تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.


همچنین بسیاری از اعداد و ارقام درج شده روی لاستیک خودرو به کمک می کند که هنگام خرید لاستیک انتخاب بهتری داشته باشیم. برای لاستیک فرمان، ما لاستیک های خانواده Continental HS3 را پیشنهاد می دهیم. برای بعضی لاستیک ها حداکثر فشار مجاز ۳۲psi، برای برخی ۴۴psi و برای بعضی دیگر از انواع لاستیک ها حتی تا ۵۰psi است. برای مثال، شاخص وزن برای خودروی پراید ۷۶ و معادل ۴۰۰ کیلوگرم بار است، یعنی این لاستیک هنگامی که حداکثر فشار باد مجاز را دارد، حداکثر ۴۰۰ کیلوگرم را می تواند حمل کند. ازسوی دیگر اگر تایرهایی نصب کنید که سایز غیراستاندارد دارند و فاقشان کوتاه است، از این رو سیستم تعلیق خودروها برای خودروسازان از نظر اقتصادی مناسب نیست و کم کم ، جلو بندی خودرو دچار اسیب میشود. لاستیک سایی که بیشتر در خودروهای مدل پائین دیده میشود، به دلیل آن است که به مرور زمان زاویههای تنظیم این خودروها به هم میخورد و نیز هنگام انجام تعمیرات به دست تعمیرکاران غیر مجرب، این اندازهها رعایت نمی وشند و یا کلاً دقیق تنظیم نمیشوند برای مثال به هنگام تعمیر جلوبندی ماشین و تعویض سیبک ها یا فنر بندی خودرو ممکن است، این تنظیمها به هم بخورد. به همین دلیل در هنگام خرید تایر وارداتی، مهمترین نکته توجه به تاریخ تولید آن بوده که در بخش علائم درج شده در دیواره لاستیک به آن اشاره کردیم. 

اما نگران نباشید بخش زیر با اطلاعات مربوط به بررسی های انواع تایر و لاستیک ، بررسی عملکرد لاستیک در فصل های مختلف و همچنین بررسی تایرهای زمستانی به شما این امکان را می دهد که برای خرید لاستیک ماشین نگرانی های گذشته را نداشته باشید . چهارمین راه حل کاربردی در رابطه با افزایش طول عمر لاستیک های یک ماشین این است که فرمان ماشین خود را در طول دوره های مختلف زمانی تنظیم و کنترل کنید تا لاستیک های ماشین شما دچار مشکل ساییدگی نیز نشود. شاید عموم افراد نیاز به شناخت انواع مختلف لاستیک و آشنایی با ویژگیهای آنها را لازم ندانند اما برای دارنده خودرو کسب اطلاعات کافی از قطعات مختلف میتواند در خرید قطعه یدکی با کیفیت او را یاری کند. این شرکت که تنها تولید کننده تایرهای رادیال سیمی سنگین مخصوص کامیون و اتوبوس بوده، تایرهای مخصوص خودروهای SUV را نیز به مجموعه محصولات خود اضافه نموده که در نوشته “محصولات جدید شرکت بارز برای خودروهای شاسی بلند“ به معرفی آنها پرداختیم. این شرکت که از تکنولوژی شرکت کنتیننتال آلمان در برخی محصولات خود استفاده میکند، به عقیده بسیاری، تولید کننده نرم ترین و بهترین لاستیک ایرانی برای انواع خودروهای سواری ایرانی و کامیون و وانت و …

مقاومت حرارتی لاستیکها با حروف لاتین و به ترتیب از بالاترین تا پایین ترین درجه، با حروف A، B و C مشخص می شوند. درباره انتخاب لاستیک مناسب برای موتور سیکلت آنچه مهم است کیفیت و سلامت تایرهاست، چون بسیاری از کارشناسان فنی معتقدند لاستیک یکی از اصلی ترین قطعات موتورسیکلت بوده و به طور مستقیم با سلامت و کیفیت رانندگی افراد سروکار دارد. در بازار امروز، تایر و لاستیک های گوناگونی وجود دارد، که اطلاعات فنی لاستیک ها متفاوت است و هر کدام برای شرایط خاصی طراحی شده اند بنابراین شما ممکن است هنگام انتخاب بهترین لاستیک برای خودروتان اشتباه کنید . بنابراین در انتخاب و خرید تایر جدید برای خودرو، باید سایز رینگ خودرویتان را بدانید. آیا نیاز به خرید لاستیک جدید برای ماشینتان دارید؟ به علاوه مشخصات مربوط به لاستیک و برند سازنده آن نیز بر روی دیوارههای کناری نوشته میشوند. لاستیک خودرو ها بر اساس فصل به سه دسته کلی تقسیم می شوند: چهار فصل، تابستانی و زمستانی. به طور کلی، طرح آج لاستیک به چهار دسته رگهای، عرضی، بلوکی و رگهای-عرضی تقسیم میشود. 

ریز شیارهایی در سطح آج برای حفظ کشش در جادههای مرطوب به کار گرفته شده که باعث بهبود ثبات و افزایش چسبندگی تایر می­شوند. آج لاستیک: آج لاستیک به عنوان رابط میان لاستیک و جاده شناخته میشود. آستر داخلی لاستیک: در لاستیکهایی که فاقد تیوب هستند از آستر داخلی به منظور جلوگیری از خروجی هوا از لاستیک استفاده میشود. ، هزینه آلودگی هوا ناشی از خودروهای سواری به ازای هر کیلومتر مسافت طی شده نسبت به کشورهای پیشرفته بیشتر است. کمپانی نکسن انواع تایرهای نکسن را با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و داشتن آزمایشگاه های تخصصی در کشورهای کره جنوبی، آلمان، چین و آمریکا و انجام تست های متعدد برای انواع تایرهایش توانسته استاندارد بالایی را برای تولید لاستیک نکسن در نظر گیرد. در نتیجه می توان این بازه زمانی مشخص شده را به عنوان یک تعریف کلی در نظر گرفت. لازم به ذکر است که مقاومت یک لاستیک با تعداد لایههای به کار رفته در آن مشخص خواهد شد.

خرید لاستیک بارز به صورت آنلاین:

https://tireonlineshop.com/product_brand/barez/
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۷
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۱)

Thanks a bunch for sharing this with all folks you actually understand what you're speaking approximately!
Bookmarked. Kindly also discuss with my website =).
We could have a link trade contract among us

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی