گزینه custom link را بزنید.

برای دسترسی به این آپشن باید لینک کوتاه شده را در باکس url-click-counter وارد کنید تا از میزان کلیک روی آن لینک مطلع شوید. برای کوتاه کردن لینک در این سایت باید وارد سایت شوید در قسمت باکس لینک را وارد کرده و به سرعت لینک کوتاه شده را دریافت کنید. کوتاه کردن لینک باعث جلب اعتماد بیشتر مخاطب میگردد. کاربران به لینکهای بلندی که کاراکترهای عجیب و غریبی دارند کمتر اعتماد میکنند.

مقاله مرتبط: 

https://epsi.link

شاید برای شما این سؤال پیش بیاید که چطور به یک کوتاه کننده لینک اعتماد کنیم؟ شاید الان یک سرویس بهترین باشد، اما امکان دارد یکماه بعد، سرویسی با امکانات بالاتر روی کار بیاید. البته کاربرانی که از نسخه رایگان این وبسایت استفاده میکنند دسترسی به امکانات زیادی ندارند و برای استفاده از تمام امکانات این سرویس باید نسخه پریمیوم آن را فعال کنند. بنابراین ما تنها دو راه پیش روی خود داریم یا لینک های خود را تا حد امکان بهینه کنیم و یا از سایتهای کوتاه کنند لینک کمک بگیریم که به مراتب راه آسانتری میباشد. این سایت به شما این اجازه را میدهد که لینکهای کوتاه خود را سفارشی سازی کنید و برای آنها تاریخ انقضا تعیین کنید. کوتاه کردن لینک در راستای بهبود ظاهر لینک کمک میکند که کاربر به جای آنکه از روی ظاهر عجیب و غریب لینک فکر کند با یک اسپم در طرف است، با یک لینک روشن و واضح مواجه شود.

در اینجا کوتاه کردن لینک به کمک بازاریابی آفلاین میآید. این سرویسها به شما کمک میکنند تا آدرس صفحات مختلف را با یک نام مختصر در سایر شبکههای مجازی و یا دنیای وب منتشر کنید. این سایت این امکان را به کاربر میدهد که چند کاراکتر آخر آدرس URL را شخصیسازی کرده و از نام برند خود در آن استفاده کند. شما با ثبت نام در وان دا 1000 تومان پاداش عضویت می گیرید و با هر دعوتی که از دوستان تان در وان دا کنید می توانید کسب درآمد داشته باشید.

مثلا در توییتر که فقط 280 تا کاراکتر برای هر توییت در اختیار دارید، اشتراک گذاری یک لینک طولانی، کاراکترهای زیادی را از شما اشغال میکند. مثلاً نمیتوانید بررسی کنید که چه تعداد کلیک بر روی لینکهای شما انجام شده یا از چه منابعی روی لینکها کلیک شده است. این سایت علاوه بر کوتاه کردن لینکها امکان ایجاد لیستی از لینک ها، تاریخ شروع و خاتمه اعتبار لینک، تنظیم کلمه عبور را به کاربر میدهد. علاوه بر این کوتاه کردن لینک مزیتهای بسیاری دارد، که میتواند هرکسی را برای استفاده از لینکهای کوتاه وسوسه کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۴
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۵)

Hmm is anyone else experiencing problems with the pictures on this blog loading?
I'm trying to determine if its a problem on my end or if it's the blog.
Any feed-back would be greatly appreciated.
۲۸ ارديبهشت ۰۱ ، ۰۸:۳۰ casino online indonesia
Does your site have a contact page? I'm having trouble locating
it but, I'd like to send you an email. I've got some
recommendations for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great blog and I look forward to seeing it
develop over time.
۱۶ آذر ۰۱ ، ۱۰:۳۴ used pallet racks california
Hello there! I could have sworn I've been to this blog before but after reading through some of the post I realized it's new to me.

Nonetheless, I'm definitely glad I found it and I'll be bookmarking and checking
back often!
I believe people who wrote this needs true loving because it’s a
blessing. So let me give back and give true love
to change your life and if you want to with no joke truthfully
see I will share info about how to become a millionaire Don’t forget..
I am always here for yall. Bless yall!
It's actually very complex in this full of activity life to listen news on TV, so I just use the
web for that purpose, and take the newest information.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی