تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

در مورد کوپلر بیشتر بدانید

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۷:۴۵ ب.ظ

استفاده از هر نوع کوپلر با توجه به محل و مکان ، زمان و موقعیت بستن آرماتور متفاوت است. زیرا هر یک از آنها برای استفاده در شرایط مختلف طراحی شده است.

تبدیل کوپلر
مبدل کوپلر دارای دو اندازه مختلف است و امکان اتصال دو تقویت کننده با قطرهای مختلف را می دهد. این ها معمولاً در ابتدا به تقویت کننده ای با قطر بزرگتر متصل می شوند.

پیچ قفل کننده کوپلر
این نوع کوپلر نوع خاصی از وصله مکانیکی است و زمانی استفاده می شود که طول آرماتور حدود 20 سانتی متر باشد. این نوع اتصال مکانیکی بهترین راه برای ادامه میلگردهای کوتاه انتظار ، تعمیر و تقویت بتن است.

کوپلر انتهایی
انتهای کوپلر جایگزین مناسبی برای خم شدن انتهای تیرها و ستون ها است و می تواند 60 درصد فضا را برای تقویت و بتن ریزی فراهم کند.

کوپلر گروتی
استفاده از گروت کوپلر بیشتر برای سازه های پیش ساخته استفاده می شود. ساختار این نوع بتن به گونه ای است که در یک طرف آن نخ و در طرف دیگر محفظه ای برای ریختن بتن دوغاب دارد. این کوپلر را می توان در اجزای پیش ساخته مانند تیرها ، ستون ها یا دیوارها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

https://khabarehaft.ir/کاربرد-کوپلر-در-بناهای-بتنی-مانند-هتل/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۲
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی