تبلیغ سوشیال

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

منبعی برای معرفی محتوای ناب اینترنت

بهترین فضا برای معرفی صفحات مناسب در سرتاسر اینترنت. برای معرفی خود در این فضا با ما در تماس باشید.

خریداران یک سوال دارند: چه تضمینی برای خرید لاستیک خودرو بر اساس قانون صادر می شود؟ خریداران گرامی توصیه می کنیم جهت عدم خرید لاستیک های تاریخ مصرف گذشته و یا کارکرده حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایند. همچنین در این مقاله قرار است شما را با بهترین تایر ایرانی آشنا کنیم. ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید آفتابگیر خودرو و خرید بوق خودرو را نیز به شما توصیه می کنیم. کارشناسان توصیه می کنند لاستیک ها را قبل از رسیدن به تاریخ انقضا تعویض کنید. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید. لاستیک های ایرانی با وجود مزایای خوبی که دارند برای استفاده در ماشین های رالی و ماشین های مدل بالا و شاسی بلند مناسب نیستند، زیرا عملکرد این ماشین ها بسیار سریع بوده و اصطکاک بیشتری در لاستیک ایجاد می شود و همچنین میزان سرعت مجاز در بهترین لاستیک ایرانی پایین تر از نوع خارجی آن می باشد و این را می توان تنها با یک بررسی مختصر از اطلاعات حک شده بر روی لاستیک متوجه شد. تاریخ ساخت و اطلاعات دیگر بسیار آسان است ، و در میان اطلاعات عمومی در مورد ابعاد ، طراحی ، سرعت و رتبه بندی بار مشخص شده است. 

از لاستیک های متقارن (SYMMETRICAL) برای رانندگی معمولی و از لاستیک هایی با آج نامتقارن (ASYMETRICAL) برای رانندگی در مسیرهای خشک استفاده می شود. در این خصوص باید بدانید که از لاستیک هایی با آج جهت دار (Directional) برای رانندگی در شرایط آب و هوایی خیس و یا حرکت با سرعت بالا استفاده می شود. به هیچ وجه یکی را جلو و دیگری را در محور عقب نصب نکنید. در پارهای از مواقع برخی ازماشینهای SUVs (خودروهایی که قابلیت کشنده را دارند و میتوانند کانکسهایی را با خود حمل کنند، این نوع خودروها بیشتر در مسافرتهای برون شهری کاربرد دارد) و کامیونها با لاستیکهای مسافرتی رتبه بندی میشوند، این در حالی است که تایر برخی از کامیونهای سبک با نام «LT» به عنوان پیشوند اندازه تایر رتبه بندی میشوند. به هر حال ، به دلیل این واقعیت که نقص در تایرها در هنگام کار و ذخیره سازی وجود دارد ، همراه با اکسیداسیون و ترک خوردن آن ، در یک لحظه حساس می تواند شما را از کار بیندازد. در ادامه به توضیح هر یک از این دستهبندیها میپردازیم. شکل ظاهری تایر اسپرت به اینصورتست که قطر رینگش در مقایسه با رینگ فابریک بزرگ تر است. قطر رینگ: این عدد قطر دهانه تایر در قسمتی است که رینگ داخل آن قرار میگیرد.

خلاصه آنکه سعی کنید آنچه کمپانی بهعنوان لاستیک استاندارد برای خودروتان در نظر گرفته را در تعویضهای بعدی رعایت کنید. در نتیجه، اگر پس از چک کردن کمک فنرها، جلوبندی و بالانس چرخ ها باز هم در حین رانندگی لرزش احساس کردید احتمالا مشکل را باید در چرخ های خودرو جستجو کنید. و تکان دهید، جهت استفاده از این محلول، لاستیک ها را از آلودگی پاک کرده و ماده مورد نظر را به لاستیک ها اسپری کنید و با پارچه تمیز کنید. از آنجا که ارزیابی کارشناسی از اصل ازدواج ، خدمات پرداخت می شود ، هزینه ها به عهده خریدار است. وی به نوبه خود متعهد می شود ، ضمن چک کردن کالاهایی که توسط فروشنده پرداخت می شود ، محصول با کیفیت پایین را پس بگیرد. تایر خودرو هم تاریخ مصرف و تاریخ انقضا دارد که حتما باید به آنها دقت شود؛ چرا که خرید لاستیک تاریخگذشته میتواند اتفاقات جبرانناپذیری را به همراه داشته باشد. از این بین خیلی از تولیدکنندگان با انواع متفاوتی از طرحها، تایر ساخت خود را به مردم ارائه میدهند. این نوع طرح آج در لاستیک Mud-Terrain ، حداکثر ترکشن (شاخص اسطکاک) را برای استفاده در جاده ، به ویژه در گل و لای عمیق، ارائه می دهد.

در این پاراگراف چند روش ساده و جالب طرز ساخت واکس لاستیک تایر را به شما آموزش می دهیم. به نحوی که اگر از یک مدل لاستیک در بازار کم یافت شود، قیمت آن افزایش پیدا می کند. دوره ذخیره سازی - یک دوره خاص که طی آن کالا ، با توجه به قوانین تعیین شده برای ذخیره سازی و بهره برداری ، باید تمام خواص خود را حفظ کند. فروشنده (تولید کننده) موظف است کالاهای با کیفیت نامناسب را از مصرف کننده بپذیرد و در صورت لزوم کیفیت کالا را بررسی کند. بروز نقص در اثر استفاده نادرست از لاستیک ، حق استفاده از ضمانت تعویض لاستیک را طبق قانون به خریدار حق بازگشت کالا یا ادعای فروشنده را نمی دهد. در حین کار ، تحت بارهای شدید از طبیعت مختلف قرار می گیرد ، بنابراین ، به طور طبیعی عمر مفید خود را دارد ، که تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. در این مدت ، تولید کننده ظاهر تغییر شکل های مختلف از نوع تولید را حذف می کند. این محصول باید به مدت 6 سال کاملاً خواص خود را حفظ کند. اگر مدت ماندگاری آن تمام شده باشد ، این به معنای غیر قابل استفاده بودن محصول نیست ، اما ممکن است مشخصات فنی آن کاهش یابد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۵
شبکه تبلیغاتی

نظرات  (۱)

سلام

خیلی مطالبتون را دوست داشتم

لطف میکنید اگر از سایت من هم دیدن کنید

با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی